niko6 8 #1 Публикувано 4 Януари, 2015 Здравейте колеги за някой това което съм решил ще е глупаво и ще кажат че е по-лесно да си взема някоя Б-серия или Х-серия но на мен идеята ми е за всекидневна кола която да е напълно редовна от страна на документи и нещо също важно за мен малак данак. Колата е сивик 6-та хечбек(японка) с д14а3 мотора до сега съм сменил гарнитурата на дросела с такава от д14а4 и испускателния колектор с 4-2-1 от д16з6 колата живна малко в ниските. Идеята ми е блока да си остане моя д14а3 но да го згъстя но не намирам теме за згъстяване във форума затова моля за съдействие с какви бутала с какви биели или колянов вал. Аз до момента имам: -глава от д15з6/8 -бутала от д15з6/8 -бутала от д13б2 -биели от д15з6/8 -колянов вал от д15з6/8 Колата ще си я правя сам най-вероятно ще имам нужда от съдеиствие за инсталацията. Също така обмислям разпределителния вал и кобилиците да са или от д16у8 или от д16з6 с компютър от или от д15з6 или д16у8. Друго много важно нещо за мен е колата да е напълно надежна. Ще съм много благодарен на всеки колега който може да ми помогне. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RichClub 0 #2 Отговорено 4 Януари, 2015 Като изключим буталата от д13б2 имаш части да сглобиш икономичен витек . Това ли целиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #3 Отговорено 4 Януари, 2015 Не колега целта ми е пълен витек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 4 Януари, 2015 Главата от Д15з6 с карантия вътре от Д16з6 Всмукател също от малък втек ЕЦУ П28-ца и минаване на ОБД1 ,също и 240сс инжектори също така и сегменти и лагери (биелни) 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #5 Отговорено 4 Януари, 2015 (Редактирано) Главата от D15Z6 с икономиковия си вал ще е доста по-приятна за ежедневно каране от колкото с vtec карантии. Задължително помисли и за редена скоростна кутия. Редактирано 4 Януари, 2015 от EmZvr 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #6 Отговорено 4 Януари, 2015 Помислил съм за редена кутия но след това. Днес разглехда блока на д14а3 и на д15з6 има разлика д15з6 има датчик на коляновия вал а на д14а3 няма може ли този датчик да се елиминира по някакъв начин или нещо друго. За сега не мога да видя дали на д14а3 има отвор за такъв датчик понеже още е в коша. Ако някой знае нещо за това ще съм много благодарен ако го сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 5 Януари, 2015 За какво ти е този датчик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #8 Отговорено 5 Януари, 2015 Аз не знам за какво е този датчик затова питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 5 Януари, 2015 Ми не го ползва и тогава не ти трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #10 Отговорено 5 Януари, 2015 Ясно за датчика а нещо повече за останалото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #11 Отговорено 6 Януари, 2015 Колеги утре пристига всмукатела от д16з6. Интересува ме още нещо моето делко от д14а3 дали ще мога да карам с него след като има витек. Така както е трънало с буталата май ще трябва да пробвам кои ще паснат по добре но ако избера този от д13б2 какви сегменти трябва да сложа от д13б2 или те са универсални. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 6 Януари, 2015 Колега това не е баница с късмети . утре ще гледам да седна на компа ти драсна два реда, бай гошо си пише каквото си иска като му диктувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #13 Отговорено 7 Януари, 2015 Колега това не е баница с късмети . утре ще гледам да седна на компа ти драсна два реда, бай гошо си пише каквото си иска като му диктувам. Ще съм много благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #14 Отговорено 8 Януари, 2015 Ето и снимка на главата колектора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #15 Отговорено 12 Януари, 2015 Още един въпрос какъв дросел да си търся Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #16 Отговорено 16 Януари, 2015 Ето и още някой части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #17 Отговорено 27 Януари, 2015 Оказа се че д13б2 буталата няма да свършат работа степента на сгъстяване с тях идва на 14.32:1 затова ще си търся от д15б2 с тях идва на 10.65:1 с гарнитура 0.037 а с гарнитура 0.025 11:1 което и целя. Има нещо друго което не намирам какъв дросел ще е добре да си намеря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #18 Отговорено 27 Януари, 2015 Толкова тънки гарнитури от какво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #19 Отговорено 27 Януари, 2015 такава има в калкулатора води се d16y8 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ростислав 86 #20 Отговорено 28 Януари, 2015 Да де ама в калкулатора размера е в