Jump to content
Rumaneca

Теч във купето

Recommended Posts

Здравейте Колеги, имам доста дразнещ проблем и ще ми е нужна помощ. Имам теч във купето от страната на шофьорското място. Значи имам люк и съм проверил отводнителните канали (всичко е отпушено и свързано). Махнах мокета и започнах да поливам с маркуча от долу нагоре и установих, че влиза вода някъде под кората на предното стъкло, отвътре се пада между педалите и предното стъкло. Под таблото не мога да проследя от къде идва теча, защото има някаква шумоизолираща кора, която продължава до незнайно къде. Имате ли някакви идей от къде може да е теча и нужно ли ще е да свалям таблото (някой ако го е свалял, ще са ми от полза съветите му)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това най-вероятно е от запушени странични отводнителни канали (отвеждащи водата под предните калници), особено ако колата стои под дървета. При мен така се беше напълнило купето след пороен дъжд. Чистят се с подходяща тел. Проверете като лисните една кофа вода в основата на предното стъкло протича ли в купето. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се беше запушил отводнителя от пасажерската страна и ми пълнеше купето както си го описал но с подходящата тел и шише вода за проверка след почистването нещата се оправят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо трябва да се махне цялата черна решетка, а над нея са чистачките - те трябва да се демонтират първо.

Защото си мисля, че отводнителните канали са отдолу. Или има и по - лесен начин...  :book:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или при някой автостъклар да види къде се е разлепило  предното стъкло!

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че преди да хукне по стъклари трябва да свали кората на чистачките и да се увери че всички дренажи са чисти.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На един колега със CRV 1 му течеше покрай жилото за отваряне на капака на двигателя. Гумичката която трябва да уплътни там където жилото преминава в левия калник се беше разместила и водата се стичаше по самото жило. Колегата я намести, залепи я със силикон за всеки случай и теча спря. А иначе това с дренажите го проверихме ама неговите бяха абсолютно чисти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...