goldbyrk 202 #1 Публикувано 19 Януари, 2015 Здравейте! Реших, че зимните месеци са във втората си половина и зимата почти си е отишла, та е дошло време да заменя старите мишленки. Модела е Енерджи Сейвър , летен модел. Държа на добрите гуми, колкото и относително да е това. Сега пак избрах Енерджи Сейвър+. Реших да заложа на познатото, но иначе от доста време бях си решил, че ще си взема континентал еко контакт5 . Все пак кой избор би бил по удачен, не съм карал досега със гуми континентал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 19 Януари, 2015 И двете марки гуми са много добри,не съжалявай.Само си сложи секретни гайки,че пак са плъзнали доста наркоманчета и други кретеноиди! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
quovadis 6 #3 Отговорено 20 Януари, 2015 И аз подкрепям за Michelin-a. Карах с такива предишната кола, бяха на порядъчни години, но грайфера не мръдваше, както и стабилността. Миналата година поради малко по-къси финанси и добра оферта взех такива - http://www.yokohama.com.au/Tyres/C-Drive-2.aspx - дойдоха ми на 102 лв./бр. и не съжалявам изобщо. Стабилни са доста на вода (предното лято валя 2 пъти за по 30 дни...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #4 Отговорено 20 Януари, 2015 Благодаря! Да не отварям нова тема, бихте ли препоръчали качествени секретни гайки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #5 Отговорено 28 Януари, 2015 Тъй-като не открих това което търся по магазините и из нета, реших да си направя сам гайките. Използваният материал е 40Х, както за ключа така и за гайките. Размерите са съобразени, точно със нишите на джантите на Хонда. Предстои оксидация и термозакалка. http://prikachi.com/images.php?images/783/7881783r.jpg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #6 Отговорено 1 Февруари, 2015 Вчера си получих гумите и вече са монтирани. Много съм доволен от возията, въпреки че и старите бяха същите, с тези разликата е огромна. Много безшумна гума, на всякакъв асфалт. Не знам дали има значение, но старите мишленки бяха испанско производство, тези са немско, шарката е една и съща. Горещо препоръчвам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SystemError 4 #7 Отговорено 24 Август, 2017 (Редактирано) Здравейте, имам един въпрос относно гумите, понеже ми предстои пътуване до Германия с колата. Това лято отивам и другото лято се връщам. Въпроса е дали колата да я оставя с летните гуми през зимата, като се има напредвид,че зимата колата няма да се кара а ще седи на паркинг.Ще има ли негативен ефект върху гумите понеже са чисто нови. Това е всъщност притеснението ми, понеже не ми се иска да вземам джантите с зимните гуми като багаж. Или другия вариант е да сложа зимните и с тях да се прибирам лятото, предвид че 2 от тях също са нови. Редактирано 24 Август, 2017 от SystemError Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #8 Отговорено 25 Август, 2017 Нищо няма да им стане на летните гуми ако стоят на открито през зимата. Въпросът е да не ги караш, защото е опасно! При ниски температури летните гуми се одървят и стават като пластмаса, ще падне голяма пързалка. Ако все пак решиш, че може да се наложи да караш, то по-добре си монтирай зимните гуми и си пътувай с тях. За 5000 км на топъл асфалт няма да се скапят. Ако толкова много се притесняваш, че ще износиш зимните, сложи новите две на задните колела, когато времето е топло. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SystemError 4 #9 Отговорено 25 Август, 2017 Благодаря за отговора. Ще остана със летните гуми, понеже единствената причина да паля колата ще е да бъде профилактично, но както казах няма да се кара зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SystemError 4 #10 Отговорено 25 Август, 2017 (Редактирано) Благодаря за съветите. Както казах колата ще я припалвам. Като я местя веднъж седмично с едно парко място има ли шанс отново да се получат тези "плоски участъци" или трябва да се кара по дълго за да не се получи този ефект? Колата в никакъв случей няма да се занемарява защото очаквам същата да ме върне благополучно в БГ другата година. Относно налягането на гумите, ще вземам малко компресорче за гуми така че налягането ще го следя заедно с припалването, най-вече в по големите студове. Колата за съжаление ще бъде на открито и мисля да слагам покривало за да не се трупа лед и сняг ако има такъв. Редактирано 25 Август, 2017 от SystemError Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jess 27 #11 Отговорено 30 Август, 2017 Бъди сигурен, че ако полагаш толкова грижи за колата и гумите през зимата, със сигурност ще те върне в България следващата година без проблеми! Относно компресорчето за гуми - по-добре заложи на крачна помпа с манометър. Компресорчетата са боклуци, и от друга страна няма да ти се откъснат краката ако вкараш 10 - 20 помпи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
slavib 6 #12 Отговорено 5 Октомври, 2017 Аз не помня точно но май изкарах 7-8-9 години с 4 мишелина - над 100х - много съм доволен - сега сложих Гудиари за летни защото са по евтини и съм много доволен от возията - само не знам колко ще изкарат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове