jorkata dinev 5 #1 Публикувано 21 Август, 2014 Здравейте колеги, вчера забелязах че съединителя е малко по-мек, когато отворих казанчето се оказа, че няма грам спирачна течност! Въпросът ми е каква е спирачната течност за съединителя, трябва ли да е някаква по-специална, тъй като нашите машинки са по-претенциозни по отношение на масла и други такива консумативи Автомобила за който говоря е Хонда- ЦРВ,1999 г., 147 к.с Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2 Отговорено 21 Август, 2014 Спирачката течност е една и съща за съединителя и за спирачките Даже май заканчетата са свързани.Според книжката мисля,че трябваше да е DOT 5.1 а за марката си зависи от теб.Има и за 3лв има и за повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #3 Отговорено 21 Август, 2014 Някъде пише DOT 5.1, някъде DOT 4.... Благодаря, ще се поровя за малко повече информация! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
achore1 5 #4 Отговорено 24 Август, 2014 На самата капачка нищо ли не пише? Виж и на капачката на спирачките, там със сигурност пише каква трябва да се слага, тоест какъв DOT. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 24 Август, 2014 ДОТ4 слагаи и нема се плашиш чак толкова модерна за ДОТ5,1 не е Ама за да я няма е отишла някъде, я се наведи в краката и виж педала на съединителя от вътре в купето да не е изтекла от там че да трябва да сменяш помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorkata dinev 5 #6 Отговорено 1 Септември, 2014 Смених и двете помпи, както каза Слави от горната имаше теч, а като махнах маншона на долната и от там също изтече черна течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #7 Отговорено 1 Септември, 2014 Разликата между Дот 4 и дот 5.1 и дот намсикой е точката на кипене на течността. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #8 Отговорено 2 Септември, 2014 Да, и точно за това там не му е нужна чак такава, щото няма от какво да се загрее Ама имаше няква несъвместимост между ДОТ3 и ДОТ4, системи пригодени за ДОТ 3 не трябваше да се ползват с 4 че гумичките се разпадали, може и да греша, не помня от къде го знам, може и някоя легенда от някои форум да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #9 Отговорено 2 Септември, 2014 Моите 20 ст по темата. Миналата седмица смениха в Бултрако спирачната течност. 4 опаковки по 250 мл ДОТ4(Хонда). Цена на услугата близо 100 лв течност + труд. Около час отнема(по каталог на Хонда е 45 мин). Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 6 Септември, 2014 1 кило течност....................... кво са правили тея бре 100 лева...... аидуци. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 6 Септември, 2014 Нов иновативен метод за смяна (най-добрият) плюс оригинална течност (никоя друга не става) - равно на 100 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 7 Септември, 2014 Ясно а що друга течност не става ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #13 Отговорено 8 Септември, 2014 Как защо ? Щото не е хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #14 Отговорено 8 Септември, 2014 Ясно е, че и друга ще стане Докато е в гаранция, официално друга не става, а в книжката пише на всеки 3г. да се сменя, затова при 5г. гаранция веднъж неизбежно се сменя с оригинална. За самата услуга ги гледах от кафето как източиха предната и после обезвъздушиха всичките спирачни апарати. Мисля си, че не биха излъгали за количеството течност. Предполагам, че в друг/неофициален сервиз цялата операция ще излезе наполовина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 12 Септември, 2014 Аааа чисто новичко браууу, да му се радваш много, инак се запитах с къв акъл отива някои при тях да му пипат и то баш по спирачките, те или ще забравят да ти стегнат некоя пробка, или вместо спирачна ще сипят хидравлична течност, факири са на елементарните грешки, един болт и една гаика да им дадеш ще намерят 10 начина да я завият на криво Нямаха късмет да ме вземат при тях на работа за управител на сервиза, щах да им изтрия опетненото име ама още не са ме заслужили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #16 Отговорено 12 Септември, 2014 Аааа чисто новичко браууу, да му се радваш много, инак се запитах с къв акъл отива някои при тях да му пипат и то баш по спирачките, те или ще забравят да ти стегнат некоя пробка, или вместо спирачна ще сипят хидравлична течност, факири са на елементарните грешки, един болт и една гаика да им дадеш ще намерят 10 начина да я завият на криво Нямаха късмет да ме вземат при тях на работа за управител на сервиза, щах да им изтрия опетненото име ама още не са ме заслужили Благодаря много Радвам се много макар и след 2 години заедно . Като се повозя на друг автомобил в 90% от случаите като си покарам моя след това изпитвам истинско удоволствие. Честно казано след всяка смяна на масло, спирачна течност поне седмица след това всяка сутрин преди да запаля проверявам нивото дали не е намаляло То и това не е гаранция, ама пак е по-добре. За 2 ТО досега не съм имал никакви забележки от Бултрако(то никога не е късно да проимам ). Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #17 Отговорено 12 Септември, 2014 Аи покараи пък като тръгнеш да купуваш по новата се обади за тази Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове