Jump to content
backstage1978

Виене от задния диференциал

Recommended Posts

Здравейте колеги! Нов съм във форума и от няколко дни имам Honda CR-V 1-ва генерация 98.г бензинова 2.0. 128к.с.Та откакто я взех чувам едно леко виене отзад.Появява се след 70-80 км.Предполагам че е диференциал.Някой имал ли е такъв проблем и знаете ли какво може да е?Другия ми въпрос е за часовника на таблото,не работи...да не би да е със някаква отделна батерия която го захранва?бушон? Иначе съм много доволен от колата,запазена е,вкарана е от Италия http://prikachi.com/images.php?images/801/8055801a.jpg Благодаря ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!За виенето не мога да кажа и при мен има такова а часовника се вади разглобява се  и се презапоява всичко .И моят часовник не работеше и след презапояване вече работи. Имай предвид че дисплея на часовника не работи при загасен двигател.Аз не го знаех това и след като го презапоихме и сложихме обратно и не светна си помислих че ремонта не е бил успешен.На другата сутрин като се качих и запалих се видя че от презапояването е имало смисъл и часовника работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип диференцияла вие, когато не е сменяно скоро маслото. Сменя се на 40000 км. само и единствено с оригинално масло - събира около 1 литър и се купува от Представителството на Хонда. Макар, че така както го описваш проблема- че вие след определена скорост повече ми прилича на лагер главина. Диференцияла вие, когато се включва, което обикновено става при завой или преплъзване на предните колела, но не и при равномерна скорост...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги! Значи тоя диференциал не е зацепен постоянно ли? А за часовника,той не работи и когато е запален двигателя...явно ще се търси друг...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, постоянно е с предно този "джип" и когато се полочи разлика в оборотите на предните и задните колела тогава се зацепва. 

За това трябва когато сменяш гуми да сменяш направо всички за да няма разлика в диаметрите на предни спрямо задни и да си прецакаш диференциала.

За часовника видя ли в линка който дадох как се ремонтира?

Редактирано от koko__2002

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Часовника се ремонтира вероятноста да намериш здрав часовник е малка но аз съм сигурен че с презапояване ще се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да проверих линка,но поялника не ми е силата.Добре де въпреки че не е зацепен постоянно този диф,нали все пак полуоските се въртят,следователно самите те въртят и дифа вътреЗначи пак може да вие,дори и да няма усилие...или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом поялника не ти е силна страна, едва ли ще успееш, да си смениш маслото на диференциала сам / това го предполагам , а не го твърдя/, а и не си заслужава, за 10-15 лв. да се мъчиш сам.

Та затова, най-лесно отиди примерно в сервиз Юбико /в Горубляне/, да ти сменят маслото с оригинално.

Не е скъпо, около 28 лв. му е литъра и за труд да ти вземат 10-15 лв. и почти е сигурно, че проблема с виенето ще ти изчезне /ако идва от диференциала/.

Имай в предвид обаче, че ако маслото никога не е било сменявано от предишния собственик, може да се наложи още една смяна.

След като го смениш и минеш 400-500 км., а шума е само намалял, но не е изчезнал напълно, е хубаво пак да го смениш още един път.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дам сам ще го сменя,с тия ремонти нямам проблеми.стига виенето да е от там

Редактирано от backstage1978

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за да си сигурен дали е от дифа направи най простата проба: На място с малко сцепление (трева,пясък,чакъл,пръс и т.н.) навиваш волана до крайно ляво или дясно и тръгваш с мръсна гас, да може да превъртят предните гуми и слушай какво ще се чуе от зад. Ако се чува виене, скърцане и др. значи е за смяна маслото НО ако нищо не чуеш значи дифа си е наред и търси другаде проблема.

Редактирано от koko__2002

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Ако се чува виене, скърцане и др. значи е за смяна маслото... .

Коко, не "Ако" и не 100 а 200 % е сигурно, че маслото е за смяна! Не забравяй, че колата е нов внос, а още повече е "мома-италианка".:-) Иначе за другото си прав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото,виенето си остана.Казаха ми че е от гумите...появява се на около 60км и след 80 спира...Часовника го оправих,презапоиха ми го и тръгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старичка тема,ама да се намеся ,че допускате някои грешки.Дифернциала има 2 функции в нашия случай.Първо предава малък въртящ момент при необходимост през двйната помпа и второ,като всеки дифф си компенсира разликата в двете колела при завой/дъга,което си работи винаги.Освен това си има лагери ,които се бъхтят нонстоп....

Та ситуацията в нормално движение по прав път- полуоските въртят сателитите,те короната,тя пиньона,а той задната помпа и то винаги...доста неща могат да се износят там при несмяна на маслото....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не сложиш други гуми и не пробваш с тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се забавих с отговора,но все пак...Преди 2 седмици взех нови зимни гуми и виенето изчезна...значи от гумите е било

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...