Jump to content
NikShtain_CRX

Закупуване на Акорд

Recommended Posts

Здравейте колеги. Решил съм да си взема Акорд 7 серия Фейслифт 2006-2007+. На ТЕОРИЯ. Изчетох почти всички материали в форума и съм се ориентирал към дизел. 2,2 i-ctdi - разбира се ЕХХаресва ми технологията на мотора и разхода, НО.... Аз съм си малко мародер на пътя и обичам да по натискам газта. А ускорението в ТУРБО дизелов двигател е меко казано тъжно за 2,2 от 0-100 за 9,5 с. и максимун от 210км/ч

Та въпроса ми е има ли как да се подсили автомобила за да се развърви повече и да се вдигне максималната скорост. В момента ми се налага да карам Голф 4 1,6 чието ускорение стоково е с 0,3 по бавно от това на Акорда.Разбрах, че с чип можело да се достигне до 180 кс. Но ускорението падало само до 8,7В момента колебанието ми е между БМВ 530д Е60 и Хонда Акорд 7ген 2,2И понеже съм си хондажия по душа търся начин да се завъртя нещо около хондата. Но 9,5 срещу 6,8 не е никак малка разлика...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам голф защото ми се налага. Иначе карах Civic coupe Si 2007-ма, но я изшиха и сега за нищо не става.

Аз евтино нищо не взимам и съм подготвен. Четох темата ти и ще подготвя 3-4 хиляди. За да сменя всички неща които са описани като проблеми или могат да тръгнат.Харесва ми визията на хонда. Колкото до цените горе долу са в един диапазон. Тъй като търся СЕДАН на акорда. И двата модела са в категория 12 до 20

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как в един диапазон бе човек, за 13 хил. взимаш слънчев акорд, за същите пари бмв-то с китайския дизайн одавна е гроб...Но най-важното ти го казаха, те са несъпоставими, акорд е в класа на А4 И З-КА..И после ти кола за 12 или за 20 търсиш...щот за 20 взимаш и акорд 8,дизел...А и между другото повозих се в ремапвана до 180 коня акорд 7, не смея да го бъзна да ги пробваме с к24 да не се изложа...

Honda отново е призната за производител на най-добрите двигатели в света, спечелила в седем-годишната история на наградите 21 от 84 възможни награди. Журито се състои от 56 автомобилни журналисти от 26 различни държави.-------------------------------------------------------------------------------------Honda Accord 2.2 i-CTDi - 19 световни скоростни рекордаНовият Accord 2.2 i-CTDi Sport постави 19 скоростни световни рекорда в началото на месец май. Британският състезател Робин Лидел и журналистът Иън Робертсън бяха част от европейския отбор - разбивач на рекорди.Всички тези рекорди бяха записани на високоскоростната овална писта “Папенбург” в Северозападна Германия и всички са обект на ратификация от страна на ФИА.Тестовете се извършиха от два серийни автомобила, избрани случайно от ФИА и оборудвани с ролбарове, състезателни колани и радио техника за комуникация между колата и бокса.Освен скоростните постижения, записани на немската писта “Папенбург”, след края на изпитанията бяха изминати 674.59 км от пистата до Висбаден, близо до Франкфурт, за да бъде отчетена и консумацията на гориво. По време на този преход един от Акордите постигна впечатляващия среден разход от 3.07 л/100 км.Проектът, чиято цел бе да демонстрира динамичните качества и икономичността на Accord i-CTDi, бе съвместно дело между Honda, ФИА и базирания в Италия JAS Motorsport, който се занимаваше с пит-стоповете и зареждането на автомобилите с гориво.Пълният списък на скоростни рекорди, записани в Сериен клас В (2000 – 2500 куб. см) са:- 1 миля* летящ старт - 214.186 км/ч 1000 метра летящ старт - 214.315- 1/8 миля старт от място - 69.012 км/ч 500 метра старт от място - 94.461 км/ч- 1 миля старт от място - 87.258 км/ч 1000 метра старт от място-117.957 км/ч- 1 миля старт от място - 135.642 км/ч 10 км старт от място - 190.764 км/ч- 10 мили старт от място - 198.252 км/ч 100 км старт от място - 210 км/ч- 100 мили старт от място -210.967 км/ч 500 км старт от място - 209.913 км/ч- 500 мили старт от място - 210.961 км/ч 1000 км старт от място - 210.312 км/ч- 100 мили старт от място - 210.565 км/ч- 1 час старт от място - 211.323 км/ч- 6 часа старт от място - 210.088 км/ч- 12 часа старт от място - 209.908 км/ч- 24 часа старт от място - 209.910 км/ч

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако искаш кола, с която да се състезаваш, вземи си бензинова. Хонда имат 2.4 литров бензинов двигател, който е 180 коня. Кефа си има цена, няма как с 3-4 литра дизел да имаш бърза кола. Има бързи коли и с малък разход, но поотделно... Според мен дизеловия Акорд е много, много добър избор,  здрав е, с изключително нисък разход и с достатъчно голям въртящ момент. Нали знаеш, че "въртящия момент печели състезания, а конските сили продават колата". Достатъчно е да се качиш да покараш малко един дизелов Акорд и ще си промениш мнението за тази кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност на Българския пазар няма пълен Executive. А тъй като търся и СЕДАН като добавим и годината 2006+ нещата се усложняват многократно. Колеги не съм оспорвал двигателите на Хонда. До преди няколко години карах това малко чудесно бижу на снимката. С В-тек от долу и вървеше на поразия и разхода беше меко казано доста ПОД приемливото. Така че съм много доволен.Знам, че Акорд не се води Луксозен клас. Но луксозния клас на хонда, не е по моите предпочитания. Не че са с лоши двигатели. Просто тъжната физиономия на Legend IV ме дразни осезаемо...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е екзекутив а 30 аниверсарио,ксенон няма ,поне на снимката не виждам.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дааам всичко ,което не е EX ,кучетата го яли..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bongo789 не мога да разбера защо реагираш така. Аз съм казал, че ще взема ЕХ и търся ЕХ. Не че са лоши другите, просто не проявявам интерес. Аз го казах по горе, компромиси няма да правя. 
Единственото което горе долу попада в търсенето от мен е:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11423162788145050&slink=8t3rgt

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе човек, не е към теб...просто на мен ми се струва неоправдано да намериш читав спорт или тайп с при бензина и да го пренебрегнеш....колата,която си посочил гони според мен 300 хил.км...предната броня е пръскана и е 2006 ама по регистрация....нали държеше на фейстлифт...В тоя ред на мисли а кажете най-накрая има ли разлики ,заводски, в твърдостта на окачването между нивата...тайп с и спорт, различават ли се от другите...

п.п Колата от обявата ,която ти посочих е твърде вероятно да е на  160 хил....да речем ,че я срявнявам с една друга кола с подобен салон....

Редактирано от bongo789

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бонго, не разбирам защо смяташ, че някой трябва да бъде убеждаван в нещо, което е крайно лично. Дали било за марка, дали за модел, дали за ниво на оборудване. Аз абсолютно по същия начин кола без шибедах няма да взема, пък ако ще да е единствената читава - ще си чакам моето си. Сигурен съм, че авторът няма нужда да му пращаш линкове от български сайтове за продажба на коли - не ми изглежда като човек, който не може да използва търсачка.@NikShtain_CRX тая кола дето показваш изобщо не е 2006та година. 2004-2005, понеже модел 2006та са фейслифт (започват да ги произвеждат август 2005). Та, фейслифта е с далеч по-малко проблемен дизел от преди-фейслифта, така че според мен и тая не става.Ппомисли за варианта за кола от чужбина, също така можеш да се обърнеш към една автокъща - Миленков. Собственикът й, Миленков, е страшно готин човек, който се занимава с внос на мотоциклети и коли - доста от тях Хонда, внос от Италия. Голям е фен на марката. От него съм купувал мотоцклет, който излезе просто перфектен и всичко бе така както ми го каза. Но го препоръчвам защото знам, че се занимава с внос по поръчка. Избираш си кола/мотоциклет от северна Италия, района на Падуа и на следващото му ходене (ходи през 2-3 седмици) я оглежда, обажда ти се да каже какво мисли и ти я докарва срещу твърда такса. Примерно 500 евро. Та от там предимството е, че колите не са виждали много сол и зима, а има не една или две, които са с редовно водени сервизни документи. Има и Хонди, има и БМВ-та. Това последното по въпроса, че в България няма каквото ти трябва.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пореден път бъркаш в преценката, не агитирам никой,изказвам теза и я защитавам с факти...в случая напрежение нямаше ма се чудиш как да го създадеш...Ей виж сега кви ги ръсиш, ми ти си купил от Миленков убаво, ама аз при него съм се нагледал на дараци, да не говорим за ценовата му политика..Отивам за един срад, той го обрал кат бостан,гърнета,дискове,спортни мъркучи...иначе на снимката, ток...Аз му давам линк към кола,ти го пращаш в Падуа, къде е разликата.Оня ден препоръчах човек,който и в момента има два уникални акорда, единия е тайп с на уникална цена, изядохте ме с парцалите.Сега ти фалиш някъв пловдивски търгаш, къде е разликата...Не говоря празни приказки поне 10 пъти съм бил при Миленков,сменил съм 7 мотора, рядко съм харесвал нещо или не знаеш ,че половината ги докарва насипно, а хубавото е на смешна цена...Та дай го по споко и по-обективно...Един по един ,не бързайте с минусите....

Редактирано от bongo789
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че той двигателя на хондата как ще се счупи като стоково му е свалена мощноста на 140коня.Другите производители правят доста повече коне от такъв двг.Мазда да речем правят 166коня , мерцедес 170коня, ауди и бмв те ги правят от 2литров мотор.Хонда обаче 140коня , на 8 серия 150 коня. Един колега правилно беше казал мъртвец с турбина. Те затова спират акорда за европа.Просто хонда неможе да отговори на потребителското търсене.

П.П. предния ми акорд  го взех от Миленков ,нищо лошо немога да кажа.

Редактирано от Todor_Gagovski
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда може да го направи този двигател спокойно 200 коня и 450 Nm , но идята им е да произвeждат дизели с голям ресурс, не еднодневки. Такава  е фирмната им политика. 1,6 iDTEC от 2015г. е 160 к.с. и 350 Nm! Къде са дргите производители с такива показатели? Във Франция на 1,6 iDTEC-120к.с е с рeклама за гаранция на двигатля при пробег до 1 млн км. Много силно се съмнявам, че Хонда не може да отговори на потребителското търсене. Причината трябва да се търси другаде.

 

http://en-voiture.blog.leparisien.fr/archive/2013/01/27/honda-civic-1-6-i-dtec-de-120-ch-garanti-1-million-de-kilome.html

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@NikShtain_CRX този Акорд ,както каза колегата вече е преди фейслифта. Като гледам е с ксенон , ама му липсват пръскалките на фаровете.Сигурно е удрян и е с друга броня. В този ред на мисли , аз моята я купих от Горубляне, където уж само кочини продават. За момента не съм имал други проблеми ,

освен обичайните за акорд 7 (съединител, маркуч на хидравликата, колектор) за които се бях подговтил психически :D .

Успех в избора !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дадох що годе пример за ЕХ. Извинявам се ако не съм разбран правилно.

А има ли някой да е правил проект за акорд? 
Нещо нов Кулер, дюзички, може би ново турбо. 
Ако може да се направи до 200-220кс. веднага ще взема. Е след като намеря ЕХ де. До колкото съм запознат моторът на хонда може да се натоварва до 2 пъти без да се притесняваш за двигателя. Но не знам сега за тези модерните дали все още са нещата по този начин... 
Имах един познат на времето с едно Сивиче 1,5 - 90кс. на 310 го беше направил. 
Но както вече казах търся да е тип градска кола. Питаха ме някой колеги дали искам да я правя "бегачка". Колеги аз разбирам под бегачка 350-400кс. Аз имам нужда когато ми потрябва да я НАТИСНА и да има мощност (когато ми се наложи да изпреварвам)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да възстановя темата, че и аз се интересувам от това. Как стоят нещата с тоя ремап до 170-180 к.с. при Акорд 7 фейслифта. Плюсове и евентуални минуси, ако някой може да сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...