инчове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #21 Отговорено 28 Февруари, 2015 малко нови части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #22 Отговорено 1 Март, 2015 защо пък такъв дросел ? какво му е на Б16 ков или друг ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #23 Отговорено 1 Март, 2015 Колега според мен си намери оригинален дросел, който отговаря на ECU-то, с което ще караш, това ми беше интересно относно колко ще изкара коне ,никой не знае нали 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #24 Отговорено 1 Март, 2015 Двигателя е разглобен и сглобен с новите части предстой пускане в коша заедно с новите редени скорости ето и малко снимки на двигателя. В крайна сметка ще се управлява от идентичен на п28 компютър (чипнат) А за мощността никой не знае. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #25 Отговорено 1 Март, 2015 Japanese, Това за дросела... много зависи и в какво състояние е главата, дали има пипнато тук-там по отливката, други рамери клапани и разни други неща по трасето до края, които могат да наложат ползването на по-голям дросел, ако не се ползва индивидуално тротъл боди. Засега не съм чул де, някой да си върне 56 мм-тровия заради негативно влияние Успех колега, много се радвам на такива хибриди! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #26 Отговорено 2 Март, 2015 Я го са и цял целеничак аи д се ползва със здраве. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #27 Отговорено 2 Март, 2015 Я го са и цял целеничак аи д се ползва със здраве. БЛАГОДАРСКО без твоя помощ нямаше да се справя така добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #28 Отговорено 20 Април, 2015 http://youtu.be/xwRIvtyBbQw?list=UUJGRmZ1FsInSf0Zq3AEUR6AСивия рекс е с идентичен сетъп като на Нокош. Скоро ще пуснем и видео. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #29 Отговорено 6 Май, 2015 Скоро ще има и видео ето малко фото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #30 Отговорено 6 Юни, 2015 Здравейте колеги да приповдигна малко темата. Колата вече е с раздвижна ролка, нови свещи, генерация на ф55 вътрешно с една мека връзка едно резонаторно гърне и едно крайно гърне. От скоро е с повдигнат преден капак без оригиналната подложка на предния регистрационен номер и с отвори на задната броня. Ето и малко снимки. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fena_B16 5 #31 Отговорено 19 Юни, 2015 Браво Колега Много Ми Хареса Темта ти защото и аз наскоро си взех д14а3 и се чудя как да я засиля но благодарение на тази тема вече са ми по ясни нещата Ако Може Да Видим Клип Как е Ускорявала Преди и Как сега ще е супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #32 Отговорено 6 Юли, 2016 Еййй цяла година и едни месец не съм писал в тая мойта тема има някой новости около колата А те са сини понижаващи пружини 40/40 H&R, спортен изпускателен колектор 4-2-1, предни 262мм спирачки с дискове брембо и нови накладки, предна стабилизираща щанга, приготвил съм спирачна помпа на 1 цол и задни дискове с 240мм. А ето и малко снимки 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #33 Отговорено 7 Юли, 2016 1 Цол помпа не се ли ползва при по-голяма конверсия 300/280 отпред и 260 отзад? Да не ти стане много твърд педала? Гарнитурите на колектора изглеждат китайски на снимката... бих ти препоръчал, ако можеш, да не ги ползваш. Иначе всичко останало изглежда повече от страхотно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #34 Отговорено 7 Юли, 2016 Има няма около 20 проекта съм оборудвал с такива помпи ядове няма даже обратното. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gugoj 76 #35 Отговорено 7 Юли, 2016 Аз сложих 1 цол на 300/260 конверсия и ми е леко твърд (не че не му свикнах вече де). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #36 Отговорено 7 Юли, 2016 Е пълно щастие няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #37 Отговорено 7 Юли, 2016 Датчика на коляновия вал за който питахте в началота на темата служи за диагностика.Той хваща точно аванса и служи за изписване на грешките P0300-P0304.Освен това хваща разтеглен ремък/верига или прехвърлен зъб. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #38 Отговорено 7 Юли, 2016 Датчика на коляновия вал за който питахте в началота на темата служи за диагностика.Той хваща точно аванса и служи за изписване на грешките P0300-P0304.Освен това хваща разтеглен ремък/верига или прехвърлен зъб. По принцип да колега така е но вече се ползва датчика в делкото. Може би има само едно предимство това което казваш ти за ремака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko6 8 #39 Отговорено 30 Октомври Малък скок. Скоро и повече инфо по развитието на колата 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове