J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 19 Февруари, 2015 Спешно се нуждая от отговор понеже в събота тръгвам на дълъг път а проблема е нетърпим... Като вдигна над 100 волана започва да тресе доста.Какво съм направил до сега. Тресеше и при спиране и при над 100км/ч.Днес престъргаха дисковете-не тресе при спиране,но в движение проблема остава.Карам с лети джанти 15-ки с зимни гуми еднакакъв размер,с втулки.Сложих 13-ки железни джанти само отпред-проблем никакъв. Днес отивам с летите джанти при гумаджията да ги провери,имаха нужда от малък баланс балансира ги всичките присъствах на баланса и го питам. Ако пак тресе какво да правя?Ами не знам гумите за мен са балансирани и идеално прави проблема не е в тях и ме убеждаваше.Аз обаче не мисля така.Като го питах дали има криви гуми,той ги завартя на колата и всички бяха все едно сплескани,той каза.че нищо им няма.. И така според мен проблема е в криви деформирани или не знам какви гуми-предни!Прав ли съм или да се ориентирам към смяна и на джантите направо.Преди с летните гуми съм нямал такива проблеми.. И да кажа,че днес колата излезе от сервиза за дисковете и окачването е абсолютно здраво от там директно отидох при гумаджията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 19 Февруари, 2015 Гумата трудно ще се деформира.Аз имах 12 годишни гуми,които само бяха дървени,но не и деформирани.Може би тия втулки бъркат работата,ако не са добре и о т там може да са вибрациите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #3 Отговорено 19 Февруари, 2015 Втулките лягат много добре на джантата (трудно се вадят) и още по добре на главината(вадя ги с отверка или ги дърпам с клещите.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #4 Отговорено 19 Февруари, 2015 Ми щом, с други гуми и джанти колата не тресе ,проблема е ясен.Ако си сигурен ,че джантите са ти прави,остава крива гума(нещо доста често срещано при ползвана гума).Завъртяхте ли само джантите на на машината да видиш на къде са? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #5 Отговорено 19 Февруари, 2015 Само джантите не.Проблема са появи с зимните гуми и винаги не улучвам на хубави гуми.Сега взех две за проба и утре ще видя какво ще стане. Друго което се сещам е,че имах крива джанта изправиха я сложиха тези гуми и сега е предна но би трябвало да е изправена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 20 Февруари, 2015 Естествено и с другите гуми си тресе....Започвам да си мисля,че е от джантите то не остана друго.Как може с железни джанти да не тресе грам а с тези да ми къса ръцете при положение,че са прави и балансирани... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asas 12 #7 Отговорено 20 Февруари, 2015 При стария се беше се случило така - джантите са с фланци и на фланеца ръбчето се беше отчупил и се получаваше тресенето. И другия вариант, който аз мисля че е - опитай при друг гумаджия да види джантата дали не е за изправяне и да я направи както трябва, гумата казваш не е. Това е което ми идва на ум в момента, успех дано се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #8 Отговорено 21 Февруари, 2015 Гумите могат да са криви както радиално, така и аксиално. Може да са така от завода(дори и да са висок клас), или да се покривят от неправилно съхранение(в смачкано състояние). Също ако са стояли монтирани на автомобил, който не се е движил дълго време, особено ако а били леко спаднали. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #9 Отговорено 21 Февруари, 2015 Аз залагам на криви ал.джанти Кофти е ,че повечето майстори трудно се справят с идеалното изправяне на джантата и неприятното усещане остава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 22 Февруари, 2015 При тази гумаджийница която ходя(скъпа и добра)човека ме посъветва (понеже оставих 50 кинта за проби на гуми)да пробвам на други машини в друга гумаджийница.Май май ще излязат джантите криви.. Някой може ли да ми обясни как се изправя джанта?Понеже когато беше крива не ги следях как я изправиха. Другата седмица започвам проби с джантите на авери .. Вчера ходих да ми сложат старите гуми понеже тези който бях зел за проба даже изезе,че на едната има балон,Единия пита другия джантата провери ли я,той я завъртя на машината за балансиране погледна я и каза добре е.Как ги разбират криви джанти и гуми на око...същата работа и с гумите,виждам ги,че като ги завъртя ся като сплескани а те ми викат добре са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #11 Отговорено 12 Март, 2015 Нагрява се,защото вероятноста джантата да се счупи или спука е много голяма.От температурата алуминия просто става пластичен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #12 Отговорено 12 Април, 2015 Помагайте!Проблема го има постоянно и в зависимост от пътя(поне така го виждам аз)понякога спира да тресе на определена скорост но до 100 после пак. Днес сложих летните гуми и отидох в най-хвалените майстори в Бургас,там ми казаха,че джантите ми са супер здрави и не са криви,а дори и да се изкривят да не ги давам да никаде да ги изправят защото ще ги пукнат.Сложиха гумите балансираха ги едната много лъжеше баланса колкото и пъти да я пусне на машината различно показваше каза ми че тва е от гумата,а и си спомням,че едната ми джанта винаги зимаше много баланс.30/60 нещо такова. И след баланса тръгвам на скоро асфалтиран перфектен път и като започне от 80 и няма спиране,тресе в волана и е много бързо трептенето. Направо не знам какво да правя.Преди да ги сложа пак сложих 13-ките и колата спи до 160. Възможно ли е проблема да е по окачването и с 13-ките да не се усеща защото гумата е по висока и обира може би? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #13 Отговорено 12 Април, 2015 Аз имах такъв проблем и се оказа че гумата е крива,нищо че бях я карал няколко месеца от магазина.Пробвай с други гуми,не се занимавай повече с джантите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #14 Отговорено 12 Април, 2015 С 3 чифта гуми пробвах.Е да гумите са все на втора употреба ама чак пък толкова ли не уцелих.Сега сложих Dunlop SP SPORT пак са стари но грайфера им е много хубав не са нацепени мекички са.Единия вариант е да пробвам с други гуми и джанти или само с гуми от някои на които не му тресе.Вчера ги пребоядисах и изобщо не искам да ми свалят гумите и да надерат джантите...След смяна на предни с задни проблема си остава,просто е по различно изразен(скорост трептене и т.н.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #15 Отговорено 13 Април, 2015 Аз ги изтърках,след това смених гумите и тогава ги боядисах.Но не вяврам да е от това.Те си тресат с всякакви гуми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #16 Отговорено 13 Април, 2015 Дали може да са се разбалансирали след боята.Сложих 200гр.боя и втвърдител значи около 250 и основата едно спрейче изхабих....май съм ги оплескал сега като се замисля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #17 Отговорено 21 Юни, 2015 Проблема е решен! Кривите дискове и лекото затягане на спирачките от там се предава на волана,все едно карам на спирачка постояно а дисковете постояно са сини.След цялостно ревизиране на спирачната система остана само сервото и помпата,вчера ги смених и проблема изчезна 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaPower 15 #18 Отговорено 2 Септември, 2015 Здравейте колеги. Като си взех Сивика имах същия проблем (като натисна спирачката и волана тресеше и то много) и последва чисто нови дискове+накладки и проблема се реши, оказа се че дисковете са биле доста изтъркани окошо 1-2мм навътре бяха и накладките бяха неравномерно изтъркани. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове