Krasimir_1126 1 #1 Публикувано 12 Април, 2015 Колеги имам един проблем който ме тормози. При палене на колата след изключване на смукача на празен ход държи 450-500 оборота по моя преценка. Това го прави на студен мотор , след като загрее до нормалната си температура си задържа 950-1000 оборота и няма ядове. Четох теми за почистване на IACV-то и го почистих но без резултат. Забелязал съм че когато държи 450-500 оборота на празен ход когато премахна буксата на IACV-то няма промяна в оборотите , а при загрял двигател когато държи 950-1000 оборота като махна буксата оборотите падат до 450 което ме навежда на мисълта че IACV-то ми не работи при студен мотор. Някой да се е срещал с подобен проблем. Мотора е д13б2. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_1126 1 #2 Отговорено 16 Октомври, 2015 Колеги проверих въпросното IACV на друга Хонда и се оказа че работи , къде другаде може да е проблема за да не достига информация до него? Проверих буксите и кабелите , всичко е свързано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_1126 1 #3 Отговорено 16 Октомври, 2015 Друго което забелязах е , че с другото IACV колата държеше обороти само когато буксата е изключена , при включване колата изгасва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #4 Отговорено 16 Октомври, 2015 Изолираите го. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasimir_1126 1 #5 Отговорено 16 Октомври, 2015 В момента е нещо като изолиран понеже няма разлика при закачането му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 16 Октомври, 2015 Спри му входящия въздух също и при нужда си оправи оборотите от дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 17 Октомври, 2015 Клапана работи в зависимост какво ще му "каже" ЕЦУ-то....антифриза който циркулира няма досег до механиката вътре и не оказва влияние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 17 Октомври, 2015 (Редактирано) На д13 иаце-вето е сухо, не минава охладителна течост през него. Редактирано 17 Октомври, 2015 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #9 Отговорено 17 Октомври, 2015 И за мен проблема е в ECU-то. Колега, свали си компа и смени всички електролитни кондензатори. Живота им при нормални условия е макс 20 години и то със стискане на палците. С годините изсъхват и си променят параметрите, а в най-лошият случай дават на късо и може да стане непоправима повреда. Днес тъкмо си напазарувах кондерчета и си взех втори комп, да седи в колата за резерва. С тая профилактика за 1.30лв. ще кара още поне 15 години. Препоръчвам го на всички с автомобили на 12 годишна възраст, да направят това, за да нямат ядове и да се чудят какво става и да сменят на поразия чарколаци. п.п. Да се избягват марки като Suscon и други незнайни. Добре е да се купят на 105*С, с по високо работно напрежение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 17 Октомври, 2015 (Редактирано) Не казвам ,че проблема е в ЕЦУ- то,просто обяснявам,че антифриза няма никакво влияние на ЕАЦВ-то.Моето е разкачено от охлаждащата система и нямам абсолютно никакви проблеми.Клапана си работи единствено от сигнала, който му подава ЕЦУ-то ! Фена по е запознат с Д13 ките и щом казва че не е закачено към охлаждащата система значи е така.И щом си работи и без него също. Редактирано 17 Октомври, 2015 от AMD 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 19 Октомври, 2015 Проблем в еку то няма проблемите са във вакумната кутия. Колкто по малко вакуми елизат в тоя карб толко по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове