manch 29 #1 Публикувано 8 Март, 2015 Здравейте колеги, от два дни не съм палил колата, днес отивам изринах снега и опитах да запаля но .. Върти, всичко по таблото изглежда нормално,имобилайзера си изгасва, чува се и бензиновата помпа но не пали. Колега ми даде ток, че акумулатора взе да омалява но не пали. Въпроса ми е как да проверя дали има ток на свещите без да прецакам нещо за да изключа бобината като причина? Колата е в София. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 8 Март, 2015 Свали една свещ и я сложи в лулата.Корпуса на свеща опрян някъде по мотора на маса и въртиш и гледаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #3 Отговорено 8 Март, 2015 Не пробвай така защото ще изгориш или бубината или комутатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 8 Март, 2015 Защо ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #5 Отговорено 12 Март, 2015 (Редактирано) Колеги, проблема е решен със смяна на бобина, колата запали моментално. Искам само да споделя, колата ми тази зима започна да върти една идея по-дълго преди да запали, винаги преди това си е палила от четвърт. Направи ми впечатление, но го отдадох на 3год. акумулатор, възрастта и километрите на колата. Сега разбирам обаче, че е било признак за отиваща си бобина. След смяната й, паленето е коренно различно пали "само с показване на ключа" , та ако някой колега има такива наблюдения може превантивно да смени бобината, за да не остане като мен без кола два дни. Поздрави Редактирано 12 Март, 2015 от manch 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #6 Отговорено 12 Март, 2015 Това добре, но как разбра, че точно в бобината е проблема, та точно нея първо смени, а не нещо друго?Или просто първо смени бобината, и се оказа, че в нея е бил проблема, т.е. си имал късмет? Или може би някой майстор ти е помогнал?Би ли споменал приблизителна цена за бобината, предполагам си взел нова? Не е нужно да казваш откъде си я взел, а само дали е била оригинална, за да не ме обвинят, че искам да правиш реклама. И аз сякаш забелязвам маалко по-дълго въртене преди палене от обикновено, и акумулаторът ми е читав, но се надявам засега поне да не се налага да сменям бобина. Не мисля да я сменям превантивно, че то по тая логика трябва да си сменя цялата кола Старичка е вече, и много неща трябва да й се сменят - някои дори съвсем наложително, но се изчаква по приоритети, защото времената са такива и парите са много кът. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 12 Март, 2015 Тя бобината прави номера обикновено като загрее ,ама явно на колегата се е прецакала тотално.Мойта и тя пали нещо след 3-4 секунди въртене от няколко месеца ама няма да е от бобината щот моите са четири ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manch 29 #8 Отговорено 13 Март, 2015 Нямаше ток на свещите и най-логичното беше да е бобина. Рискувах с нея и за това купих най-евтината, която успях да намеря. Взех я от колега, който я е купил но проблема му се оказалл друг. Взех я за 30лв, от магазин мисля че е около 45лв китайска, оригиналната 100$. Идеята ми беше, че това с по-дългото въртене явно е било симптом за бобина, който аз не знаех. Просто нищо друго не съм правил по колата само нея смених и паленто се промени драстично, както си палеше миналата година. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове