Jump to content
dindin

За Logo-то да кажете

Recommended Posts

Здравейте, една приятелка си търси малка градска кола за около 2-3 бона. Гледах, предлагах ѝ някви Сивици, обаче открих, че съществува една идеааааааална и все пак около 2000-та година - Honda Logo! :)

 

Значи няма много обяви по сайтовете, гледам намират се някви, кои в бюджет, кои малко надхвърлят. Даже във варненската морга са вкарали една зелена такава.

Като цяло изглежда доста прилична за нуждите на мацката :)

 

Сега, прави ми впечатление по снимките че виждам 2 различни табла, така и не разбрах 2001 (когато приключват производството) дали се води някакъв фейслифтов модел ли ама на едното табло има само скоростомер и някви елипсовидни лампички (много old school):

http://p1.cars.bg/photos/i/caroffer/2015-04-01/a8144573o.jpg

на другия така вече има и оборотомер и лампичките по-съвременни:

http://p2.cars.bg/photos/i/caroffer/2015-01-02/a6822966o.jpg

или просто са различни модификации. Wikipedia нещо аз ли съм я чел отгоре отгоре или просто не дава отговор.

 

Иначе като цяло - 60 или 75 магарета (предполагам колкото повече - толкова повече, пък и данъкът нисък). D13B двигател - екстра. Може ли по снимки да се разбере дали е вариантът с 4 клапана на цилиндър или с 2?

GA3,GA4,GA5 - разлика между модификациите по-специфични има ли? Как е с обслужването, троши ли се много и ако да - намират ли се части? :D

 

Благодаря предварително, всяко мнение е добре дошло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм притежател на един такъв малък самурай,пък жена ми го кара :)Това е най-безпроблемия автомобил от всички които съм имал!Не се чупи,лесна и евтина подръжка,само масло и гуми съм му вземал,едни външни накрайници.За жена е перфектно,защото е по-високо и има чудесна видимост,много маневрено и лесно за паркиране.

   Повечето Логота които съм виждал са без оборотомер и са 8 клапана 65 к.с. но върви наравно с 90 коньов сивик,търпи доволно обикновена газова уредба.

Другите с оборотомера са екзотика и те са май 16 клапана 75к.с.Доста от тях имат климатици,така или иначе се правят само 2 години и после се спират ,а са доста сполучливи!Части се намират малко по-трудно,но доста от тях са съвместими с на Сивика,а другите се намират втора употреба.Малко се злупотребява с цените ,защото са малко Логотата на части,ама успях да намеря цяло делко за 70лв. което е добре.Беше избила бубина.Това е за 2 години каране през всички възможни дупки от шофьор който се е учил да кара :tongue1:

   Ако уцели читаво Лого на мацката няма да и се слиза от него и само гориво ще му сипва.То и на мен си ми прави кеф да го карам,нищо че повечето време съм на сивик 140к.с. :punk:

Редактирано от Civic ZC
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А такаааа, много благи думи са това, а аз благодаря за инфото! Климатикът определено си е много доволен бонус, аз се чудих аджеба имат ли нямат ли. Пишат по обявите, че има ама там могат всичко да си пишат, па кой се излъже хахха :)

А да видим сега дали мацката ще се навие, щото аз се навих! :D:D

Избор няма кой знае колко голям, ама така е с готините таратайки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички Honda Logo без изключение се монтира един единствен двигател 1343 кубика,2 клапана на цилиндър!

Тази с оборотомера не е никаква екзотика,а просто е след фейслифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логото има 16v двигател,но в Бг почти не се среща,поне аз не съм виждал.Няма фейслифт модела ,произвежда се само 99-02г. и се трансформира в други модели.Намира се с механична и CVT кутия.Има една която се продава с оборотомер и изглежда така.  http://www.cars.bg/c996114

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно в това се изразява фейслифта-оборотомера,друг волана,корите на вратите и в други дребни неща.Не само в България,но и в Европа няма различен от този двигател,който споменах!

Това,че се произвежда във времето,което си споменал не означава,че няма фейслифт!

 

http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/54-honda-logo-honda-logo/

 

Ето за да не бъда голословен!Ако искаш ще ти сваля информация и от немски сайтове.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, същата гледах и аз, ама мацката май се преориентира към Сивик :) Няма лошо, чакам я да се накани иначе доста прилични Сивици се предлагаха из форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък нямам оборотомер,но имам ел. огледала,тогава какво съм?Това ревю е писано от някой петокласник и много постно...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са с ел.огледала-преди фейслифта и след него.

Щом няма оборотомер е преди фейслифта.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно в ''ревюто'' пишеше че след 06/2000 или както ти ги наричаш фейслифт,макар да няма никаква визуална разлика с предишните,са добавено ел. огледала  и оборотомер.Ето ти веднага противоречие и неинформираност.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ти отговоря така:

Това,че не ти се иска да има фейслифт,защото твоята е преди него не означава,че няма!

Пак ще изброя:

-ново табло с оборотомер и нов волан

-нови кори на вратите

-ел.стъкла

Ще кажеш,че ел.стъклата са екстра,но новото табло,волан и кори на вратите са ясен признак за фейслифт.

Няма противоречие и неинформираност,а факти!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Да посъбудя малко темата. Заоглеждам се и аз за Logo, за жената. Да споделите мнения към днешна дата /02,09,2020/ и нещо специфично да обърна внимание при огледи на конкретни екземпляри? За бензинка питам, която предимно градско ще се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стандартното ... рейката дали тропа(не че ще спре да върви ... ама е неприятно). Като цяло на тая кола няма какво друго да и се счупи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...