Jump to content
WHITE POWER

прахово боядисване

Recommended Posts

Някой може ли да ми каже къде във Варна боядисват прахово джанти, имам 2 13ски пескоструени - готови за боя, интересува ме най-вече цена

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В двора на бившия хлебозавод, на "Мир", търси Дидо, над вратата му има закачена хромирана джанта в различни цветове... Два комлекта съм правил при него, доволен съм. За цена ще говориш с него, но преди година беше 1-1,5 лв. на цол, в зависимост от марката боя и още толкова за лак. Утре и телефон ще ти дам.

Редактирано от vanax

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За железни джанти ли? Някъде четох че при прахово боядисване на алуминиеви джанти се променя структурата при термичната обработка и има по-голяма вероятност да се изкривят, нещо по темата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам 2 еднакви копмплекта 16' алуминиеви джанти, заводски Енкей с летни и зимни гуми. Едните са пребоядисвани прахово, другите са още с оригиналната боя. Преди монтиране на колата ги проверявам за кривини. След каране по два сезона на комплект имам една крива джанта. Познай коя - от тези с оригиналната боя. Прахово боядисаните джанти са си прави.

Споделям собствен опит. А колкото до разказите за кривене след термичната обработка оставям на вас да прецените дали да им вярвате.

Поздрави и успех на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Колеги, писано е по тази тема за вредите от праховото боядисване на алуминиеви джанти. 

Алуминиевите джанти трябва да са изработени от подходяща сплав, закалени и след това подложени на стареене- което им гарантира оптимални якост и твърдост. 

Но температурата на праховото боядисване (нагряването при спичане на боята) обикновено е по- висока от температурата на стареене- следователно се получава разякчаване на сплавта, и нейните твърдост и якост намаляват. Но може и да е: джантите като начало да не са изработени от подходяща сплав; да не са закалени въобще, и проблемите при последващо нагряване да не съществуват.

Поздрави 

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата ми комплекта, и железните, и алуминиевите ми ENKEI, са пребоядисани прахово и за две години нямам никакви оплаквания. Не всеки "майстор-бояджия" си разбира от занаята, това е моят извод!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем по-скоро е с какво се чистят джантите. Дали с кварцов пясък или с дребни съчми. Когато е със съчми и при залагане на повече време за почистване, после е съсипана джантата.

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2те джанти са 13 цола алуминиеви почистени с кварцов пясък. Въпроса ми беше дали някой може да ми препоръча прахов бояджия във Варна и ЦЕНА да знам предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...