Jump to content
Слави CR-V

Logo автоматик

Recommended Posts

Момци някои знае ли нещо за тея автоматици на Лого, CVT  кутия ли е или е от онея нормалните също така колко предавки е ако е нормална, някъде четох че са само 3. Загледах тука една, мяса не лоша, може да я взема на жената да кара по лесно с нея пък да разкарам ланчата. Двигателя и е 1,3 75 коня, ако някои има нещо за споделяне за тази колица ще се радвам да го прочета. Тино до колкото знам маи има опит с тях и ще очаквам и неговото включване, не ми харесва само че е двуврата и е рядък модел, може да се окаже сложно с намирането на чаркове. А тоя двигател дали се ползва и в друг модел хонда че ако е само на лого представям си един ремък и една ролка може да не намеря от де да му купя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT е кутията Слави, двигателчето D13B с 16 вентила. Разходът на тази въшка е "впечатляващ" в сравнение с Джаза около- 8,7 градско. Инак ако имаш предвид една немска жабурана изглежда доста добре по картинки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Австрииска е :) Ама пък пича вика че сменяла предавки, явно има модели и с ЦВТ и с обикновена, бе ще я видя довечера ко мяза, не съм се юрнал да я взема на 100%

За разход аи аз съм чувал че горят много, ама маи онея 8 клапановите модели пък тая е 75 коня каза човека тряя да е 16 клапанова.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Логото е много яка машина!На жената купих такава ръчка Д13Б7 65 к.с.,повече от година я търкаля без никакви ядове.Сменил съм само масло,филтър и външни накрайници- никакъв проблем с намирането.Друго не ми се е налагало.Сложих и обикновена газова пак ниаккви ядове.Опъва доволно,като се кача в нея се ухилвам като идиот щото мойто комби е мъртвец спрямо нея :)За разхода наистина под 8 не пада градско,извънградско около 6 за безнина говоря,сега на газ градско около и над 10/100км. ама тя ходи на работа сутрин вечер за по 2 км. почти не е загряла.Много лесно се управлява дори ръчка,дори от жена,волана се върти с 1 пръст,много маневрена и чудесна видимост като е по-височка с големи стъкла.

Общо  взето малко коли могат да и вземат старта :)На трета върти гуми:)Изобщо не съжалявам за избора,автоматика не вярвам да има някакви кусури с кутията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитвам да намеря информация и за двигателя, уж пише че е само с едни  мотор Д13В 65 коня 8 клапана, ама пък пише че имало и 16 клапанов с мощност 75 коня, ама за него никъде нищо не намирам и дори номера му като мотор не намирам, та как да позная тая дето ще я гледам 16 клапана ли е 8 ли е :) Четох темите на Тино но те са от преди 5-6 години, дали сега въпроса с намирането на частите е по лесен, смисъл тои е писал че биелетки имало само в Бултрако, ламбда сондата струвала 400 лева и такива ми ти работи, сега дали вече е друго яче? И тая кутия на едно място пише ЦВТ на друго 3 степенен автоматик.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От един час търся и аз инфо и общо взето има 3 варианта на трансмисии- ръчна, 3 степенен автомат и CVT. Излиза че и трите се предлагат в едни и същи години и не мога да намеря кога ги спират. А тази 16 клапановата май я почват от 2000г.  като май върви само с ръчна трасмисия. Интересно че я дават 65 коня.

В Англия а вероятно и в европа се появява на пазара 1999г. и си мисля че автомата е само в CVT валриант за тези пазари. А 3-степенния е бил за вътрешния японски пазар.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля,че за нашия пазар са 8-клапанни.Има и 16 клапанни,но май са за други пазари.Относно частите,освен автоматичната скоростна кутия ако се наложи нещо,друго няма да имаш проблем.Ламбда сондата е 4-жилна стандартана за Д-серия>В момента Логото е със ламбдата на икономика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ako  е ЦВТ маи ще ме откаже, бих взел ЦВТ но на Джаз , на Лого не ми се рискува, да видим и каква хубава цена ще направи, дали ще ме съблазни че вика ще ти направя супер цена :) Тои вчера я внесе и вече е готов да я даде на супер цена сигурно сам се е уплашил ще я иска ли тая кола някои автоматик :)

Алтернативата на Лого ми е Нисан Микра М11 ама мнооо грозноват бре е бати, инак вътре е по ОК поне оборотомер има, и е с 4 врати, веднъж вече свиквах с грозна кола- ланчата, ся ако трябва и с нисан да свиквам............. :puke:

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че тая кола ще замине бърже при тази цена ели пък ако е готов на пазарлък,  ако и е читав автомата, цвета е сладурски за жена. То инак CVT-то Слави е една технология не вярвам да има много различия между това и другото на Джаза. Баси, те тия имали и JDМ AWD на тая въшка, аз за какво търсих CR-V десняк ми не си взех една автоматична JDM-ка да ги удрям в дюшемето Ланд Круизърите в снега. :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само че момчето каза че като включвала на задна и ритала :ermm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11410184690713771&slink=7goyd0

Това ли е колата?

Като австрийка ще си има ръждица няма как и леки козметични забележки виждам.Нашето и то беше с доста забележки,но и цената беше съобразена,готово регистрирано ,само талон смених и газ.

Микрата не е лош вариант,аз също се чудих коя от двете ама като седнах вътре и нямах повече чудене :)Викам няма да сме от различни отбори я!

Ако е изрядна технически една цена около 2000-2100 ми се струва по-реална за продаване.Все пак е нов внос и започва регистрация и т.н.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лого 16клапана в Европа няма, освен ако не е внесено от вънка и е с десен волан. Лично аз за сефте чувам за 16клапана Лого, най-вероятно е нещо само за японския пазар и туко виж някой се е престрашил да го внесе от там ;) Лично съм виждал Лого с десен волан и 5 врати в Русия и Армения, може и те да са с 16клапана двигатели. Тези предлагани в Европа са с двигател d13b7 и са 8клапана пълна инжекция. Личните ми впечатления от колата се препокриват с тези на колегите горе, наистина няма автомобил в градски условия, който да ми е взел старт до 60км/ч :D но до там, после пак си ускорява , но нищо особено. За града е идеален автомобил, лично аз търся подходящата за съпругата ми и изпуснах 2 в много добро състояние и пари :( Скоростната със сигурност е CVT и ако трябва да знам нещо е, че на другите модели Хонда тази скоростна е много здрава и надеждна стига да се поддържа правилно и на време ;) Лично аз не бих рискувал да купя автоматик, при положение че познавам колата - тръгвал съм без да се усетя и на втора и дори не се замисли ;)  Части вече има пре-достатъчно, по морги и в сайтовете за коли се продават, последно купихме стоп за 30лв от Бургас. Може би единствената дефицитна част са каретата, но там има лечение като се рециклират. Нашето Лого още се движи, но му се направиха и някои замени - като за 400к км :D Вътрешно каре(намира се), външни карете(пак се намират, но ги рециклирахме), лагер предла главина(намират се), спирачна помпа(понеже не следя вече аз колата, знам че й е сложена някаква универсална). Общо взето е това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги за коментарите, колата ще се кара изключително малко и то в града, разбираите 2-3 х км на година има няма, зора е да устиска 4-5 години да се ощлаифа водачката че да мине после на ждаз. Даже и газ няма да и слагам че ми писна се занимавам с газови :) Но нека първо я вида иначе всичко е празни приказки :) Дано не вали че имам правило в дъжд кола не оглеждам :) Бях чел че бая горели, ама на фона на ланчата която 8,5 бензин или 10 литра газ в града не и харесват едва ли тази може да ме уплаши :)

А кои ли може да ми даде инфо защо рита на задна като включиш ?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жената вика таз кола ми се сърди като я карам бавно :) да я видиш как се изнася сега из града :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мани ами сега говорих с един дето се занимава със скорости, всеизвестен е в града че прави автоматици, Хаги се казва, вика правил съм на Лого кутия нямам против да я правя но да ти кажа струва 2500 лева ремонта, ако ти отърва.....

Баси ако и стане нещо тряя фърля колата  :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ненормална цена,тя колата не струва толкова!Не се занимавай с тази,ами вземи една ръчка.Жената е също начинаещ шофьор,ама като седна и я подкара.Казва,че е много спокойна в нея и добре се справя.Има доста обяви от частни лица с регистрирани и обслужени коли.Закарай си я на сервиз или на канал ако щеш,огледай я, пробвай я и е твоя.Има по 2000 лв. сносни колици.Аз след 2 кръгчета казах,че я взимам,даже отдолу не съм гледал.Няма хлоп,троп,върви яко,в завоите е ок,какво да и се чудя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, ритането може да е от съединителя на CVT-то ако е тръгнал. То би трябвало и напред при потегляне да го прави.

Доколкото разбирам тая коля се произвежда до 2002г. и всъщност подобренията са точно 16те клапана и CVT кутията, което предполага колите от последните години на производство да са такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ненормална цена,тя колата не струва толкова!Не се занимавай с тази,ами вземи една ръчка.Жената е също начинаещ шофьор,ама като седна и я подкара.Казва,че е много спокойна в нея и добре се справя.Има доста обяви от частни лица с регистрирани и обслужени коли.Закарай си я на сервиз или на канал ако щеш,огледай я, пробвай я и е твоя.Има по 2000 лв. сносни колици.Аз след 2 кръгчета казах,че я взимам,даже отдолу не съм гледал.Няма хлоп,троп,върви яко,в завоите е ок,какво да и се чудя

Ами тя си има малка кола с ръчни скорости, една ланча ипсилона и преди караше нея, тоест тъкмо се понаучи и набра кураж да кара и забременя :) съответно спря да кара, роди и после с бебето е карала 1-2 пъти по нужда, таман потрасна и щеше да вземе да кара и пак забременя, кво става не мога разбера два пъти едно и също забременяване, пак роди и с две деца хептен не мога да я кача да кара че я шубе. В същото време ланчата я карах аз чат пат да ходя на работа или като ме мързи да вадя хондата от гаража да идем от тук до там, чесно и на мен ми се щеше автоматик да видя как ще е в града пък и си мислех че и на нея ще и е по спокоино пак да започне. Но след по задълбочен разговор с едно приятелче дето има сервиз и на времето е бачкал в Бултрако мнението му за Логото е отлично но каза ако си вземеш да е ръчка, ако искаш вика автомат си избери нещо масово дето ако се наложи може и цяла кутия да му купиш втора ръка и така. Трябва да се съглася с него колкото и да не ми се ще, та ся дадох малко на заден, ако нямаше тоя проблем с кутията да рискувам, ама утре може да трябва заради нея да я правя катерушка за децата. Верно че 2500 ми се видя пресилено за ремонт освен ако кутията не е лом и да трябва да се сменя всичко в нея, но и ремонт от порядъка на 500-600-800 лева е неприятен на фона на кола за 2000 лева :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...