backstage1978 0 #1 Публикувано 17 Април, 2015 Здравейте колеги! Нов съм във форума и от няколко дни имам Honda CR-V 1-ва генерация 98.г бензинова 2.0. 128к.с.Та откакто я взех чувам едно леко виене отзад.Появява се след 70-80 км.Предполагам че е диференциал.Някой имал ли е такъв проблем и знаете ли какво може да е?Другия ми въпрос е за часовника на таблото,не работи...да не би да е със някаква отделна батерия която го захранва?бушон? Иначе съм много доволен от колата,запазена е,вкарана е от Италия http://prikachi.com/images.php?images/801/8055801a.jpg Благодаря ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #2 Отговорено 17 Април, 2015 Здравей колега!За виенето не мога да кажа и при мен има такова а часовника се вади разглобява се и се презапоява всичко .И моят часовник не работеше и след презапояване вече работи. Имай предвид че дисплея на часовника не работи при загасен двигател.Аз не го знаех това и след като го презапоихме и сложихме обратно и не светна си помислих че ремонта не е бил успешен.На другата сутрин като се качих и запалих се видя че от презапояването е имало смисъл и часовника работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #3 Отговорено 17 Април, 2015 По принцип диференцияла вие, когато не е сменяно скоро маслото. Сменя се на 40000 км. само и единствено с оригинално масло - събира около 1 литър и се купува от Представителството на Хонда. Макар, че така както го описваш проблема- че вие след определена скорост повече ми прилича на лагер главина. Диференцияла вие, когато се включва, което обикновено става при завой или преплъзване на предните колела, но не и при равномерна скорост... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 17 Април, 2015 Честито колега. За виенето съм съгласен с Prelude98, а за часовника погледни тук: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=103010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #5 Отговорено 18 Април, 2015 Благодаря колеги! Значи тоя диференциал не е зацепен постоянно ли? А за часовника,той не работи и когато е запален двигателя...явно ще се търси друг... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #6 Отговорено 18 Април, 2015 (Редактирано) Не, постоянно е с предно този "джип" и когато се полочи разлика в оборотите на предните и задните колела тогава се зацепва. За това трябва когато сменяш гуми да сменяш направо всички за да няма разлика в диаметрите на предни спрямо задни и да си прецакаш диференциала. За часовника видя ли в линка който дадох как се ремонтира? Редактирано 18 Април, 2015 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 19 #7 Отговорено 18 Април, 2015 Часовника се ремонтира вероятноста да намериш здрав часовник е малка но аз съм сигурен че с презапояване ще се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #8 Отговорено 18 Април, 2015 Да проверих линка,но поялника не ми е силата.Добре де въпреки че не е зацепен постоянно този диф,нали все пак полуоските се въртят,следователно самите те въртят и дифа вътреЗначи пак може да вие,дори и да няма усилие...или бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #9 Отговорено 18 Април, 2015 Щом поялника не ти е силна страна, едва ли ще успееш, да си смениш маслото на диференциала сам / това го предполагам , а не го твърдя/, а и не си заслужава, за 10-15 лв. да се мъчиш сам. Та затова, най-лесно отиди примерно в сервиз Юбико /в Горубляне/, да ти сменят маслото с оригинално. Не е скъпо, около 28 лв. му е литъра и за труд да ти вземат 10-15 лв. и почти е сигурно, че проблема с виенето ще ти изчезне /ако идва от диференциала/. Имай в предвид обаче, че ако маслото никога не е било сменявано от предишния собственик, може да се наложи още една смяна. След като го смениш и минеш 400-500 км., а шума е само намалял, но не е изчезнал напълно, е хубаво пак да го смениш още един път. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #10 Отговорено 18 Април, 2015 (Редактирано) А дам сам ще го сменя,с тия ремонти нямам проблеми.стига виенето да е от там Редактирано 18 Април, 2015 от backstage1978 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #11 Отговорено 18 Април, 2015 (Редактирано) Колега за да си сигурен дали е от дифа направи най простата проба: На място с малко сцепление (трева,пясък,чакъл,пръс и т.н.) навиваш волана до крайно ляво или дясно и тръгваш с мръсна гас, да може да превъртят предните гуми и слушай какво ще се чуе от зад. Ако се чува виене, скърцане и др. значи е за смяна маслото НО ако нищо не чуеш значи дифа си е наред и търси другаде проблема. Редактирано 18 Април, 2015 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #12 Отговорено 18 Април, 2015 .... Ако се чува виене, скърцане и др. значи е за смяна маслото... .Коко, не "Ако" и не 100 а 200 % е сигурно, че маслото е за смяна! Не забравяй, че колата е нов внос, а още повече е "мома-италианка".:-) Иначе за другото си прав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #13 Отговорено 4 Май, 2015 Смених маслото,виенето си остана.Казаха ми че е от гумите...появява се на около 60км и след 80 спира...Часовника го оправих,презапоиха ми го и тръгна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #14 Отговорено 6 Май, 2015 Старичка тема,ама да се намеся ,че допускате някои грешки.Дифернциала има 2 функции в нашия случай.Първо предава малък въртящ момент при необходимост през двйната помпа и второ,като всеки дифф си компенсира разликата в двете колела при завой/дъга,което си работи винаги.Освен това си има лагери ,които се бъхтят нонстоп.... Та ситуацията в нормално движение по прав път- полуоските въртят сателитите,те короната,тя пиньона,а той задната помпа и то винаги...доста неща могат да се износят там при несмяна на маслото.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rainoff 4 #15 Отговорено 20 Юни, 2015 Защо не сложиш други гуми и не пробваш с тях? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage1978 0 #16 Отговорено 20 Ноември, 2015 Малко се забавих с отговора,но все пак...Преди 2 седмици взех нови зимни гуми и виенето изчезна...значи от гумите е било Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове