5 GTT 178 #1 Публикувано 30 Октомври, 2014 От доста време съм забелязал, че като карам на скорост и върна газта първоначално се усеща, как двигателя задържа добре и изведнъж олабва и задържа осезаемо по - слабо. На какво може да се дължи това?! Не винаги го прави обаче това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #2 Отговорено 30 Октомври, 2014 Предполагам говориш за "моторна спирачка"? Кажи за какви обороти говориш? Мисля, че е нормално до някакви обороти да задържа, а след това да намалее задържането. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #3 Отговорено 30 Октомври, 2014 Интересно ще е да споделиш и с каква кутия е - ръчна или CVT? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #4 Отговорено 30 Октомври, 2014 Каква моторна спирачка?! Харвито е с ръчни и говоря за това, че се получава така све едно изпуска за момент компресията и двигателя започва осезаемо по-слабо да задържа, като ефекта е почти все едно се движи на свободна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #5 Отговорено 30 Октомври, 2014 Чети за принудителен празен ход и ще си отговориш сам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #6 Отговорено 30 Октомври, 2014 Ако оборотите паднат до 1500, задържането ще намалее защото почва да се впръсква малко гориво за поддържане на 1500об Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #7 Отговорено 30 Октомври, 2014 Прочетох това, но според мен няма никаква връзка. Благодаря за насоката все пак. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57458&hl=%2B%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%2B%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BD+%2B%D1%85%D0%BE%D0%B4 " Публикувано Днес, 15:56 Ако оборотите паднат до 1500, задържането ще намалее защото почва да се впръсква малко гориво за поддържане на 1500об" Не съм наблюдавал при какви обороти става това, но ще видя. Все си мисля обаче, че не е нормално така както задържа двигателя в един момент така да отпусне, все едно съм натиснал съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #8 Отговорено 30 Октомври, 2014 просто в компа е заложено при зацепена скорост да не падат оборотите под 1500 - защото може дза угасне двигателя предполагам. Оттам след като има впръскване на гориво намалрява задържането Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #9 Отговорено 30 Октомври, 2014 Или иначе казано, ако караш с 50км/ч на 5-та, не очаквай да ти задържи мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #10 Отговорено 30 Октомври, 2014 просто в компа е заложено при зацепена скорост да не падат оборотите под 1500 - защото може дза угасне двигателя предполагам. Оттам след като има впръскване на гориво намалрява задържането Благодаря! Значи е нормална ситуацията. Предната ми кола беше бензинка с турбо и карбуратор и е нямала такова поведение и явно при инжекциона е нормално да е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #11 Отговорено 30 Октомври, 2014 Ситуацията е нормална. Колегата s.s.s.d. е дал отговора.Аз се информирах от Http://caralyze.bg/articles/ikonomichno-li-e-shofiraneto-na-pphИма резон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове