Jump to content
ventsi91

Обезвъздушаване на CR-V 2-a Генерация

Recommended Posts

Здравейте колеги. От седмица някъде имам CR-V 2-а генерациа но преди 3 дни ми направи проблем. Връщайки се от центъра и всичко си беше добре колата изведнъж загря много. На сутрина понеже се случи точно до блока проверих охладителната система и досипах антифриз и всичко беше Ок. 

 

Но на следващия ден отново загря и естесвено пуснах парното на макс и задържа температурата на средата и като се позаслушах и проверих се оказа че не включва перката за охлаждане та Смених датчика на Радиатора, запалих я но перката се включи веднъж и това и беше. Сегашния проблем е че колата пак грее и перката не се включва а единия маркуч е топъл а другия студен което ме кара да мисля че Термостата си работи и прави балон и не мога да я обезвъздуша.

 

Моля за идей че блокирах.

Редактирано от ventsi91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............. Сегашния проблем е че колата пак грее и перката не се включва а единия маркуч е топъл а другия студен което ме кара да мисля че Термостата си работи и прави балон и не мога да я обезвъздуша.

 

Моля за идей че блокирах.

 

Щом като колата е загряла /грее-както казваш ти/, а единия маркуч ти е топъл, а другия студен, не може да мислиш ,че термостата си работи правилно и е твърде възможно, да е блокирал в затворено положение.

Първо отваря термостата и ако не се охлади течността, тогава се включва вентилатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що се повозих за да проверя дали ще тръгне перката и като спрях и проверих маркучите и резултата беше че студения маркуч с постепенно загрява, но и двата маркуча в последствие започваха да греят а колата не грееше, парното духа студено а газовата се включва по Късно.

Редактирано от ventsi91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом като колата е загряла, а парното духа студено, сигурно имаш въздух.

Долей антифриз в казанчето, след което запали колата да загрее. Настрой парното на мах.топло и пусни да духа леко вентилатора, за да се отворят клапите и да може да изгониш въздуха от радиаторчето на парното.Почне ли да духа топло си готов.Ако трябва след това долей още течност до нормата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя не се ли обезвъздушава сама през разширителния съд ? 

 

Аз като взех колата и си сложих ГИ, термостата се оказа,че е заминал.И не минаваше на газ,Карах я 1 месец с картон пред радиатора поне да минава на газ и след това го смених :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тя не се ли обезвъздушава сама през разширителния съд ? 

 

Аз като взех колата и си сложих ГИ, термостата се оказа,че е заминал.И не минаваше на газ,Карах я 1 месец с картон пред радиатора поне да минава на газ и след това го смених :)

 Да, сама се обезвъздушава, но парното е с кранче и трябва да е на топло както каза ЕМИЧА, иначе нъц.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което се случи след всичко беше перфектна работа но само 3 дни. Сега смених термостата понеже беше блокирал в затворено положение и ми остава водната помпа която ако някои може да кажe как точно се сменя ще съм му много благодарен понеже утре ще я доставят в магазина. А като поразгледах ми изглежда че трябва да се откачи магарето  което ми се струва че би трябвало да има по лесен начин.

Редактирано от ventsi91

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лека полека, ще си кажеш всичко :) , ама защо го правиш на час по лъжичка?

За термостата е ясно /както предположих/, ама защо ще сменяваш водната помпа?

 

п.п. И защо не си подпълниш профила по-подробно, защото няма кой да гадае за какво СРВ става въпрос - бензиново/газ или дизелово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах се за инфото в профила но не ми се получи нещо не че не исках :) . Иначе мой пропуск извинявам се колата е ЦРВ - 2004г. 2.0 бензин 155кс.

Иначе за термостата мисълта ми беше че 3те дни си работеше и перка и термостат и всичко и изведнъж си показа пак рогата дет се вика. Вече за водната помпа е за смяна понеже дори и след смяната на Термостата водата не се завърта из кръговоте самата помпа изобщо не работи. Самата кола нее карана почти 2 години и сега я обслужих от до и само този проблем ми остана, но като се появи след обслужването и ми идва нанагорно :)

 

Та за това ако някого знае как може по лесно да се смени ще е супер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

.........Иначе за термостата мисълта ми беше че 3те дни си работеше и перка и термостат и всичко и изведнъж си показа пак рогата дет се вика. Вече за водната помпа е за смяна понеже дори и след смяната на Термостата водата не се завърта из кръговоте самата помпа изобщо не работи.........

 

Не искам да те обиждам, но като чета това което пишеш, имам чувството че имаш бегло понятие от автомобили.

Сменил си термостата, добре но провери ли стария дали наистина е бил блокирал ?

Новия оригинален ли е, или заместител - защото  напоследък много хора се оплакват, че попадат на читав /работещ/ чак след третия! Също - правилно ли си го монтирал?

Много ме съмнява и това за водната помпа, ама щом имаш излишни пари и си решил сменявай я.

 

И ако не знаеш какво правиш, по-добре отиди при някой приятел който разбира.Ако нямаш такъв, я закарай в сервиз - примерно в "Юбико" в Горубляне, където правят само Хонда, разбират, цените им са нормални и могат да ти спестят още набутване.

Нямам идея как по-лесно да я смениш тази помпа, но ето ти тези схеми - може да ти помогнат.

 

post-20738-0-38661500-1412795897_thumb.png

 

post-20738-0-21463800-1412795923_thumb.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости говориш, и ще си похарчиш парите за помпа еи така, ти какво мислиш че може да и стане на тая помпа, та тя ако не текне е вечна, да не би да износи лопатки? Ниа вероятно изпарителя ти е монтиран някъде високо и заради него не може да си обезвъздушиш колата както трябва, демек тои се явява наи високата точка, ще трябва да обезвъздушиш и него някак, не ме питаи как, турдно е, и аз дето го знам се виждам в чудо като трябва да обезвъздуша ланчата :) А сега тая помпа ко ша я праиш не те знам, да седи там за някои път ако текне твоята.

п.п. Я Емича ме е изпреварил :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ventsi91, какво те кара да мислиш,че   "водата не се завърта из кръговоте" е виновна водната помпа - т.е. да е останала без задвижване или турбинката без лопатки - а не че, имаш въздух в охл.система ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...