Mitkoto_tt 6 #1 Публикувано 3 Май, 2015 Здравейте колеги предстои ми газиране на хонда D14Z4.Колебанията са ми за газови инжектори Barracuda с времена отваряне 1,9ms и съответно затваряне 1,2ms 1,9ΩИли газови клапани rail metis отваряне 3,3ms затваряне 3,2ms 2Ω.Компютъра мисля да е на фобос 4. Има ли значение бързината при този автомобил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #2 Отговорено 3 Май, 2015 Здрасти . Аз с реика Баращуда и според мен е малко шумничка и не се ремонтира . За сметка на това е много здрава . Реил е пален боклук . На 20 000 изка ремонт . Средният вариант е реика Валтек . Здрава и тиха но не колкото Баракодата но здрава . Компа ми и Фобус 4 и работи идеално . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #3 Отговорено 3 Май, 2015 На каква кола е монтирана.И какъв е разхода спрямо газ бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #4 Отговорено 3 Май, 2015 (Редактирано) При този двигател бързината на инжекторите не е от съществено значение. Баракуда-та е добро копие на Кейхин, поне 100ккм ще те изкара, ако си сменяш филтрите редовно и с що годе качествени. Всички инжектори от този тип(с горно пълнене) страдат от мръсна газ. Редактирано 3 Май, 2015 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mitkoto_tt 6 #5 Отговорено 3 Май, 2015 искаш да кажеш че няма да има никаква разлика във вървене и разход при двата модела дюзи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kebappa 12 #6 Отговорено 6 Май, 2015 На 1,6 е монтирана . Разход не съм засичал . Разлика има и тя пряко зависи каква газ наливаш. Зарязах големите вериги . В момента зареждам на малка цензиностанция и почти няма разлика с бензина за разлика от Еко и Лукоил донякъде . Не си слагай реика на Реил. Ще ревеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 15 Май, 2015 Рейл го отричам и аз. На колата от аватара съм с рейл и фобос. След 3000 км се предаде, но пък един ремонт за 5 кинта ме върна пак в играта и даже стана доста безшумна. Не търси нискоомни инжектори за твоя двигател не е нужно 3 ома си е добре. Играй си с диаметъра на инжекторите стандартно нови излизат с 1.5 предполагам ще ти е достатъчно щом мен ме оправя 1.8 диаметър на ВТЕК. Скоро ще слагам ГИ на второто хонде и мисля да заложа пак на фобос но този път дюзи валтек. Дано сполуча. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #8 Отговорено 16 Май, 2015 Аз съм с такъв двигател, с газова уредба. Разхода ми беше около 7.5 - 7.9 извън града, градско в София ми даваше от 9.9 до 11.90 от ноември до март.. Разликата между ЕКО и ОМВ в качеството на горивото е 20% по-дълъг пробег с газ от ЕКО, правих опит 4 пъти пълна-празна бутилка, грешка няма.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #9 Отговорено 16 Май, 2015 Забравих да кажа - монтирани са ми оранжеви инжектори, които за автомобили до 200 к.с., а трябвало да са сини, разхода с тях би трябвало да е малко по-нисък... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 445 #10 Отговорено 16 Май, 2015 (Редактирано) Чак пък до 200 коня. Пряко сили на турбо мотор 190 катъра, на атмосферка 160 катъра. От друга страна искаш не искаш са доста бързи твоите инжектори. Редактирано 16 Май, 2015 от jijane Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове