djigata 9 #1 Публикувано 18 Април, 2015 здравейте колеги искам да попитам каква би могла да е причината при вдигане на 110-120км. волана започва да тресе . Миналата година сложих нови гуми отпред и колата тресеше сега отново сложих нови гуми отпред /миналогодишните са отзад/ и отново тресе изключвам фактора реглаж гуми . правен е няколко пъти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 18 Април, 2015 Реглаж на гуми? Искаш да кажеш баланс на гуми или реглаж на предница?Ако не са ти криви гумите и джантите, на един приятел му се беше случвало със леко счупен тас, при висока скорост да прави резонанс. Друго, което си мисля е полуоска или карета, или дори ако го прави на определени участъци от околовръстното на София - крив асфалт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #3 Отговорено 18 Април, 2015 правих реглаж на предница промяна нямаше, баланса на гумите показва че са ок за тасовете виж обаче не се бях сетил и утре ще ги махна да видя дали има промяна за полуоска и каре и аз съм си мислил обаче ако е каре кое е вътрешно или външно асфалта го изклювам защото и до морето и обратно все си тресеше Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 19 Април, 2015 Щом си с тасове - разкарай ги и виж дали се оправя.А ако не се оправя и се съмняваш в карета - обикновено вътрешните са като тресе при ускорение, по-скоро външни разбити ако тресе при постоянна скорост. Но аз като човек, който от както кара Хонда, гаечен ключ не е хващал (не защото нищо никога не се е износвало, а защото не смея нищо да пипна), бих те посъветвал да да отидеш в добър сервиз, като Юбико или Омбре, да си кажеш мъката и да я оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgicv 4 #5 Отговорено 19 Април, 2015 (Редактирано) Предполагам нямаш крива джанта,но ако не са оригинални джантите си провери дали съответства централния отвор. Редактирано 19 Април, 2015 от georgicv 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #6 Отговорено 19 Април, 2015 (Редактирано) преди малко разкарах тасовете и направих една обиколка по магистрала люлин вибрацийте и тресенето осезаемо намаляха прегледах и ход.част имам разбит долен ляв шарнир,външни накрайници скъсани маншони и добре затягат . по интересното е че след 120 започва да се чува шум и след това идва тресенето и вибрацийте и другото което ми направи впечатление карайки с 140 и взимайки завой в даден момент волана спира да вибрира след 2-3 сек. започва отново джантите са оригинални стоманени но не е от тях защото и със зимните гуми/и те са на джанти/ пак си тресеше Редактирано 19 Април, 2015 от djigata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmix2 0 #7 Отговорено 19 Април, 2015 (Редактирано) Това със завоя ме наведе на мисълта за полу(оските) дали са затегнати гайките и ако са,значи остава някой лагер на главината да "заминава".Ако спира на ляв завой-значи е левия и обратно,защото натоварването го "шокирва" за момента и замлъква. Провери си и нивото на масло в ск.кутия. Редактирано 19 Април, 2015 от madmix2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #8 Отговорено 19 Април, 2015 затихването се проявява на десен завой със скорост над 110км като самото затишие е моментно маслото на ск.кутия е по норма 1.9литра ако е лагер няма ли да се проявява постоянно преди години на ладата имаше проблем с лагера обаче като врътнеш ляв десен и звука се усилваше и намаляваше а при мен звук /шум/ се появяват след 110 след което идва и тресенето възможно ли да е от полуоската Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
madmix2 0 #9 Отговорено 19 Април, 2015 Отиди в сервиз да ти вдигнат едно по едно предните колела на станок и на скорост да форсират и ще се видят хлабините и усетят вибрациите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #10 Отговорено 28 Май, 2015 Малко развитие по темата вчера си взех колата от майсторчето като по предницата подмених горни и долни шарнири, външни накрайници + ляво външно каре . Проблема след пробното кръгче остава с тресенето над 110км/ч Майсторчето слезна в канала и каза че вътрешното каре на лявата полуоска има много голям луфт . Днес се чухме и ми каза че го е намерил за 200лв. на мен лично ми се струват доста пари ама знае ли човек ако някой колега има информация ще съм благодарен да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZlatanStoyanov 3 #11 Отговорено 28 Май, 2015 И при мен беше същото тресене, преди 2 дена ми рециклираха целялата полуоска с вътрешното дясно каре и проблема изчезна. Цената беше 150лв за рециклирането с 1 год гаранция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #12 Отговорено 29 Май, 2015 в кой сервиз извършиха тази процедура може и на ЛС Аз обаче като ги разклатя и двете полуоси и двете си имат луфт нагоре-надолу незнам до колко е нормално / или и двете са разбити вече / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #13 Отговорено 2 Юни, 2015 ново 20 при мен вчера забелязах че майсторчето всъщост ми е заварявал горните шарнири към носача забелязах го защото не ми беше стегнал контра гайката на външния накрайник и освем всичко друго ами като я покарам малко колата и като мина по лека неравност и се чува някакво пукане аман от майстори ...................... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #14 Отговорено 2 Юни, 2015 Рекламация..но то да те е страх да не ти "оправят" друго..търси 2ра ръка или си поръчай отвън и отиди в читав сервиз и си плати работата да ти ги сменят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #15 Отговорено 3 Юни, 2015 аз не съм се скрънзал за плащането въпроса бе че си платих като бял човек ама за сметка на това си оставиха ръцете . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bongo789 163 #16 Отговорено 4 Юни, 2015 Да не би да предпочиташе да ти смени целия носач, горните шарнири се точковат, ш са изложиш... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #17 Отговорено 5 Юни, 2015 при положение че старите шарнири си бяха на размер и поставяни на носача с преса не смятам че е редно за това че не е намерил точния размер шарнир а по малък да го заварява И само да попитам от завода дали излизат точковани шарнирите и някой се излага с това точковане но не съм аз Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 177 #18 Отговорено 5 Юни, 2015 Там, където има опън, усукване или някакво напрежение - заварка не се правят, защото заварката ще се скъса. Така знам аз. Независимо от това, веднъж видях един "майстор" да заварява кормилната рейка за предния мост... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #19 Отговорено 21 Юли, 2015 Малко с закъснение но най накрая проблема с тресенето се реши Всъщност целия проблем идваше от не добре балансирани гуми въпреки че нямам спомен колко пъти съм им правил баланс и всичките гумаджий казват че са ок миналата седмица направих поредния баланс и на 4-те гуми НО баланс-машината беше на 2 месеца чисто нова тук е момента да се замислим дали въобще тези центрове за гуми и малки гумаджииници някога си правят калибрация на машините Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #20 Отговорено 21 Юли, 2015 Къде е тази машина, да отида да си проверя гумите. Мойте последно ги правих в Маргел, някой има ли оплакване след монтиране и баланс от там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djigata 9 #21 Отговорено 24 Юли, 2015 Crown_bg адреса съм ти го пратил на лични да не звучи като реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #22 Отговорено 24 Юли, 2015 Благодаря колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове