Jump to content
Human IN

Течна фаза мнения

Recommended Posts

Не ми се обяснява на безсрамници,кое е срамота!Слагайте си газ,топлете се на дърва и яжте сланина.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквато и кола да си купя,каквато и емблема да има на предния капак, ще върви на газ,това е моята политика,досега за последните петнадесет години-успешна.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет Колеги! Всичко клони към +++, с изключение на високата цена, монополна история.. Разход - 8.04 градско и около 50 мл. бензин при всяко палене. Без забележки във всякакви обороти, мощност, бих казал наистина малко повече спрямо бензин, но затова си има и дино- графики.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте приятели , нека споделя и моят опит по темата , колата ми се пробвах да газифицирам с обикновенно ги/обд/кан , монтирах като по учебник с доста прилични части , но така и не тръгна като хората тази кола , ядосах се и уредбата я хвърлих преди да е навъртяла 500 км , карах си на бензин естествено доста непонусимо за джоба и дойде момент в който на един мой приятел му дойде кола за части на която беше монтирана уредба icom и той сподели , че не работи на газ , аз му казах да ми я демонтира и прати , защото това е последен шанс да върви колата на газ , той я демонтира но не разбира и наряза трабите за газта , а те май не са обикновенни термопластични , а по специфични имайки предвид налягането (може и да греша) другите части са що годе добре демонтирани . Реших да разглобя помпата да я погледна и видимо беше стопена , казах си ето къде е проблема и взех една нова бензинова walbro (дано да стане с нея) , бамерих нови уплътнения на дюзите и ги дадох на ултразвук да съм сигурен , че уредбата ще работи както трябва и тук вече ударих на камък , бих искал механичен монтаж дс си го направя аз , защото имам мое виждане как седят нещата в коша и тн ,а и мисля , че това бе е трудната част ,а настройката за което е ясно ще се ходи в сервиз , но кой ще ме приеме в софия или бг и би се заел да пусне колата на газ ? Също така се интересувам кой може да ми върже инсталацията или ако не да ми помогне със схема и от къде да си купя газовите тръби от бутилката до предната част ? Май много станаха неизвесните , но съм се хванал за хорото и трябва да го играя , че вече ми излезна кичур бели косми , а колата все още не върви на газ , поздрави и благодаря предварителноSent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е хонда и не я писах дано не е проблем , но от форумите тази тема ми се видя най развита и може да има комега който да може да ми помогне , вчера гледах вминтернет различни кабелажи за icom и ми направи впечатление освен за буксите за японски и евро коли има и кажелажи за V образни и редови двигатели , дали има някаква съществена разлика това или просто самата кабелна форма (сноп) е направен по удобен за единия и другия вид мотори ? Защото моята е редова , а газовата е от V обрсзен мотор , поздравиSent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой знае какво значение няма,по-значимото е дали адежа дюзите стават за твоя мотор или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си , че са правилни поне по нета съм гледал снимки на същия цвят дюзи на двигатели като моя , ако по това се определят де , по интересно е самите калобратори по кое се ипределят кубици , коне или и други фактори ? Понеже знам , че има бая вида , ако не се лъжа над 30 или поне някакъв комплект с толко стещах по чуждите сайтове ? Също така ме интересува сега става ли обикновенна термопластична тръба и медна или си трябва тръба на icom (черната и зелената) и ако да от къде мога да закупя ? Благодаря предварителноSent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля някой модератор да премести темата в "алтернативни горива" , че освен , че и е там мястото , стана интересна и дано се доразвиеSent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не Ми е ясно защо течната фаза се превъзнася толкова. Дори и стандартното Ги да му се сменят по често консумативи то стана толкова масова система че части има и в плод и зеленчук. Аз лично ако колата не го изисква конструктивно не бих сложил толкова скъпа система. А както чета за помпи тази работа хич не ми допада. Още нещо което може да те принуди да звъниш на пътна помощ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

-Коя кола с ГИ гори 1литър повече?

 

Моята, както и на всички мои познати с ГИ.

Закупих си кит-а и сам си направих монтажа и настройките.

Винаги съм се чудел дали нещо не е наред при мен след монтажа но си е така.

Спад в мощността и около литър отгоре.

 

Газовата ми е EuropeGas Oscar mini sas с Rail инжектори.

 

пс: гледам бая глупости продължават да се пишат за газовите решения, именно четенето на такива глупости ме спираше да монтирам ГИ дълги години. Глупости от сорта: ше изгори клапаните, ще замръзва бутилката, ще мирише на газ, ще има проблеми ..., ще се запушат дюзите (газовите клапани), ще харчи двойно на газ ... е около 40-50 хил. километра съм минал и нищо от написаните не излезе вярно. Вероятно вече съм изплатил не само газовия кит ами и самата кола. Какво да кажа ... доволен съм!

Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам няколко въпроса:

Колко Ома са газовите инжектори при тази течна фаза?

 

Какво е налягането на газта , което впръскват ( работното налягане)

Имат ли ограничение за минимално инжекторно време

Къде се слага този регулатор на газта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, местя темата в "Алтернативни горива".

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам няколко въпроса:

Колко Ома са газовите инжектори при тази течна фаза?

 

Какво е налягането на газта , което впръскват ( работното налягане)

Имат ли ограничение за минимално инжекторно време

Къде се слага този регулатор на газта

При ИКОМ инжектора е със съпротивление 14-15 ом, налягането е 2,5 бар, минимално инж. време зависи от типа инжектор, регулатора се монрира след инж. рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...