Jump to content
animal

Crv-то не иска да запали

Recommended Posts

Здравейте колеги,много кофти проблем црв-то не иска да запали.След даване на контакт въртя ключа и стартера не върти.Забелязах,че лампата за имобилайзера (зеленото ключе) не светва.Колата има аларма,но едва ли да е от там проблема.,Дали проблема е в имобилайзера и как да разбера?Колата е црв 1-ва ген.Проблема ми се случи днес за първи път и не е имало никакви признаци преди това.

Редактирано от animal

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде колеги,никой ли няма мнение по въпроса?Къде се намира имобилайзера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е клеморед!?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много наясно,но ако беше клеморед изобщо нямаше да свети нищо по таблото.А при мен при подаване на контакт свети само,че без лампата за имобилайзера и не върти стартера.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Да не е нещо такова: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55656&hl=

Чува ли се бензиновата помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е писал,че не му върти стартера,какво общо има помпата.Ако беше от нея щеше да върти и да не пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предната ми кола тойота авенсис ми се повреди клемореда и всички лампи по таблото светеха, само стартера не въртеше.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако си с ръчна ск. кутия пробвай да я запалиш с бутане или с окъсяване на болтовете на стартера при подаден контакт (при автоматична ск.кутия), ако не запаили - проблем с имобилайзера, ако запали - търси някаде по кабелите след клемореда

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата се излекува сама :) Днес слизам да пробвам пак и при подаване на контакт гледам зеленото ключе светна завъртях и запали.После още няколко пъти пробвах и нямаше проблем.Но щом се е появил един път,може би ще го повтори проблема.Ще напръскам с контактен спрей букси,клеморед пък ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро си направих резервен ключ! Пробвах да запаля с него и въобще не иска да завърти стартера,зелената лампа си оставаше да свети! Дори и оргиналния ключ да е наблизо, пак не завърта! А на дъщерята пежото -206 ,съм извадил чипчето, и съм го лепнал до ключалката, и сега си пали със сите ключове!Явно ключа трябва да е в ключалката! Днеска ще пробвам да опра оргиналния ключ ,некъде по -маса ,около ключалката и да пробвам да запаля с неоргиналния! Към колегата ,пуснал темата-като извадиш ключовете , въобще ли не мига зелената лампичка? Внимавай с контакните спрейове,че са електро проводими! Трябва ти спрей, за почистване на контакти! Мисля че проблема ти е в самия ключ! Не го отчита имобилайзера! Явно стартера го управлява реле,което от своя страна се управлява от имобилайзера! Та си мисля че тока през контактния ключ ,ще е много малък , и надали ще ти е проблема в контактите!

Ха ,излъгах я,да запали с неоргиналния! Не се стърпях и слязох до колата,при допиране на оргиналния кюч до ключалката не се получиха нещата,но като вкарах неоргиналния в кючалката ,а оргиналния ,наобратно ,с ключа към дланта ми, тоест допрях двете пластмаси,колата запали! Оргиналния ключ, пластмасовата му част, трябва да е максимално близо до ключалката! Дори се чудя, дали да не скрия некъде орг. ключ в колата, и да си седи там!

Редактирано от ribara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро си направих резервен ключ! ..... Дори се чудя, дали да не скрия некъде орг. ключ в колата, и да си седи там!

 

ти сериозно си решил да я подариш на някой аджамия крадец, дето ще я запали и с отверка 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: 

... Внимавай с контакните спрейове,че са електро проводими! Трябва ти спрей, за почистване на контакти! ...

"Контактен спрей" и спрей за почистване на контакти не са ли едно и също?!

Според мен са, и не са електропроводими.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...