Jump to content
tanas4o_

CR-V III, окабеляване за теглич

Recommended Posts

Здравейте,

 

става въпрос за CR-V III, бензиново, 2008 г. При монтажа на теглича механичната част / захвата на планките и гредата/ мина нормално,

 

но като стигнах до електрическата част ударих греда, и то голяма. Рових се предварително из нета и стигнах до инфото, че има

 

заводско окабеляване, което се намира зад лявата кора на багажника. Показано е на долната снимка, ограденото с жълто:

 

 

Публикувано изображение

 

 

 

Дотук добре, но конектора който намерих е с 5 гнезда, вместо очакваните 8, и отгоре на всичко до него стигат само 2 кабела. Аз очаквах

 

доста повече.

Близък изглед на конектора

 

Публикувано изображение

 

Кабелите които са свързани към конектора

 

Публикувано изображение

 

 

Близък поглед на пластините в конектора

 

Публикувано изображение

 

 

И след толкова много приказки да кажа и какво ме интересува! Какво трябва да се направи за да се свърже заводското окабеляване

 

към 7 пинов куплунг на теглича?  Необходимо ли е да се свърже някакво допълнително устройство, или да се мине към свързване с

 

бързи връзки към стоповете? При свързване към стоповете има ли опасност компютърът да отчита грешки поради завишена

 

консумация на ток ( с случая, че примерно е прикачено ремарке и светлините му се ползват) ?

 

P.S. Става въпрос за не-оригинален теглич,  словенски ако не се лъжа, ако има значение. Към комплекта на теглича е само 7 пиновия

 

накрайник и около метър кабели, 7 на брой.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да потърсиш по моргите някоя с теглич, и да изкубеш зводското изпълнение. Не  вярвам да ти стъпи на голяма цена, кабелажа в моргите не ги позлатяват много в моргите. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или пък да си пусне кабели от стопове, габарити, мигачи и осветяването на номера и да ги нареди в съществуващата букса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега tanas4o,

 

Ако искаш буксата ти да е свързана съгласно стандарта и когато включиш което и да е оригинално ремарке или каравана всичко да свети както трябва можеш да погледнеш тази схема: http://karuci.com/wp-content/uploads/2010/09/Steker_Shema.pdf Ако нещо не ти е ясно като напишеш в Гугъл схема за ремарке излизат всякакви сайтове със схеми и картинки, както и препратки към разни форуми където се дискутира темата. Този линк който съм посочил просто излезе най-отгоре, а пък гледам, че много добре е показано как да се свържи 7 пинов или 13 пинов куплунг. Относно въпроса ти за допълнителното устройство. Мисля, че не е нужно такова. До колкото знам Honda не следи натоварването на крушките и не подава сигнал (например за изгоряла лампа). Поне при Accord е така, предполагам, че при CRV няма да е по-различно. Огледай самите задни осветителни тела на колата дали случайно нямат някакви допълнителни изводи по тях самите. Аз когато си монтирах теглича на другата ми кола VW Passat B3, се оказа, че на левия стоп има изведени допълнителни крачета в места за оригинални VW букси. На мен ми бяха останали такива от старите говорители на колата и ги използвах за ремаркето. По този начин не се наложи да режа, заголвам и изолирам щатните кабели на колата. Всичко стана много лесно и елегантно. И най-важното, просто закарах целия сноп с кабелите до левия стоп и от там взех всички сигнали, дори за десен мигач и габарит. Внаги съм вярвал, че Японеца е по-перфектен и съобразителен от Германеца. След като на немски автомобил модел 1989 за това е помислено, какво да говорим за японски след 2005-6. Дано да съм прав за това последното. Хайде, че много се отплеснах. Ще очаквам с нетърпение да споделиш как си се справил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

благодаря на всички за мненията. За момента ще изчакам малко, че сега се насъбраха доста други ангажименти. Но определено ще напиша какво се е получило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

има малко развитие по моя въпрос с кабелаците. Днес питах един колега от знаещите и по негово инфо конекторите са два, по един във всеки подкалник (ляв и десен). Най-вероятно

 

ще се окаже прав както винаги досега, защото от 7 пиновия куплунг излизат 2 снопа кабели. Тези дни ще се свалят панелите в багажника и ще споделя какво се е получило.

 

Поздрави

Редактирано от tanas4o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си направих модул за управление като на оригинална инсталация за теглич!кабелите от светлините управляват релета на които силовата част е вързана буксата.Ползвал съм малки релета с управление на12волта.Най голяма е консумацията на стоп светлините защото релето е едно а крушките са 2×21w демек около 3-3.5 ампера ток и трябва да бъде съобразено!Предимството е ,че не се натоварва допълнително фабричната инсталация.Задължително е и монтирането на предпазител на входа на силовата верига,която е съобразена с консумацията на ток!За реализация на управлението са нужни:6 бр.релета 12в. ,универсална печатна платка ,поялник,тенол и малко въображение!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега xtremeracer, идеята ти е много добра, особено за автомобили които следят натоварването на крушките и дават сигнал за изгоряла такава. Но имам един въпрос, от къде взимаш силов плюс в багажника на Хондата. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силов плюс от запалката в багажника!По добро и удобно решение не намирам при положение че е предвидена за хладилни чанти със по 60w консумация.Масата най добре от коланите да се вземе. Успех!;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, и аз така предположих. Aз съм с Accord и при мен няма запалка в багажника. Не мога да си обясня, защо японеца не е сложил един извод за 12 волта в багажника при условие, че други автомобили далеч под класата на Акорда имат (визирам разни Немски и Френски). Ама то в нашите коли има и други неща дето аз не мога да ги разбера, за които най-вероятно има здрава Японска логика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...