pavel_mihow 0 #1 Публикувано 31 Януари, 2015 Здравейте колеги ! Преди няколко дни семейството ни се сдоби с нова машинка Хонда Хр-в 1.6 124 коня... Колата работи перфектно няма шумове в мотора пали от раз,но и тя забелязох има проблеми с оборотите както повечето Хр-в та. Разбирам горе-долу от коли правя си сам повечето от ремонтите,но до сега с японец не съм се сблъсквал. Карал съм само немски машини и до момента карам та на въпроса. Четох ,че трябва да се разглоби дросела и да се почисти заедно със стъпковия мотор,но така и не видях снимков материал... има ли някакви тънкости какво точно се разглобява...ВД-40 ще ми свърши ли работа за почистването или трябва да се ориентирам към други препарати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Samy 1 #2 Отговорено 1 Февруари, 2015 Хубаво е че сам си правиш дребните ремонти, аз не смея и тичам в сервиз, но правилно си се насочил за оборотите при работа на място е стъпков мотор, при мен е чистен два пъти за 70хл. Успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
japona 0 #3 Отговорено 16 Февруари, 2015 И какви са проблемите с оборотите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 16 Февруари, 2015 Аз проблеми с оборотите нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
haunted 13 #5 Отговорено 17 Февруари, 2015 Тя хондата има специална джаджа за това. Казва се IACV( idle air control valve) клапа. И аз имах проблем с оборотите на празен ход. Чистих тая клапа и дроселовата. Оказа се че е от газовата, но това е редовния проблем. Също така и грешка набива. А и като се откачи акумулатора или се пипа пи тези работи след това трябва да се остави колата 5мин на празен ход без да се пипа, защото се самообучава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tihony 4 #6 Отговорено 10 Март, 2015 Клапаните регулирани ли са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 10 Март, 2015 Щом си правиш сам по колата значи почти няма кво да те насочим, като залегнеш над дросела ще ти стане всичко ясно кво има за чистене, но оборотите може да са проблем и на нерегулирани клапани както те попита колегата преди мен. така че това са двете неща които задължително ще трябва да направиш-изчисти дросела с стъпковото моторче което в никъв случаи не се опитваи да разглобяваш и да бъркаш в него с разни остри предмети, както си е така цялото тяло го проми и изпръскаи с някои спре или бензин и тва е. Клапаните също не са никва философия само колегите да ти кажат хлабините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове