Jump to content
djigata

Тресене

Recommended Posts

здравейте колеги искам да попитам каква би могла да е причината при вдигане на 110-120км. волана започва да тресе . Миналата година сложих нови гуми отпред и колата тресеше сега отново сложих нови гуми отпред /миналогодишните са отзад/ и отново тресе изключвам фактора реглаж гуми . правен е няколко пъти

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на гуми? Искаш да кажеш баланс на гуми или реглаж на предница?Ако не са ти криви гумите и джантите, на един приятел му се беше случвало със леко счупен тас, при висока скорост да прави резонанс. Друго, което си мисля е полуоска или карета, или дори ако го прави на определени участъци от околовръстното на София - крив асфалт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

правих реглаж на предница промяна нямаше, баланса на гумите показва че са ок

за тасовете виж обаче не се бях сетил и утре ще ги махна да видя дали има промяна

за полуоска и каре и аз съм си мислил обаче ако е каре кое е вътрешно или външно

асфалта го изклювам защото и до морето и обратно все си тресеше  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си с тасове - разкарай ги и виж дали се оправя.А ако не се оправя и се съмняваш в карета - обикновено вътрешните са като тресе при ускорение, по-скоро външни разбити ако тресе при постоянна скорост. Но аз като човек, който от както кара Хонда, гаечен ключ не е хващал (не защото нищо никога не се е износвало, а защото не смея нищо да пипна), бих те посъветвал да да отидеш в добър сервиз, като Юбико или Омбре, да си кажеш мъката и да я оправят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам нямаш крива джанта,но ако не са оригинални джантите си провери дали съответства централния отвор.

Редактирано от georgicv
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди малко разкарах тасовете и направих една обиколка по магистрала люлин

вибрацийте и тресенето осезаемо намаляха

прегледах и ход.част имам разбит долен ляв шарнир,външни накрайници скъсани маншони и добре затягат .

по интересното е че след 120 започва да се чува шум и след това идва тресенето и вибрацийте

и другото което ми направи впечатление карайки с 140 и взимайки завой в даден момент волана спира да вибрира след 2-3 сек. започва отново

джантите са оригинални стоманени но не е от тях защото и със зимните гуми/и те са на джанти/ пак си тресеше

Редактирано от djigata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със завоя ме наведе на мисълта за полу(оските) дали са затегнати гайките и ако са,значи остава някой лагер на главината да "заминава".Ако спира на ляв завой-значи е левия и обратно,защото натоварването го "шокирва" за момента и замлъква. :) Провери си и нивото на масло в ск.кутия.

Редактирано от madmix2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затихването се проявява на десен завой със скорост над 110км като самото затишие е моментно

маслото на ск.кутия е по норма 1.9литра 

ако е лагер няма ли да се проявява постоянно преди години на ладата имаше проблем с лагера обаче като врътнеш ляв десен и звука се усилваше и намаляваше а при мен звук /шум/ се появяват след 110 след което идва и тресенето възможно ли да е от полуоската

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди в сервиз да ти вдигнат едно по едно предните колела на станок и на скорост да форсират и ще се видят хлабините и усетят вибрациите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по темата

вчера си взех колата от майсторчето  като по предницата подмених горни и долни шарнири, външни накрайници + ляво външно каре .

Проблема след пробното кръгче остава с тресенето над 110км/ч

Майсторчето слезна в канала и каза че вътрешното каре на лявата полуоска  има много голям луфт .

Днес се чухме и ми каза че го е намерил за  200лв. на мен лично ми се струват доста пари ама знае ли човек ако някой колега има информация ще съм благодарен да сподели  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше същото тресене, преди 2 дена ми рециклираха целялата полуоска с вътрешното дясно каре и проблема изчезна. Цената беше 150лв за рециклирането с 1 год гаранция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в кой сервиз  извършиха тази процедура  може и на ЛС

Аз обаче като ги разклатя и двете полуоси и двете си имат луфт нагоре-надолу незнам до колко е нормално / или и двете са разбити вече / 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ново 20 при мен

вчера забелязах че майсторчето всъщост ми е заварявал горните шарнири към носача 

забелязах го защото не ми беше стегнал контра гайката на външния накрайник  

и освем всичко друго ами като я покарам малко колата и като мина по лека неравност и се чува някакво пукане

аман от майстори ...................... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рекламация..но то да те е страх да не ти "оправят" друго..търси 2ра ръка или си поръчай отвън и отиди в читав сервиз и си плати работата да ти ги сменят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз не съм се скрънзал за плащането въпроса бе че си платих като бял човек ама за сметка на това си оставиха ръцете .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не би да предпочиташе да ти смени целия носач, горните шарнири се точковат, ш са изложиш...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при положение че старите шарнири си бяха на размер и поставяни на носача с преса не смятам че е редно за това че не е намерил точния размер шарнир а по малък да го заварява

И само да попитам от завода дали излизат точковани шарнирите и някой се излага с това точковане но не съм аз

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там, където има опън, усукване или някакво напрежение - заварка не се правят, защото заварката ще се скъса. Така знам аз. Независимо от това, веднъж видях един "майстор" да заварява кормилната рейка за предния мост...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко с закъснение но най накрая проблема с тресенето се реши

Всъщност целия проблем идваше от не добре балансирани гуми въпреки че нямам спомен колко пъти съм им правил баланс и всичките гумаджий казват че са ок

миналата седмица направих поредния баланс и на 4-те гуми НО баланс-машината беше на 2 месеца чисто нова

тук е момента да се замислим дали въобще тези центрове за гуми и малки гумаджииници  някога си правят калибрация на машините

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е тази машина, да отида да си проверя гумите. Мойте последно ги правих в Маргел, някой има ли оплакване след монтиране и баланс от там?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Crown_bg  адреса съм ти го пратил на лични да не звучи като реклама

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...