HenoxBaTeH 3 #1 Публикувано 2 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравейте, От скоро ми се случва, сутрин като запаля докато е още студена колата, нали изчаквам да изгасне всичко по таблото паля и примерно след няколко секунди или по-късно светва на таблото (!) удивителната + VSA на таблото (принципно ако се включи VSA по време на движение светва само (!) ). Това не се случва всеки път, а от време на време и то когато е студена колата. За момента го оправям като загася колата и я запаля отново. Ще се радвам някой ако знае на какво се дължи. Редактирано 2 Февруари, 2015 от HenoxBaTeH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #2 Отговорено 2 Февруари, 2015 (Редактирано) Провери акумулатора. Имах 1:1 същият проблем. Като паля сутрин vsa+abs+удивителната. После изгасваха сами след 3-4 секунди да кажем. При следващи паления през деня, не се показваха. Откакто го смених, повече нямам подобен проблем, а последните седмици ми се налага всяка сутрин да я ползвам. Btw, явно е често срещан проблем. Като питах в общата тема за седмиците, няколко колеги писаха за същия проблем. Поздрави Редактирано 2 Февруари, 2015 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HenoxBaTeH 3 #3 Отговорено 2 Февруари, 2015 Да, Благодаря аз така и предполагах, щото сутрин като паля и колата запалва и стартера изръмжава (изтъргва) все едно продължавам да въртя ключа на запалена кола ... и си мисля, че от акомулатора идва всичко мерси мн. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #4 Отговорено 2 Февруари, 2015 Изръмжаването е от друго. Сутрин как върти стартера, живо/динамично или мудно, обърни внимание дали осветлението на таблото намалява като върти стартера, или е незабележимо... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #5 Отговорено 2 Февруари, 2015 Плюс обърни внимание на стрелката на бензина. На едно място ли си стои докато палиш или пада на нулата. Това пак сутрин. Иначе дори и с новия акумулатор, пак върти по 2-3-4 пъти докато запали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #6 Отговорено 2 Февруари, 2015 Ако пада до нулата стрелката на бензина, какво означава, че съм за нов акумулатор ли? Върти си доста добре, не върти на умряло! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #7 Отговорено 2 Февруари, 2015 Най лесната работа е да ти замерят акумулатора.Другото което ми идва на ум, е да ти прочетат грешката в някой сервиз.Обикновенно проблемите по вса са свързани с датчиците на авс. Затова е по добре да ти прочетат каква грешка има записана , а акумулатора всеки занимаващ се с продажбата им, може да ти го замери. Колкото до хъркането на стартера,както казва колегата по горе , не е от акумулатора. Иска сваляне и почистване ,но е на трудно място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HenoxBaTeH 3 #8 Отговорено 4 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравейте, Отидох да ми замерят акомулатора и се оказа в ред, При палене сутрин върти тромаво и стрелката на бензина си стои там където си стои без да мърда. На мен ми светва само (!) VSA - без ABS и по между другото днес пак светна и дори изключих колата и включих пак ... и пак светна ...и забелязвам, че като свети грешката на таблото - копчето за спиране/пускане на VSA не работи, както и самото VSA не се пуска ако боксувам. Мой познати казаха, че трябвало, наистина да се почисти стартера. Редактирано 4 Февруари, 2015 от HenoxBaTeH Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KrIv 32 #9 Отговорено 4 Февруари, 2015 Извади бутона за управление на VSA и почисти с добър контактен спрей,както и куплунга който се свързва към него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado_borisov 0 #10 Отговорено 5 Февруари, 2015 Кой е бушона на VSA, каде се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VamPo 45 #11 Отговорено 5 Февруари, 2015 Кой е бушона на VSA, каде се намира? Колегата каза "бутона" Иначе най-добре закачи колата на хондовата диагностика да видиш от къде идва проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlado_borisov 0 #12 Отговорено 5 Февруари, 2015 Ok за бутона, но аз питам каде и кой е БУШОНА на VSA? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chapo 0 #13 Отговорено 2 Май, 2019 Здравейте, Запалвам колата с изключен VSA, включвам го и ми изкача един триъгълник с "!". Имам ли проблем или е нормално това. От скоро съм с Honda. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
docev 449 #14 Отговорено 2 Май, 2019 Не са ти ясни работите явно. Винаги при запалване е включен . Когато натиснеш копчето , го изключваш принудително и за това светва триъгълника за да те предупреди че е изключен и не работи. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chapo 0 #15 Отговорено 2 Май, 2019 Преди 1 час, docev написа: Не са ти ясни работите явно. Винаги при запалване е включен . Когато натиснеш копчето , го изключваш принудително и за това светва триъгълника за да те предупреди че е изключен и не работи. Хахах Благодаря ти много! Съвсем пресен съм с колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове