Jump to content
fn1p

Купих си HR-V

Recommended Posts

Здравейте вече съм горд собственик на Hr-v 1.6i (бензин/газ) много му се радвам обаче като си пътувах по магистралата забелязах че като карам със 100км/ч държи една определена температура на мотора започнах да ускорявам стигнах до 140км/ч и всъщност през цялото това време вдигаше градус...та заиграх се малко вдигнах 150км/ч градуса и той се вдигна (това се случва и на газ и на бензин) иначе като си карам 100-110-120км/ч държи една определена температура (стрелката е малко под средата). 

Та влизам вече в София и... забелязах, че на един светофар температурата беше между средата и червеното, тръгвам от светофара и за 500м температурата падна малко под средата. 

 

1-ви въпрос: Това нормално ли е ?

2-ри въпрос: Къде трябва да ми стои стрелката на температурата ?

 

 

П.п - Иначе като цяло съм очарован от автомобила  :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А честито, Стрелката трябва да е  точно по средата и да не мърда, Или ти е затворил термостата и не отваря, или колата грее, което може да е следствие на доста неща. Охлажда се като тръгнеш от приходящия въдух от движението. Виж си дали имаш достатъчно антифриз и дали е обезвъздушена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А честито, Стрелката трябва да е  точно по средата и да не мърда, Или ти е затворил термостата и не отваря, или колата грее, което може да е следствие на доста неща. Охлажда се като тръгнеш от приходящия въдух от движението. Виж си дали имаш достатъчно антифриз и дали е обезвъздушена.

 

Ама виж какво пише преди градското, че по магистралата при висока скорост (над 140) също се вдига температурата :)

Вероятно ще трябва промивка на охладителната система. 

Моето му беше заседнал термостата отворен, смених го и стрелката седи една идея под средата.

По принцип доста бързо отлепя стрелката на температурата при студен двигател 4-5 мин. работа, че може и по-малко, та ако е така, би трябвало да работи добре. 

Може и въздух да има. Но е възможно някъде да има разни боклуци по системата и да правят мизерии, има места дето правят промивка на охладителната система.

Трябва си преглед и тестове на място, така с писане малко трудно.

Успех и дано е нещо дребно ;)

Редактирано от mohican

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо ме е срам... Още като я гледах антифриза беше малко (много малко) но след всички неща по документите съм изключил 

Оказа се, че няма антифриз. Та налях и антифриз сега стрелката не мърда стой една идея под средата което е точната температура до колкото вече разбрах.

Даже направих опит да я загрея поне малко 1,5км карах само на първа и втора, ама не помръдна дори и с милиметър  :yes:

 

Обаче имам и проблем с ключалката като отключвам се чува много гаден звук (дистанционното не ми работи също така) , другото което имам като проблем е, че чистачките буквално летят по прозореца даже лявата изкача малко и не се прибират до долу, прибират се ама си има чалъм и малко трудно се улучва точния момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как гаден звък се чува ? 

 

Коя чистачка изхвърча от прозореца ? Аз имах счупени зъбчета на щангата от моторчето към рамото на чистачката и тя се блъскаше в гредата.Доста гадно :( 

 

За антифриза не се притеснявай.Вчера сменях масло и щях да проверявам дали иантифриза става.Отваряме капачката на радиатора и няма никой.Доляхме половин кило и заспа.Стрелката не е мърдала от средата ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как гаден звък се чува ? 

 

Коя чистачка изхвърча от прозореца ? Аз имах счупени зъбчета на щангата от моторчето към рамото на чистачката и тя се блъскаше в гредата.Доста гадно :(

 

За антифриза не се притеснявай.Вчера сменях масло и щях да проверявам дали иантифриза става.Отваряме капачката на радиатора и няма никой.Доляхме половин кило и заспа.Стрелката не е мърдала от средата ;)

А звука е стържещ.

 

Лявата чистачка прави точно това удря се в гредата и даже прехвърля гредата 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми значи имаш 2 варианта ново или втора употреба.Аз моето го взех ново оригинално 64 лв :( 

 

Публикувано изображение

 

На схемата номер 9 или 10.Ще трябва да погледнеш.Маха се черният пласмасов капак до чистачките.Внимавай,че е на щипки в единия край ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , що не пробва първо да я зацепи, малко по надолу първо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.megasuv.ru/main/rubric/27/11071/

 

От тук получих тази цена за доставка:

ЕМС возьмет 4800 руб. за доставку.

Незнам как ще стои въпроса, ако се комбинираме повече желаещи и направим обща поръчка?! Има ли желаещи?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.megasuv.ru/main/rubric/27/11071/

 

От тук получих тази цена за доставка:

ЕМС возьмет 4800 руб. за доставку.

Незнам как ще стои въпроса, ако се комбинираме повече желаещи и направим обща поръчка?! Има ли желаещи?!

Това цената само за доставка ли е или това е цената на предпазителя+доставка.

Защото аз им писах съобщение на някой си Владислав(консултант) и той ми каза 7910 рубли което е равно на 264 лева сметнато от Гугъл а тази цена никак не е ниска дайте да измислим нещо има го като проекти в Гугъл изображения поне е дадено къде са болтовете разстоянието може да се премери само ни трябва майстор който е с акъла си и ако се съберем 2-3ма (или повече) ще се ни легне на добра цена сравнение с по-горната (264лева)

А и това нещо е от голяма полза защото Харвитата са много открити едно ракова нещо би спестило евентуални главоболия

Ако някой е мераклия нека ми се обади да пием по кафе и може да го измислим :)

тел: 0894 438 385 - Пламен  намирам се в София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да започнем от там,че харвитата не са и джибки.Аз така май си спуках резервоара.От някакъв камък по черен път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен изобщо не ми трябва за черен път! Омръзна ми при всяко каране в дъжд да виждам двигателя и коша все по-мръсен и по-мръсен...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

http://www.megasuv.ru/main/rubric/27/11071/

 

От тук получих тази цена за доставка:

ЕМС возьмет 4800 руб. за доставку.

Незнам как ще стои въпроса, ако се комбинираме повече желаещи и направим обща поръчка?! Има ли желаещи?!

Това цената само за доставка ли е или това е цената на предпазителя+доставка.

Цена само за доставката! докато разглеждах сайта ми се включи съобщение дали може да ми помогне, но незапомних името.

 

Тази куриерска фирма ЕМС я има и към Български пощи.

http://www.bgpost.bg/?cid=54

 

Лошото е, че стоката трябва да е до 20 кг., а 2 бр. надхвърлят лимита!

 

Редактирано от 5 GTT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Црв 1 и 2 има. Може би има и за Хрв: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=92762&do=findComment&comment=1057409625

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет купих си HR-V с двигател D16W5. Много добра машинка само че имам един въпрос.

Някой знае ли каква е дължината на щеката за маслото. Моята явно не е оригиналната след смяна на маслото при наливане на 3,8л масло нивото в 5см над максимума. Моята щека е дълга 36см от върха до ръба над уплътнението. Въпрос: Колко е дълга стоквата щека (от върха до ръба над уплътнението)?

 

Благодаря предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много масло си сипал колега! Правилното количество е точно 3/три/ литра, макар че го дават 3.2 по спомени. Двеста грама така или иначе си остават в двигателя със сигурност! Първо сипи правилното количество масло и после мисли дали да сменяш щеката :thumbs1:  При наливане на 3 литра масло, същото е малко под максимума, което си е правилната позиция! Говоря само и единствено от личен опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...