WHITE POWER 5 #1 Публикувано 2 Декември, 2014 Някой може ли да ми каже къде във Варна боядисват прахово джанти, имам 2 13ски пескоструени - готови за боя, интересува ме най-вече цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanax 87 #2 Отговорено 2 Декември, 2014 (Редактирано) В двора на бившия хлебозавод, на "Мир", търси Дидо, над вратата му има закачена хромирана джанта в различни цветове... Два комлекта съм правил при него, доволен съм. За цена ще говориш с него, но преди година беше 1-1,5 лв. на цол, в зависимост от марката боя и още толкова за лак. Утре и телефон ще ти дам. Редактирано 2 Декември, 2014 от vanax Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #3 Отговорено 5 Декември, 2014 За железни джанти ли? Някъде четох че при прахово боядисване на алуминиеви джанти се променя структурата при термичната обработка и има по-голяма вероятност да се изкривят, нещо по темата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #4 Отговорено 5 Декември, 2014 Имам 2 еднакви копмплекта 16' алуминиеви джанти, заводски Енкей с летни и зимни гуми. Едните са пребоядисвани прахово, другите са още с оригиналната боя. Преди монтиране на колата ги проверявам за кривини. След каране по два сезона на комплект имам една крива джанта. Познай коя - от тези с оригиналната боя. Прахово боядисаните джанти са си прави. Споделям собствен опит. А колкото до разказите за кривене след термичната обработка оставям на вас да прецените дали да им вярвате. Поздрави и успех на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JoroHondata 188 #5 Отговорено 5 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте Колеги, писано е по тази тема за вредите от праховото боядисване на алуминиеви джанти. Алуминиевите джанти трябва да са изработени от подходяща сплав, закалени и след това подложени на стареене- което им гарантира оптимални якост и твърдост. Но температурата на праховото боядисване (нагряването при спичане на боята) обикновено е по- висока от температурата на стареене- следователно се получава разякчаване на сплавта, и нейните твърдост и якост намаляват. Но може и да е: джантите като начало да не са изработени от подходяща сплав; да не са закалени въобще, и проблемите при последващо нагряване да не съществуват. Поздрави Редактирано 5 Декември, 2014 от JoroHondata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vanax 87 #6 Отговорено 5 Декември, 2014 И двата ми комплекта, и железните, и алуминиевите ми ENKEI, са пребоядисани прахово и за две години нямам никакви оплаквания. Не всеки "майстор-бояджия" си разбира от занаята, това е моят извод! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #7 Отговорено 5 Декември, 2014 (Редактирано) Проблем по-скоро е с какво се чистят джантите. Дали с кварцов пясък или с дребни съчми. Когато е със съчми и при залагане на повече време за почистване, после е съсипана джантата. Редактирано 5 Декември, 2014 от 5 GTT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #8 Отговорено 9 Декември, 2014 2те джанти са 13 цола алуминиеви почистени с кварцов пясък. Въпроса ми беше дали някой може да ми препоръча прахов бояджия във Варна и ЦЕНА да знам предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове