Jump to content
Becko12

Технически характеристики на Accord 8

Recommended Posts

Здравейте,

 

бихте ли ми казали какви са външните размери на Accord 8. Най-важния за мен размер е разстоянието между двете огледала. Тоест ширината с огледалата. Доста търсих в Интернет но не открих тази информация. Ще съм ви благодарен, ако ми посочите и коефициента на въздушно съпротивление cx=?. Ако разполагате и с друга техническа информация, моля споделете я.

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се изненадаш на www.honda.bg какви неща има...

 

РАЗМЕРИ

 

дължина мм 4725

ширина (вкл.стр.огледала) мм 1840 (2110)

височина мм 1440

междуосие мм 2705

клиренс мм 135

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се изненадаш на www.honda.bg какви неща има...

 

РАЗМЕРИ

 

дължина мм 4725

ширина (вкл.стр.огледала) мм 1840 (2110)

височина мм 1440

междуосие мм 2705

клиренс мм 135

Аууууу...изинявам се, въобще не погледах там. А колко се рових в нета, че така писах, че иначе хахахах. Благодаря за отговорите! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А коефициента на въздушно съпротивление и мен ме интересува живо, ама май никъде не се споменава колко е. До колкото знам е по-лош от този на седма серия и затова от Honda много много не го афишират. И все пак ако някой колега знае ще съм му благодарен ако сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предвид, че на 7-ген е 0,27, единственото инфо, което намирам е, че на 8-ген е намалена с още 6% в относителна стойност т.е. трябва да е към 0,254.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко добре, но няма да ми влезе в гаража тоя модел. В момента 7-цата се събира със голямо внимание и нерви. Ще търсим малко по тесен модел. (Като му дойде времето в края на годината)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веско12, разликата между стария и новия модел в ширината е 6см. Но на 8ма генерация има бутон за прибиране на огледалата, докато на 7ма мисля, което пести общо около 18-20см, или при паркиране 8ма генерацияще ти е с 12-14см по-тясна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за аеродинамиката според този източник: http://www.driveaccord.net/forums/showthread.php?t=80074 съпротивленията са както следва:

7th generation Sedan - 0.30
7th generation Hybrid - 0.29
8th generation Sedan - 0.31

 

А по въпроса за размерите според този източник: http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1282 са както следва:

 

За седма генерация:

Дължина 4665 мм.Публикувано изображение Широчина 1760 мм.Публикувано изображение Височина 1445 мм.Публикувано изображение Колесна база 2670 мм.Публикувано изображение Предна следа 1515 мм.Публикувано изображение Задна следа 1510 мм.

 

За осма генерация:

Дължина 4726 мм.Публикувано изображение Широчина 1840 мм.Публикувано изображение Височина 1440 мм.Публикувано изображение Колесна база 2705 мм.

 

Което прави осмицата по-дълга с 61 мм и по-широка с 80 мм.

И като бивш собственик на седма генерация и настоящ на осма ще споделя нещо с Вас.

Мой приятел има гараж в който влизането и излизането е с повишена трудност. Много тясна улица от която трябва да направиш 90 градусов завой през още по-тясна порта и на всичкото отгоре има много стръмен наклон от улицата към гаража. Със седмицата влизах, макар и трудно. С осмицата въобще не става, просто заради тези допълнителни 61 мм в дължина и 80 мм в ширина колата се заклещва по диагонал в подхода от улицата към гаража.

А по въпроса за прибирането на огледалата на моята седмица се прибираха с бутон отвътре, както и на осмицата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се, че данните CdA, които цитираш от този форум са за американските акорди, които не са обект на темата.

 

Аз затова и подходих по обратния начин, като търсих инфо за Acura TSX 1-ва и 2-ра генерация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам, все пак форума е английски. Доста рових в нета ама не намерих нищо което на 100% да потвърди точно колко е. Когато имам път към Бултрако ще им задам въпроса ребром, ама дали и те ще кажат, не знам.

П.С. Ако някой разполага с аеродинамичен тунел, аз ще предотставя моята кола да я замерим и тогава само ние ще си знаем колко е и няма да казваме на никой.  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново не съм съгласен. Форумът е на английски, а не е английски. Както и да го погледнем си е за американския/канадския модел.

 

Информирайте се поне малко, преди да пишете неща, които не отговарят на истината, и така да подвеждате останалите потребители.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Златозатора е прав, че всичко, което цитираш е за американския модел.
 

П.С. Ако някой разполага с аеродинамичен тунел, аз ще предотставя моята кола да я замерим и тогава само ние ще си знаем колко е и няма да казваме на никой.  :punk:

 

Замеря се с яйца и домати. Характеристиките се измерват. Такъв тунел у нас не знам дали има, но и да има няма да ти каже нищо (вероятно колата ти е изгубила някои от аеродинамичните си свойства, а дори да не е - едва ли тунелът ще е калибриран да мери като лицензиран такъв). Така или иначе въздушното съпротивление е константа, чиято разлика в случая ще е толкова пренебрежимо малка, че да не може да окаже значителна разлика в максималната скорост или ускорение на автомобила. Така че ще се радвам ако автора на темата поясни какво мисли да прави с него :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според :

http://www.automobile-catalog.com/

 

                    Accord 8 sedan  tourer Accord 7 sedan  tourer

Drag coefficient claimed:   0.26

Drag coefficient estimated:   0.3   0.31 0.34

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Zlatozator и Vaseliq,

 

Явно не сте схванали хумора в последният ми пост. Признавам си не съм догледал, че форума е Американски и най-искрено се извинявам на всички потребители които съм подвел така безотговорно. Бях решил да се самобичувам заради моята неинформираност, ама като видях, че и Вашите постове са далеч от истината се отказах. Както се вижда от последния пост по темата, май моите данни за осма генерация са по-близо до истината от тези на колегата Zlatozator. И както казах още в началото на темата, коефициента на въздушно съпротивление при осмицата е по-лош от този на седмицата и затова от Honda не го афишират много, много. И за да не остане някой с грешно впечатление, искам най-отговорно да заявя, че не се заяждам, а просто искам да стигнем до истината. Нали за това е форума, взаимно да си помагаме и информираме. В тази връзка искам да кажа на колегата Becko12 да не се отказва от Accord 8 само заради съмнение, че няма да влезе в гаража. Винаги можем да пробваме с моята кола (то се видя, че с аеродинамичния тунел нищо няма да стане, поне да видим дали ще влезе в гаража).

Колега D_U_D_E, много хубав сайт, не го знаех, благодаря, че го сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...