Fir3 468 #1 Публикувано 15 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте, на всички любители на тунинга, с радост искам да споделя с вас моя проект, а именно Хонда S2000 турбо.Колата я купих от Гърция... Голямо разхождане падне, но това е друга тема След като отворихме капака на клапаните за реглаж на клапаните видяхме проблем на 4-ти цилиндър със смукателните клапани и преустановихме карането на колата Махнахме главата и ето го проблема с клапаните... СНИМКА ииии така се започна... поръчахме малко части за мотора от щатско, а именно: Клапани - Braincrowerпружинки - Braincrowerтарелки - Braincrowerкученца - Supertechгумички - Supertechшпилки за главата - ARPгарнитура за главата - ОЕМризи - Dartonбутала - cp-carriloбиели - Braincrowerлагери - acl raceиии за сега толкоз чакаме за коледа трябва пристигнат и започваме да правим моторчетоМалко заигравка с капака на клапаните (една сбъдната детска мечта ) СНИМКИ ЛИНК към сайта със снимките Редактирано 23 Декември, 2014 от atoma Моля автора ако може да се свърже с мен за да ми даде снимките, за да ги добавя. 6 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 16 Декември, 2014 Тук ще публикуваш ли някви неща или само в тунинга?Чета за главно предаване 3,9 за директна замяна от 4 модела Мазди.Също така имаш ли идея за cryogenic treatment дали можда се случи в Бг?Мислиш ли за твърди тампони за мотора,фабричните най вероятно ще се споминат още на диното далеч преди 600 коня?Масления филтър остава ли си на мястото или ще го местиш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #3 Отговорено 16 Декември, 2014 3.9 диф е късо за тая кола пак ще финишира на 5та не е вариант ще се мъчим бмв да насадим 3.45. За обработката на материалите за дифа или за мотора имаш предвид? Тампоните на мотора ще бъдат подсилени и ще има допълнително амортисьор. Масления филтър остава на място не ме кефи идеята с местенето му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #4 Отговорено 16 Декември, 2014 Аз сега финиширвах на 4 та с прекъсвач на 9100 на 18" гуми.С новата глава ще въртя до около 9500 предполагам.Мисля да пробвам с нашия диф и 3,9 главно или 3,6....и двата са от Мазда. Обработка на частите в дифа само Само с твърди тампони не ми мърда мотора.За филтъра питам понеже става супер неудобен за смяна.Кои по твърдост пружини за клапаните взе? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #5 Отговорено 17 Декември, 2014 Да бе човек ама аз искам да давам средно до ниско 11 а за такова време терминалната е някъде около 220-230 с което автоматично отпада нашия диф 4.1 смятах го 3.6 е перфе... ама бмв няма такъв. Въпрос каква е тая мазда, само пиньон и корона ли ще сменяш, и дали е по здрав от нашия. Иначе тук мисля че има къде да се закалят частите. Въпрос с твърдите тампони на мотора имаш ли вибрации в купето. Пружинките са 84lbs. Няма смисъл да го въртиш моторчето на 9500 само проблеми дълги дифове бол... в щатско даже ги пускат на 8800... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #6 Отговорено 17 Декември, 2014 Само корона и пиньон да, от Миата след 99 та!Значи ще има 2 концепции за другия сезон Цял диф за сега не ми се влиза в приключение Аз взех малко по твърди пружини от твоите.Не видях за водачи да си писал,аз и тях сменям.За тампоните...да има вибрации в границите на нормалното,но изнервящ е шума от съединителя( лагера). Аз съм с 5 то ниво на Competition clutch.Тампоните са ми правени от приятел,мога да изнамеря снимки.Ползвани са основите на оригиналните тампони.Съветвам те ако оставиш филтъра на неговото си място,да го "спънеш" ,че от вибрациите се развива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #7 Отговорено 17 Декември, 2014 Според мен няма смисъл от много твърди пружини защото малко или много товариш мотора... идеята е да са нови, а не карани и уморени. Има ли преправяне много за да влезе в нашия диф корона и пиньон от мазда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #8 Отговорено 17 Декември, 2014 Водачи няма да сменям голям филм е там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 17 Декември, 2014 Ами писах на PuddyMod,има око 10 вариянта за главно предаване за директен болт он в нашите дифове.Един от тях е този.Той го продава за 500$.В цената влизат и усилени болтове усилена черупка на лагера и още някакъв спейсър за който точно не разбрах!За пружинките си прав,но вземах под внимание мнението на Kings Performance,според тях за това което аз правя 95 либри е Ок.пак според тях фабричните ризи са безгрижни до 650 коня!Мотора ако е искал да не яде бой да е станал хладилник )))))Пп има 3,64 главно предаване във Bmw e46 330ci zhp auto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #10 Отговорено 17 Декември, 2014 Аз взех дартъни защото ми е ф20ц мотора т.е. ждм... буталата са за 11.7 степен и моите ризи не ми харесват в какво състояние са... Спеисъра най вероятно е за пиньона... ще разгледам и аз твоя вариант изглежда разумен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #11 Отговорено 20 Декември, 2014 Айде и тук да раздвижа малкоТук в началото приличаше и на кола.. Дори и обезглавенаЧас след това...Бронята и калниците отиват за тюнинг 8 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #12 Отговорено 22 Декември, 2014 Мармиииии чух,че дядо КолЮда пристига днес с пълен чувал за теб,защото много си слуШкал 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 22 Декември, 2014 И си си взел изпитите в Ту с отличен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #14 Отговорено 23 Декември, 2014 Малко части за коледа 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 23 Декември, 2014 All i want for christmas is car parts Хайде весела Коледа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #16 Отговорено 23 Декември, 2014 Темата още ли не е за "проекти"? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #17 Отговорено 23 Декември, 2014 Като/ако оправим първия пост, ще я преместим ама с тоя линк дето беше изтипосал беше за коша, лично мнение. Сори ама не всички имаме регистрация в тунинга..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #18 Отговорено 26 Декември, 2014 Аз взех дартъни защото ми е ф20ц мотора т.е. ждм... буталата са за 11.7 степен и моите ризи не ми харесват в какво състояние са... Спеисъра най вероятно е за пиньона... ще разгледам и аз твоя вариант изглежда разуменИнформативно,ще слагаме R200 Nissan diff.Започна се лека полека изработката на планките.Защо предпочете сухите Дартъни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #19 Отговорено 27 Декември, 2014 Финансовата страна на нещата оказаха основно влиание за сухите ризи. Мокрите излизат поне 3-4 пъти по скъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #20 Отговорено 27 Декември, 2014 Принципно си прав,но 630$ до Бг мисля е приемливо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #21 Отговорено 27 Декември, 2014 И монтаж 1000лв а на тези 200... а какво е числото на нисановия диф не е ли късичко? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #22 Отговорено 29 Декември, 2014 3,67 . 3,9. 4,08 и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #23 Отговорено 29 Декември, 2014 3.67 е добре другите къси ми се виждат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #24 Отговорено 29 Декември, 2014 http://www.turnzero.com/technical_resources.php?resource=gear_calculatorАз лично съм за 3,9 с гуми 255/50/16 и прекъсвач на 9300 примерно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #25 Отговорено 6 Януари, 2015 След като поизтрезняхме малко след празниците поработихме малко по колата:1. С помоща на колегата Lude поразчистваме малко коша от инсталация бушонни табла и т.н.2. Моторчето е в кашони вече3. Блок гарда е наличен и отива за монтаж на дартън ризи 10 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #26 Отговорено 6 Януари, 2015 С пожелания за:http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_14205818555648&key=0de1aed96bdf152cb5d8bbb56cf63aec&libId=6a4d898a-4bc4-437a-bd59-e857db85a493&loc=http%3A%2F%2Fwww.s2ki.com%2Fs2000%2Ftopic%2F1110033-phearablenet-tuned-704-whp-s2000-stock-bottom-end%2F&v=1&out=http%3A%2F%2Fyoutu.be%2FCmxli3hfiP0&ref=http%3A%2F%2Fwww.s2ki.com%2Fs2000%2Fforum%2F142-s2000-forced-induction%2F&title=Phearable.net%20Tuned%20704%20WHP%20S2000%20Stock%20Bottom%20End%20-%20S2KI%20Honda%20S2000%20Forums&txt=Video%20-%20Phearable.net%20Tuned%20704%20WHP%20S2000%20-%20YouTube704whp 25 psi с 67 мм Пресижън сток долница 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #27 Отговорено 7 Януари, 2015 Мерси Драго... тъпкано да ти се връща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #28 Отговорено 21 Януари, 2015 DartON!!! :D1. Отлепяяяш 2. Облиииизваш3. Потапяш дартъна в млякотооо и го изяждаш 7 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #29 Отговорено 21 Януари, 2015 (Редактирано) Ще видим ли машината на Джап трак дей на 21.03 или чак на феста през септември? Редактирано 21 Януари, 2015 от Беселин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #30 Отговорено 21 Януари, 2015 Колега даже не съм знаел, че има такова мероприятие, най вероятно няма да присъствам на него, но мисля да е готова за първия драг 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #31 Отговорено 26 Януари, 2015 Турбото дойде-Turbonetics 11521-BB 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #32 Отговорено 26 Януари, 2015 Ми то по-голямо от главата ми брееее ха честито........ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #33 Отговорено 26 Януари, 2015 Да се грижиш добре за Кристина 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #34 Отговорено 27 Януари, 2015 Драго добре се грижа за нея тая нощ ни беше първата спахме заедно, невероятна е Кристина 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #35 Отговорено 20 Февруари, 2015 Мосака дойде:4И две "тиалчета" 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #36 Отговорено 26 Март, 2015 Лека полека понапредваме 11 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #37 Отговорено 7 Април, 2015 Колата вече пали и работи за сега всичко изглежда наред съвсем скоро ще се качва на диното за настройки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #38 Отговорено 7 Април, 2015 Красота, но на снимките се губи, на живо е истината Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #39 Отговорено 16 Април, 2015 Започва да заприличва малко на нещо 13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #40 Отговорено 27 Април, 2015 След известен брой премеждия и куп дребни и неочаквани проблемчета, успяхме да съберем колата за драга. Като там беше на 0.8 налягане с 375 конски сили на гумите и даде време 12.6 със 195км терминална скорост. Но за съжаление турбото се счупи.... малко по късно ще има и снимки 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове