Jump to content
niko6

d14a3 мини-ме

Recommended Posts

Здравейте колеги за някой това което съм решил ще е глупаво и ще кажат че е по-лесно да си взема някоя Б-серия или Х-серия но на мен идеята ми е за всекидневна кола която да е напълно редовна от страна на документи и нещо също важно за мен малак данак. Колата е сивик 6-та хечбек(японка) с д14а3 мотора до сега съм сменил гарнитурата на дросела с такава от д14а4 и испускателния колектор с 4-2-1 от д16з6 колата живна малко в ниските. Идеята ми е блока да си остане моя д14а3 но да го згъстя но не намирам теме за згъстяване във форума затова моля за съдействие с какви бутала с какви биели или колянов вал. Аз до момента имам:

-глава от д15з6/8

-бутала от д15з6/8

-бутала от д13б2

-биели от д15з6/8

-колянов вал от д15з6/8

Колата ще си я правя сам най-вероятно ще имам нужда от съдеиствие за инсталацията.

Също така обмислям разпределителния вал и кобилиците да са или от д16у8 или от д16з6 с компютър от или от д15з6 или д16у8.

Друго много важно нещо за мен е колата да е напълно надежна. 

Ще съм много благодарен на всеки колега който може да ми помогне.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изключим буталата от д13б2 имаш части да сглобиш икономичен витек . Това ли целиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега целта ми е пълен витек

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата от Д15з6 с карантия вътре от Д16з6

Всмукател също от малък втек

ЕЦУ П28-ца и минаване на ОБД1 ,също и 240сс инжектори

също така и сегменти и лагери (биелни)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата от D15Z6 с икономиковия си вал ще е доста по-приятна за ежедневно каране от колкото с vtec карантии. Задължително помисли и за редена скоростна кутия. 

Редактирано от EmZvr
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помислил съм за редена кутия но след това. Днес разглехда блока на д14а3 и на д15з6 има разлика д15з6 има датчик на коляновия вал а на д14а3 няма може ли този датчик да се елиминира по някакъв начин или нещо друго. За сега не мога да видя дали на д14а3 има отвор за такъв датчик понеже още е в коша. Ако някой знае нещо за това ще съм много благодарен ако го сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво ти е този датчик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам за какво е този датчик затова питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не го ползва и тогава не ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно за датчика а нещо повече за останалото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги утре пристига всмукатела от д16з6. Интересува ме още нещо моето делко от д14а3 дали ще мога да карам с него след като има витек. Така както е трънало с буталата май ще трябва да пробвам кои ще паснат по добре но ако избера този от д13б2 какви сегменти трябва да сложа от д13б2 или те са универсални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това не е баница с късмети . утре ще гледам да седна на компа ти драсна два реда, бай гошо си пише каквото си иска като му диктувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега това не е баница с късмети . утре ще гледам да седна на компа ти драсна два реда, бай гошо си пише каквото си иска като му диктувам.

Ще съм много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимка на главата колектора

post-30264-0-45408400-1420741708_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос какъв дросел да си търся Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и още някой части

post-30264-0-68574600-1421437511_thumb.jpg

post-30264-0-20623900-1421437512_thumb.jpg

post-30264-0-52266600-1421437512_thumb.jpg

post-30264-0-86855300-1421437512_thumb.jpg

post-30264-0-15975000-1421437513_thumb.jpg

post-30264-0-52934200-1421437513_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се че д13б2 буталата няма да свършат работа степента на сгъстяване с тях идва на 14.32:1 затова ще си търся от д15б2 с тях идва на 10.65:1 с гарнитура 0.037 а с гарнитура 0.025 11:1 което и целя. Има нещо друго което не намирам какъв дросел ще е добре да си намеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такава има в калкулатора води се d16y8 2

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко нови части

post-30264-0-91416700-1425150259_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо пък такъв дросел ? какво му е на Б16 ков или друг ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен си намери оригинален дросел, който отговаря на ECU-то, с което ще караш,

това ми беше интересно

относно колко ще изкара коне ,никой не знае нали

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя е разглобен и сглобен с новите части предстой пускане в коша заедно с новите редени скорости ето и малко снимки на двигателя. В крайна сметка ще се управлява от идентичен на п28 компютър (чипнат) А за мощността никой не знае.

post-30264-0-09527200-1425231343_thumb.jpg

post-30264-0-28424800-1425231344_thumb.jpg

post-30264-0-79246500-1425231344_thumb.jpg

post-30264-0-33523000-1425231345_thumb.jpg

post-30264-0-85185000-1425231345_thumb.jpg

post-30264-0-39943900-1425231346_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Japanese, Това за дросела... много зависи и в какво състояние е главата, дали има пипнато тук-там по отливката, други рамери клапани и разни други неща по трасето до края, които могат да наложат ползването на по-голям дросел, ако не се ползва индивидуално тротъл боди. Засега не съм чул де, някой да си върне 56 мм-тровия заради негативно влияние :)

 

Успех колега, много се радвам на такива хибриди!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я го са и цял целеничак аи д се ползва със здраве.

post-11665-0-06050600-1425316380_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я го са и цял целеничак аи д се ползва със здраве.

БЛАГОДАРСКО без твоя помощ нямаше да се справя така добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://youtu.be/xwRIvtyBbQw?list=UUJGRmZ1FsInSf0Zq3AEUR6AСивия рекс е с идентичен сетъп като на Нокош. Скоро ще пуснем и видео.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще има и видео ето малко фото

post-30264-0-10341600-1430945251_thumb.jpg

post-30264-0-42953400-1430945251_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги да приповдигна малко темата. Колата вече е с раздвижна ролка, нови свещи, генерация на ф55 вътрешно с една мека връзка едно резонаторно гърне и едно крайно гърне. От скоро е с повдигнат преден капак без оригиналната подложка на предния регистрационен номер и с отвори на задната броня. Ето и малко снимки.

post-30264-0-59358000-1433612733_thumb.jpg

post-30264-0-87368300-1433612735_thumb.jpg

post-30264-0-45443900-1433612737_thumb.jpg

post-30264-0-08673500-1433612739_thumb.jpg

post-30264-0-69468900-1433612740_thumb.jpg

post-30264-0-21318300-1433612742_thumb.jpg

post-30264-0-82724800-1433612743_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво Колега Много Ми Хареса Темта ти защото и аз наскоро си взех д14а3 и се чудя как да я засиля но благодарение на тази тема вече са ми по ясни нещата  :bounce:  :bounce:   Ако Може Да Видим Клип Как е Ускорявала Преди и Как сега ще е супер  :honda:  :thumbs1:  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еййй цяла година и едни месец не съм писал в тая мойта тема има някой новости около колата А те са сини понижаващи пружини 40/40 H&R, спортен изпускателен колектор 4-2-1, предни 262мм спирачки с дискове брембо и нови накладки, предна стабилизираща щанга, приготвил съм спирачна помпа на 1 цол и задни дискове с 240мм. А ето и малко снимки

post-30264-0-40489000-1467834040_thumb.jpg

post-30264-0-16048500-1467834121_thumb.jpg

post-30264-0-71173500-1467834138_thumb.jpg

post-30264-0-60030200-1467834183_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 Цол помпа не се ли ползва при по-голяма конверсия 300/280 отпред и 260 отзад? Да не ти стане много твърд педала? Гарнитурите на колектора изглеждат китайски на снимката... бих ти препоръчал, ако можеш, да не ги ползваш. Иначе всичко останало изглежда повече от страхотно :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няма около 20 проекта съм оборудвал с такива помпи ядове няма даже обратното.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 1 цол на 300/260 конверсия и ми е леко твърд (не че не му свикнах вече де).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е пълно щастие няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на коляновия вал за който питахте в началота на темата служи за диагностика.Той хваща точно аванса и служи за изписване на грешките P0300-P0304.Освен това хваща разтеглен ремък/верига или прехвърлен зъб.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчика на коляновия вал за който питахте в началота на темата служи за диагностика.Той хваща точно аванса и служи за изписване на грешките P0300-P0304.Освен това хваща разтеглен ремък/верига или прехвърлен зъб.

По принцип да колега така е но вече се ползва датчика в делкото. Може би има само едно предимство това което казваш ти за ремака

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малък скок.

Скоро и повече инфо по развитието на колата 

IMG_20241025_184909.jpg

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...