Shotgun LUDA 38 #1 Публикувано 23 Февруари, 2007 Имам един въпрос малко нестандартен, но спорим с Доги за това. Може ли Прелюд 3 генерация на равен път да се преобърне през таван само с дърпане на ръчна. Става дума за моя със стандартно окачване и примирно зимни гуми, но и с квито и да е П.С. Според мен не може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big Blonde Wolf 11 #2 Отговорено 23 Февруари, 2007 Очакваш да има хора с достатъчно опит по обръщането на прелюди ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #3 Отговорено 23 Февруари, 2007 Не е задължително някой да го е правил за да даде мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 922 #4 Отговорено 23 Февруари, 2007 Това трябва да е анти дрифт техника и си готов...Според мен при голямо сцепление на гумите с асфалта и неправилна манипулация с волана ще се обърнеш още преди да се усетиш......Иначе прелюда е много устойчив, ако разбира се не прекаляваш в завоите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #5 Отговорено 23 Февруари, 2007 Не съм запознат много ама говорим за хонда все пак.Единствения начин да се обърне по таван е ако зацепят ръбовете на джантите в асфалта.Ама и тогава незнам дали ще стане все пак центъра на масата е доста ниско. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
japan 0 #6 Отговорено 23 Февруари, 2007 При достъчно висока скорост и подходящи манипулации с волана няма кола която да не се обърне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dancing_niki 0 #7 Отговорено 23 Февруари, 2007 При достъчно висока скорост и подходящи манипулации с волана няма кола която да не се обърне.Даааааааа, и като се пресметне износването на окачването спокойно може да те хвърли някой амортисьор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 23 Февруари, 2007 без разклащане, на гладък асфалт с гуми нормален размер, според мен е невъзможно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6035 #9 Отговорено 23 Февруари, 2007 Мисля, че докато не пробвате няма да се изясни и все пак споделям на Емо мнението Ша ва замола да НЕ ПРОБВАТЕ щото ма стяга "кръвната помпа" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #10 Отговорено 23 Февруари, 2007 (Редактирано) да наистина ми е интересен спора с митака щото сам имал доста такива ситуации и съм убеден че тва с по висока скорост без подходящата екипировка ще се случи,нищо че и аз карам прелюд,просто с тези стандартни 13-14 годишни амортесьори и омекнали пружини(а да не говорим и за някой луфт по колата)ще се обърне като кошница с ябълки.Аз му казах и тука ще го кажа че не караме WRC коли Не споделям мнението на никого щото не искам да пробвам Редактирано 23 Февруари, 2007 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #11 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) Първо не виждам защо спорите за тази кола когато вече е амортизирана.....то така не е обективно,пък и ако един човек я кара 14 години в германия и друг човек я кара тук 14 години разликата ще е огромна.....не може да поставиш всички 14-годишни екземпляри под един знаменател,нали така?ще ви разкажа мойта кола когато беще на 14 години какво ми се случи,пък вие философствайте колко е изпуснал задния ляв амортисьор и т.н.Гоних се с една селика от тези с кръглите фарове(черна) пред резиденция Бояна в посока Младост.И как Редактирано 24 Февруари, 2007 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #12 Отговорено 24 Февруари, 2007 Първо не виждам защо спорите за тази кола когато вече е амортизирана.....то така не е обективно,пък и ако един човек я кара 14 години в германия и друг човек я кара тук 14 години разликата ще е огромна..... не може да поставиш всички 14-годишни екземпляри под един знаменател,нали така? ще ви разкажа мойта кола когато беще на 14 години какво ми се случи,пък вие философствайте колко е изпуснал задния ляв амортисьор и т.н. Гоних се с една селика от тези с кръглите фарове(черна) пред резиденция Бояна в посока Младост.И както съм си набрал 140 и си карам плътно зад него,но в крайна дясна лента заради трафика,се сещам че точно на детелината на която съм в момента трябва да направя десен завой.става въпрос точно за завоя дето карат писта София и се пада пър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #13 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) така е тази 3-та ген. е страшна просто нямам думи,само да помоля да се заклю4и темата ако може щото ми омръзна да чета истории на рали състезатели с богат опит на прелюдбратле,що ме ядосваш сега?ем искаш отговор,ем се заяждаш.пък и отговорът го получаваш от човек който кара конкретната кола и който я е тествал по един или друг начин.ти обаче сигурно понеже си мислиш че прелюд 4-то поколение е върхът на сладоледа и е с много голям принос към стабилните коли ми отговаряш на въпреки....или твойта гондола много се клати.....какъв е проблема?предлагам ти и да не характерзираш чуждия опит на хората с колите,които даже не познаваш.или поне не го прави това с моя,щото не се познаваме толкова добре. Редактирано 24 Февруари, 2007 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #14 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) така е тази 3-та ген. е страшна просто нямам думи,само да помоля да се заклю4и темата ако може щото ми омръзна да чета истории на рали състезатели с богат опит на прелюд братле,що ме ядосваш сега?ем искаш отговор,ем се заяждаш.пък и отговорът го получаваш от човек който кара конкретната кола и който я е тествал по един или друг начин. ти обаче сигурно понеже си мислиш че прелюд 4-то поколение е върхът на сладоледа и е с много голям принос към стабилните коли ми отговаряш на въпреки....или твойта гондола много се клати.....какъв е проблема? предлагам ти и да не характерзираш чуждия опит на хората с колите,които даже не познаваш.или поне не го прави това с моя,щото не се познаваме толкова добре. [/quot пич карал сам 4 години 2ген. така че не сам казал че 4 та е върха,ама в всяка тема да ми възхваляваш колата си,извинявай знай си го само ти,а тва кво ти се е случило не значи че е конкретен пример за стабилност,а гледам че мразиш 4ген ама що си купи от такава"гондола"дивигател а? Редактирано 24 Февруари, 2007 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #15 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) да прочете някъде че ги мразя?той този мотор го слагат и на акорд....иначе хонда са виновни че изчакаха с Витека за новия модел купе,а не го сложиха още на 3-то поколение.той оригиналния ми мотор беще '91 и този който сега е вътре пак е '91.а ти какъв по-близък експеримент можеш да посочиш от това което аз написах за конкретния ви спор?ако тази кола е склонна към обръщане-тогава беше моментът да го направи.и не си хваля колата,разказвам случка.иначе 3-то поколение прелюд наистина има с какво повече да се похвали от 4-то.на вас даже жабка не са ви сложилипусни си wikipedia.com на тема Prelude и чети там,ако мислиш че не съм искрен. Редактирано 24 Февруари, 2007 от prelude Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #16 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) да прочете някъде че ги мразя?той този мотор го слагат и на акорд....ти какъв по-близък експеримент можеш да посочиш от това което аз написах за конкретния ви спор?ако тази кола щеше да се обърне-тогава беше моментът.и не си хваля колата,разказвам случка.иначе 3-то поколение прелюд наистина има с какво повече да се похвали от 4-то.на вас даже жабка не са ви сложилипусни си wikipedia.com на тема Prelude и чети там,ако мислиш че не съм искрен.аз нямам нищо против 3-та ама ти очебийно си изразяваш и възхвалявяаш колата,примера е една тема в която постнах един линк към кардомейн и ти изрази възхищение само към двигателя на колата,извинявай ама аз си гхо купих този прелюд щото така се стекоха обстоятелствата, не че не сам искал 3-та,пък тва ли ти е проблема че не са му сложили жабка,хехе баси и проблема пич харесва ми колата ти уважавам тва което си направил по нея ама сега като харесвам и имам 4-та да умирам ли Редактирано 24 Февруари, 2007 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
agyulev 0 #17 Отговорено 24 Февруари, 2007 от две минути чета само някъкъв спор. "doggy", ако човек не се гордее и хвали със собствените си неща, то с кое - с чуждите ли? Аз лично бих предпочел да обсъдя моя личен автомобил, отколкото чуждите. Спора беше глупав ! Няма смисъл от дразги. Все пак в крайна сметка, въпросът беше поставен от теб, и ако отговорът на колегата не ти хареса, не си длъжен да го обсъждаш, предположение, че самият ти го поиска.Както и да е ....Поздрави и по-малко нерви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #18 Отговорено 24 Февруари, 2007 (Редактирано) от две минути чета само някъкъв спор. "doggy", ако човек не се гордее и хвали със собствените си неща, то с кое - с чуждите ли? Аз лично бих предпочел да обсъдя моя личен автомобил, отколкото чуждите. Спора беше глупав ! Няма смисъл от дразги. Все пак в крайна сметка, въпросът беше поставен от теб, и ако отговорът на колегата не ти хареса, не си длъжен да го обсъждаш, предположение, че самият ти го поиска.Както и да е ....Поздрави и по-малко нерви колегата"prelude"ме разбра за какво спорих с него и въпроса не беше поставен от мен,можеш да прочетеш кой е пуснал темата,ясно е че всеки се гордее с колата си,аз се качих на хонда преди 6години,беше прелюд 2ген.и с удоволствие ще заявя че тва е най якия модел и няма да карам нищо друго освен хонда прелюд,тва че мечтах 7 години да карам точно 4ген.и повечето хора които ме познават знаят какво ми е струвало за да го постигна,не съм целял да обиждам никой особено "prelude"!!!.Така че точка по въпроса P.S.друг компетентен по въпроса?за странично обръщане? Редактирано 24 Февруари, 2007 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #19 Отговорено 28 Февруари, 2007 Някой хора усещат, че губят спора и се заяждат с хората май Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове