ribara 1 #1 Публикувано 19 Октомври, 2014 И аз от скоро съм със ЦРВ -128 кс! Взех го да си го драскам по язовирите! Смених маслото ,с Арал 10х40 и за нема и 1000км щеката отиде на минимума! Като е студен двигателя ,не пуши, но поработи ли 1-2 минути и при форсиране отзаде запушва синкав дим! Колата е с газов инжекцион,но още не епрехвърлила на газ и пуши! Съмнява ме да е конденз ,макар че има пръски вода!Та първо се чудя да сменя маслото с друго,или да сменя гумичките на клапаните, но като изчетох за тях, явно трябва да внимавам какво слагам! Искам и да попитам, -могат ли да се сменят ,без да се сваля главата, на другата ми кола, така ги смениха-пежо 406 2.0 16 И какви гумички ще ми препоръчате,и евентуално, масло от което сте доволни! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #2 Отговорено 19 Октомври, 2014 Здравей колега,Гумичките могат да се сменят без да се сваля главата. Препоръчвам ти да си търсиш оригинални, по - скъпи ще са, но си заслужава. Аз лично мисля, че проблема няма да е само в гумичките. Аз на моята преди време смених само гумичките и не се оправи, смених и сегменти. Запичат маслените или омекват и гори доста от тях. Но можеш да започнеш от гумички, то не се губи ако трябва ще продължиш със сегменти.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #3 Отговорено 20 Октомври, 2014 И аз от скоро съм със ЦРВ -128 кс! Взех го да си го драскам по язовирите! Смених маслото ,с Арал 10х40 и за нема и 1000км щеката отиде на минимума! Като е студен двигателя ,не пуши, но поработи ли 1-2 минути и при форсиране отзаде запушва синкав дим! Колата е с газов инжекцион,но още не епрехвърлила на газ и пуши! Съмнява ме да е конденз ,макар че има пръски вода!Та първо се чудя да сменя маслото с друго,или да сменя гумичките на клапаните, но като изчетох за тях, явно трябва да внимавам какво слагам! Искам и да попитам, -могат ли да се сменят ,без да се сваля главата, на другата ми кола, така ги смениха-пежо 406 2.0 16 И какви гумички ще ми препоръчате,и евентуално, масло от което сте доволни! Гумичките се сменят и на место, но проблема май не ти е в тях .. Щом не пуши още при самото палене на мотора, а после при форсиране, повече ефект ще има ако смениш сегментите .. Ако все пак решиш да сменяш и тях, или оригинални, или Елринг, които са под различни номера за всмукателни и изпускателни клапани и от различен материал .. Други каквито и да сложиш, можеш да постигнеш обратен ефект- увеличение на разхода . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #4 Отговорено 20 Октомври, 2014 +1 за сегменти, щом не пуши веднага. Опитай това: пост 33 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=47714&do=findComment&comment=1057403913 Някои използват WD-40, или газ за осветление. Успех и като/ако решиш проблема пиши как;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #5 Отговорено 20 Октомври, 2014 Тия блокове (В20) правят елипси и едва ли ще минеш само със сегменти Това за гумичките го забрави,Хонда на страда от този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 20 Октомври, 2014 Само допълвам - страдат, но рядко. Последният отворен мотор е на малко километри и със оригинални сегменти в супер състояние, както и липса на каквато и да е елипса, но гумички - за смяна. Причина си има за всичко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #7 Отговорено 22 Октомври, 2014 (Редактирано) Тия дни долях 350 мл за 850 мили,или от как го смених ! Минал съм 100 тина мили ,и го меря на едно и също място, не ми се видя паднало! Помня че ми наляха 3.8 л масло в сервиза, освен там нещо да не са я напълнили както трябва,но така или иначе го бара маслото! За сега ще кара така,докато кълве рибата! Април,като я забранят ,може да влезе в бокса! Бях решил поне гумичките да сменя,но като попрочетох мненията ви , нема ги закачам! Може да пробвам варианта с- газта! Днеска по обяд, като е по топло, като загрее, ще я погледна пак отзаде, дали пуши,може повечето от дима да е бил конденз,защото беше сутрината! Но помня, още като я купувах, беше спряна на 30 метра от мне е и като я запали да тръгне, видях син дим отзаде, при паленето, след това като че ли не пушеше! Помня на един приятел ,му сипаха на мотора-ЧЗ 350 захар в резервоара,и извадихме буталата, като наливахме газ в цилиндрите! Има логика в тая идея, но после ще трябва да се смени и маслото! В какъв ценови диапазон се движат гумичките? Видях цени от 3 лв на брой ,до 180 лв комплекта! И как се води тая част на английски , да ги потърся в ибей? Редактирано 22 Октомври, 2014 от ribara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #8 Отговорено 22 Октомври, 2014 Опитай с добавка за промиване и смени маслото после. Може и да се пооправят нещата, поне е евтин вариант. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #9 Отговорено 22 Октомври, 2014 Каква добавка ще препоръчате? Днеска забелязах че имам скъсани кабели в маншона на шофьорската врата-купето! Това снопче сваля ли се по некакъв начин, или се цепи на место? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRiS_KN 125 #10 Отговорено 22 Октомври, 2014 Фюлеринова добавка на бардал! Но както каза колегата по-горе хондите рядко страдат от гумички(от личен опит ти казвам). Също пробвай 15/50 масло на мотул полусинтетика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #11 Отговорено 23 Октомври, 2014 Каква добавка ще препоръчате? Днеска забелязах че имам скъсани кабели в маншона на шофьорската врата-купето! Това снопче сваля ли се по некакъв начин, или се цепи на место? Като добавка мога да ти предложа http://www.yacco-sofia.com/pochistvane-i-zashtita/dobavki-dvigatel/OPTIMIZER-VIDANGE след нея обаче трябва да смениш маслото, мога да предложа това http://www.yacco-sofia.com/avtomobilni-masla/avtomobilni-polusintetichni-masla/vx-300-15w502l Прочети спецификациите на двата продукта! Маншона се сваля, но с повече нерви и внимание. Препоръчвам ти да го извадиш от вратата и да си запоиш кабелите на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #12 Отговорено 24 Октомври, 2014 Добре де,защо тия масла, навънка са поне 2 пъти по скъпи,от същите който се предлагат у нас? Въобще предлаганите у нас масла, имат ли нещо общо с тубите в който са? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #13 Отговорено 24 Октомври, 2014 НЕ и това важи за много неща не само за масалцето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #14 Отговорено 24 Октомври, 2014 Добре де,защо тия масла, навънка са поне 2 пъти по скъпи,от същите който се предлагат у нас? Въобще предлаганите у нас масла, имат ли нещо общо с тубите в който са? Колега, май не разбрах какво искаш да кажеш, ако беше отправен към мен коментара. Просто исках да бъда полезен. Къде навън? И ако съм разбрал правилно, моля заповядай на място в магазина, интересни сертификати ми се намират. Не искам да разводнявам темата, ако имаш въпроси(по специално към продуктите на YACCO) нека да си говорим на лични. Успех с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribara 1 #15 Отговорено 25 Октомври, 2014 Въобще съм нямал това впредвид,ако с нещо съм те засегнал-съжалявам! Имах предивд цените в ибей! Дори проверих само за Мотула,за YACCO ,не съм погледнал как се движат цените! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #16 Отговорено 25 Октомври, 2014 Прегледай Стараем се да предлагаме конкурентни цени за БГ стандарта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове