Jump to content
5 GTT

неравномерно задържане на двигателя

Recommended Posts

От доста време съм забелязал, че като карам на скорост и върна газта първоначално се усеща, как двигателя задържа добре и изведнъж олабва и задържа осезаемо по - слабо. На какво може да се дължи това?! Не винаги го прави обаче това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам говориш за "моторна спирачка"? Кажи за какви обороти говориш? Мисля, че е нормално до някакви обороти да задържа, а след това да намалее задържането. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ще е да споделиш и с каква кутия е - ръчна или CVT?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква моторна спирачка?! Харвито е с ръчни и говоря за това, че се получава така све едно изпуска за момент компресията и двигателя започва осезаемо по-слабо да задържа, като ефекта е почти все едно се движи на свободна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети за принудителен празен ход и ще си отговориш сам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако оборотите паднат до 1500, задържането ще намалее защото почва да се впръсква малко гориво за поддържане на 1500об

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох това, но според мен няма никаква връзка. Благодаря за насоката все пак.

 

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57458&hl=%2B%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%83%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD+%2B%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B5%D0%BD+%2B%D1%85%D0%BE%D0%B4

 

 

" Публикувано Днес, 15:56

Ако оборотите паднат до 1500, задържането ще намалее защото почва да се впръсква малко гориво за поддържане на 1500об"

 

Не съм наблюдавал при какви обороти става това, но ще видя. Все си мисля обаче, че не е нормално така както задържа двигателя в един момент така да отпусне, все едно съм натиснал съединителя.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто в компа е заложено при зацепена скорост да не падат оборотите под 1500 - защото може дза угасне двигателя предполагам. Оттам след като има впръскване на гориво намалрява задържането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или иначе казано, ако караш с 50км/ч  на 5-та, не очаквай да ти задържи мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

просто в компа е заложено при зацепена скорост да не падат оборотите под 1500 - защото може дза угасне двигателя предполагам. Оттам след като има впръскване на гориво намалрява задържането

 

Благодаря! Значи е нормална ситуацията. Предната ми кола беше бензинка с турбо и карбуратор и е нямала такова поведение и явно при инжекциона е нормално да е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ситуацията е нормална. Колегата s.s.s.d. е дал отговора.Аз се информирах от Http://caralyze.bg/articles/ikonomichno-li-e-shofiraneto-na-pphИма резон :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...