radibadboy 6 #1 Публикувано 25 Юли, 2014 Имам въпрос към по запознатите.Изпускателния колектор на Хонда D16V1 4-2-1 ли се води ? и ще пасне ли на Д13 и Д15 двигател ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 25 Юли, 2014 Мисля,че е 4-2-1 но може да пасне само на Д15,фланеца на Д13 е друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
radibadboy 6 #3 Отговорено 25 Юли, 2014 На д13 само от D16Z6 ли става ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 25 Юли, 2014 Не ,за Д13 ти трябва колектор за Д13.Или краен вариант е да режеш фланеца и да го заваряваш наново защото е различен.Няма как да го хванеш за главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharpbg 19 #5 Отговорено 25 Юли, 2014 Я и аз да използвам темата на колегата да не пускам нова. Въпрос? Гарнитурите за колектор изпускателен d16z6 и d15b2 еднакви ли са, ако не са при положение, че съм с двигател д15 и ми предстои слагане на въпросния изпускател д16 каква гарнитура да си търся и за какво да внимавам има ли някакви особености, при демонтажа монтажа, като се има в предвид че съм и с климатик 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #6 Отговорено 5 Септември, 2017 Ушите за захващане на топлинния щит се скъсаха и го махнах, защото тракаше. Сега съпросът е дали да търся друг щит или да увивам с лента. Отдавна се оглеждам за ленти и така и не мога да се реша още. Някъде четох, че евтините ленти изкарвали около 1 година, което не ми се харесва ако е така. Някой има ли опит с високотемпературните ленти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #7 Отговорено 5 Септември, 2017 Емиии не мога да кажа, че издържат 1 година. Моята е титаниева. Мисля обаче, че кара тръбите да ръждясват бързо. Моя колектор вече има кофти обезцветяване и промени в повърхността. Скоро време ще махам лентата и ще се види дали наистина е така както го виждам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове