inj.stoichev 1 #41 Отговорено 11 Януари 1 hour ago, honda_japan said: Определено и твърдо не съм съгласен, обезшумяването в Е39 е 2 пъти по-добро от това в Акорд-а, и един път по-добро от това в Е60, материалите вътре също са доста по-качествени спрямо въпросния Акорд(което е нормално) и спрямо Е60. Незнам в какво Е39 си се качвал -няма такова нещо и в 528 и в 530, пълна тишина, когато е на празен ход, освен това вятъра се чува повече в Акорда след 120-130 поради по-лошите уплътнения на вратите, но пак казвам, нормално е-други класове са. Това и в Е36 не съм го виждал, вероятно това което си видял е на 525 с готов за смяна съединител??? За скорости на магистралата не мога да споря, защото Акорд не съм карал на магистрала. Карал съм го до 80-90км/ч и основно градско. Да материалите на Бмв-то вътре - табло и тапицерии са по-качествени. Няма спор. Да в 5та серия има повече място. Не съм казал, че вози твърдо, а че вози по-твърдо. Има разлика. Няма как да можеш да го караш с 240 и да стои и да не е по-твърдо окачването. НО ... каква шумоизолация са сложили не ме грее. Слушам и вярвам на ушите си. На свободен ход Акорда е по-тих. Лично мое мнение. И като заговорихме за скоростния лост, не разбирай да танцува тоя лост из купето като някой въшлив, прегорял, дизелак. Но съм попадал на такива на които се долавят вибрации. Кой каквото да ми говори работата на Акорда може да конкурира по-висок сегмент кола, при това успешно. Айде да го сравниме с една БМВ 3ка да видим как издиша тя... щото и тройка съм имал карах я 5г. Докато не я обърна жената на магистралата. Акорда е класа над него както и много други в сегмента. Нищо че вътре има евтина пластмасария. Нищо че в Бавария мирише на хубаво в салона и без да имаш ароматизатори. Излишно е да ги сравняваме. И двете коли са хубави. Казвам само че Акорда ми направи ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ. Толкоз, за да не го обръщаме на излишни, субективни спорове. Всеки има някакви впечатления и предпочитания. Акорда е страхотен автомобил, не е нужно да е номер 1. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 79 #42 Отговорено 11 Януари преди 11 минути, inj.stoichev написа: Няма как да можеш да го караш с 240 и да стои и да не е по-твърдо окачването. W140 ги прави, окачването му е перфектно, не е на въздух и е далеч от понятието "твърдо", БМВ 5-а серия не е с твърдо окачване освен ако не са се заиграли разни тиинове или пък да е М (дори и Мпакет), замисъла на 5-а серия е да премиум мидъл клас екзекутив кар - демек хем да е стабилно, хем да вози добре - нещо, като златната среда, виж ако говорим за А6 - да там е значително по твърдо и от W210 и от W211. преди 14 минути, inj.stoichev написа: каква шумоизолация са сложили не ме грее мен ме грее защото е среден клас автомобил (по-скоро долния сегмент на средния клас, където са и много други) и определено са имали какво да подобрят и са го направили в следващото поколение, макар и с малко разлика има. преди 16 минути, inj.stoichev написа: Айде да го сравниме с една БМВ 3ка да видим как издиша тя... щото и тройка съм имал карах я 5г Ами ако искаш с БМВ 1-ца да го сравниме Акорда или с Лупо - те пък хептен ще издишат? преди 17 минути, inj.stoichev написа: И двете коли са хубави. Безспорно, само , че за едната особено след 2008-ма - 2010 ти трябва мноооооооооооооооооооооого сериозен портфейл за да я държиш в кондиция, за разлика от другата, не напразно Хонда са в топ 3 по надеждност в света - известно на всички предполагам. преди 18 минути, inj.stoichev написа: Казвам само че Акорда ми направи ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ДОБРО ВПЕЧАТЛЕНИЕ Не е лъжа. преди 19 минути, inj.stoichev написа: Акорда е страхотен автомобил, не е нужно да е номер 1 И с това съм съгласен, и никой не казва, че трябва да бъде - продажбите сами говорят за това в световен мащаб, просто в Европа нито той, нито Авенсис пробиха толкова успешно заради Пасат и компания, които още тогава съм гледал рейта на продажби ги задминаваха драстично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6248 #43 Отговорено 11 Януари Акорд 6 е по-тих и по-мек от Акорд 7 - концепция. Който иска тихо - да вади пачките и да взема Фантом. РолсРойс са царе в това. Там е толко тихо, че чак неестествено и има допърнителен изкуствен саун. Ноо - разгледайте конструкцията на купето и особено пода. Тишината не е въпрос на изолации, вати-мати и т.н. материали, а на кухини и обеми, които никой не може да си позволи, гонейки цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 79 #44 Отговорено 11 Януари преди 12 минути, ceco_accord написа: Който иска тихо - да вади пачките и да взема Фантом. Е..................? Тук говорим по-скоро за автомобили на по 15-20 години, които може да си позволи средно статистическия Българин (не Европеец) - Акорд,Пасат,Мондео,Авенсис,Мазда6, Лагуна, 407 и т.н. все машинки на по 15-20 години............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inj.stoichev 1 #45 Отговорено 11 Януари 1 hour ago, ceco_accord said: Акорд 6 е по-тих и по-мек от Акорд 7 - концепция. Който иска тихо - да вади пачките и да взема Фантом. РолсРойс са царе в това. Там е толко тихо, че чак неестествено и има допърнителен изкуствен саун. Ноо - разгледайте конструкцията на купето и особено пода. Тишината не е въпрос на изолации, вати-мати и т.н. материали, а на кухини и обеми, които никой не може да си позволи, гонейки цена. Ми то едно БМВ GT да вземеш по ново и то е така. Вътре като влезнеш все едно си във вакуум. Нищо не се чува отвън. Направо е неестествено. Така че това не е само във възможностите на Ролса. Едно GT е поносимо за купуване от човек с над средни доходи в Столицата например. Просто нещата се развиват и навлизат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6248 #46 Отговорено 11 Януари (Редактирано) То като влезеш е ясно. Въпросът е в движение? При 80 км/ч надскочи ли 58 децибела - шумно е. Но аз не съм наясно с баварците, а и не вярвам да ми се наложи. Знам че са добри и толкова. Колко - не ми влиза в работа и излиза от джоба. Има и красиви, но са толко стари, че не мога да си ги позволя, а новите на които не ми дрънка часовника по картата на вратата са над 200 бона - пак не са за моя джоб. Но не казвам че "гроздето е кисело". Всекиму своите си мечти. Моят дрийм пауър стигна до Хонда. Редактирано 11 Януари от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 79 #47 Отговорено 11 Януари (Редактирано) Имахме 5 ГТ служебно, невероятен автомбил, при 200 беше супер тих, много стабилен на пътя - отзад е а въздушно окачване, возията е супер. С 90-100 под 8,8 не можеше да се свали (но то не е и това замисъла му), много скъпо за обслужване (беше в гаранция и само в официалния сервиз), долу горе добра надеждност - нямаше грижи , с уточнението, че беше чисто ново. Ако човек има достатъчно финанси е перфектната семейна кола, екс драйв. 3 литра дизел. Въпреки, че пред него бих взел Лексъс LX или Секвоя от последнте 2010 и бих и сложил газ Редактирано 11 Януари от honda_japan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prissnr 48 #48 Отговорено сряда в 11:18 В съседния форум също обсъждат как Mercedes E е по-голяма кошница от Toyota Yaris. И там смях, и тук смях. От 2018 карам Акорд 7, 2.4 (който уж обезшумявах). Мога да кажа, че нито е много тих и луксозен, нито мощен и спортен. Няма возията на E-klasse, няма и да има. Няма поведението на E60 525i, няма и да има. Това е един надежден среден клас автомобил, нищо повече. Не че е лошо, за мен е перфектен, но не обожесвявайте Акорда... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inj.stoichev 1 #49 Отговорено сряда в 13:59 2 hours ago, prissnr said: В съседния форум също обсъждат как Mercedes E е по-голяма кошница от Toyota Yaris. И там смях, и тук смях. От 2018 карам Акорд 7, 2.4 (който уж обезшумявах). Мога да кажа, че нито е много тих и луксозен, нито мощен и спортен. Няма возията на E-klasse, няма и да има. Няма поведението на E60 525i, няма и да има. Това е един надежден среден клас автомобил, нищо повече. Не че е лошо, за мен е перфектен, но не обожесвявайте Акорда... Ми, да не се повтаряме и потретваме... не са в един клас. Затова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 79 #50 Отговорено четвъртък в 05:28 Преди 18 часа, prissnr написа: Това е един надежден среден клас автомобил, нищо повече. Абсолютно, няма какво да се добави повече, а Е клас W211 не ме впечатлява с особена возия, нито е твърда нито е мека, за мен W210 вози доста по-меко, но и самите седалки са някак си по омекотени, при W211 са доста по-твърди, самата материя и пълнеж. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове