PILETORADI 1 #1 Публикувано 29 Април, 2015 Здравейте, Колеги ! Та по темата - колата ми е 6-та ген., 1.4 D14Z4, англичанка... Кара се и на газ / бензин..(първата ми кола с газ) Преди 4 дни една сутрин като загря и мина на бензин изгасна..Два пъти опитах, минава на газ и гаснеше.. Включих на бензин и нямаше грижи, карах около 30 км градско, никакъв проблем. Вечерта след работа нова проба на газ - колата работи екстра и на газ..... Така два -три дни.. От снощи обаче взе да пали трудно на бензин, особено ако е топла, на студен двигател е по-лесно..Та въпроса ми е от къде да започна с проверките? Кабелите ги гледах скоро на тъмно - никакво прескачане на искри, като цяло държи обороти на първата черта под 1000 (към 750 предполагам), от време на време изиграват леко.. Свещите са Иридиум,,, Филтрите на газовата не са сменяни, утре ще свърша тази работа, може и бензиновия, но тя до резерва въобще не е слизала.... Благодаря за някое мнение или съвет предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 442 #2 Отговорено 30 Април, 2015 Проблема ти почти на 100% съм сигурен, че ти е от газта. Най-вероятно изпарител/клапан, в зависимост с каква уредба си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #3 Отговорено 1 Май, 2015 Ами вчера смених филтрите на газта, напълних резервоара, сипах STP добавка за прочистване на горивната система и инжекторите..... Проблема ми беше, че изведнъж взе и на бензин да пали много трудно, но от два дни може да се каже, че пали добре.... Ще видим какво точно ще се случи, за момента пак е ОК... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brymbrym 1 #4 Отговорено 5 Май, 2015 Колега виж си делкото да не е омаслено и ламбда сондата да не би да се магарясва. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #5 Отговорено 16 Май, 2015 (Редактирано) Колега бензиновата помпа спряна ли е като си на газ? Виж си и връзките на дюзовия симулатор към бенз дюзите как са да не са се плецакали. Може да не е с оригиналните щекери и връзката да е лоша. Редактирано 16 Май, 2015 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PILETORADI 1 #6 Отговорено 16 Май, 2015 Ами от тогава не ми е правила пак мизерии, какво беше нямам идея.. Сега я покарвам по-често на бензин с добавка за прочистване, филтрите на газовата ги смених.. Ще видим как е по-натам.. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #7 Отговорено 5 Юни, 2015 Колега при мен беше се получил по същия начин и се оказа палец и дистрибуторна капачка. Моята палеше на бензин трудно и като обърна на газ гаснеше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dctR 85 #8 Отговорено 5 Юни, 2015 Когато върви на бензин, а на газ гасни можи и да е термостата, не може да загрее колата и в следствие испарителя се обледенява и колата гасне, но на бензин върви. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
radibadboy 6 #9 Отговорено 6 Юни, 2015 Свали си дистрибуторната капачка,ако е хванала влага забрави да запали.Изчисти 4-те крачета през които минава палеца с малко шкурка и си я сложи и затегни хубаво.Направи така и със свещите,трябва да има хубав ток.Ако не помогне няма да навреди.Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове