t0rHaDo 2 #1 Публикувано 14 Юли, 2014 Здравейте колеги или бъдещи такива Аз съм поредната шайка искаща съвет каква кола да си купи като за начало.Та значи чудя хеч ли да е купе ли да е (купе ми е слабостта) имам ограничен бюджет около 2хилки(за кола) .Колата ще се кара предимно в града (няма светофари няма задръствания) та и да ми гори малко разбира се, не ми трябва да е рейсърка и да се правя на ... разбрахте ме.Метнал съм око на 6 ген хечбек 1.4, 75 кончета мисля че количката става за градско каране и е пъргавичка, но едно ме притеснява ..точно тези 75 кончета дали й стигат на това купе, дали не са й малко и да се зори следователно да увеличи разхода, знам за една схема на този мотор с гарнитурата която уж вдъхвала още 15 коня, до колко е вярно не знам.Ами тва ше е за сега Хонда ше е няма кво друго.Ако имате съвети или някаква друга насока съм готов да Ви изслушам, още се уча, така че, Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AeronTM 308 #2 Отговорено 14 Юли, 2014 Хондата е доста пъргава за 75 коня. Аз лично съм стакава и с тези 75 коня съм вдигал 180км/ч. Това с гарнитурата е вярно, разликата се усеща, не е кой знае колко голяма но си се усеща. На мен лично моята ми гори около 6,5-7 градско(нормално каране).Но рядко е такова ...И на мен това ми е първата кола, която карам вече 2 ра година. Нямам никакви забележки към нея. Малка, пъргава и доста маневрена кола. За 2те год. съм сменял само обичайните консумативи. Плюсовете са, и че е и с малък данък ( при мен е около 30лв)Ако имаш възможност качи се в едно такова автомобилче и сам ще разбереш за какво става дума . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #3 Отговорено 14 Юли, 2014 (Редактирано) На хондата 90 коня са 110 немски. Давай смело и си избирай добре екземпляра. Успех! Редактирано 14 Юли, 2014 от bobchoo 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #4 Отговорено 14 Юли, 2014 А какво мислите за купето на 6 генерация на нея тези 105 коня стигат ли й и какъв разход дава долу горе. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #5 Отговорено 20 Юли, 2014 http://www.automobile-catalog.com/car/1995/1108340/honda_civic_coupe_1_5_lsi.htmlето ти точната информация за купе от 101кс но с твоя буджет няма как да намериш читаво.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 20 Юли, 2014 (Редактирано) Колегата може би има предвид Д16У7 за да е шеста купе 105 к.с.Видях има 1-2 бройки които се продават.За мен е много добър избор ако избираш двуврата Хонда.Купето е по-стабилно и вози една идея по-добре,а не отстъпва на бързина.И за мен чисто визулано изглежда по-стилно.Поне аз бих си взел купе ако съм на твое място,избора все пак е твой.Мога да ти кажа ,че едно такова купе ще ми скъса шошоните с моя 115к.с. икономик комби .Ще си повече от доволен ако колата е гледана добре Разхода няма да е по-голям от хеч 75 к.с. Редактирано 20 Юли, 2014 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #7 Отговорено 21 Юли, 2014 Хайде като собственик на Сивик Купе 6-та ген. ще се включа в темата. Моето купе е с мотор D16Y8 Vtec 125 к.с. и смея да твърдя, че разхода е прекрасен - при нормално каране с 100-120 ми дава разход 5,5/100 извън града и с около литър отгоре с пуснат климатик, а смесения разход е около 7/100, като аз лично съм го смъквал и под 7. Вървежа въобще няма да го коментирам, защото е ясен в сравнение с D14A3/4. Иначе купето е широко, удобно, с голям багажник, по-стабилно е от хеча, визията му е страхотна и стои много агресивно на пътя, а още по-готиното е, че купетата са рядко срещани по пътищата. Като цяло на купето само данъка му е по-скъп, иначе всичко останало от към поддръжка си е същото като хеча. Успех с избора и намирането на читава кола! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #8 Отговорено 22 Юли, 2014 Благодаря за отзовалите се! И аз съм на това мнение, че купето седи по агресивно и като визия е по красива от хеч-а и е рядка и точно тези неща ме бутат, да си търся купе защото ти прави кеф да си различен (поне на мен).Учудва ме как толкова малко гори + това е в-теков.И последен въпрос има ли разлика в данъка на 105к.с. и в-тековите 125к.с. Благодаря ви за информацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Георги 68 #9 Отговорено 22 Юли, 2014 Данъка е относително нещо, което зависи от общината и годината на производство на автомобила. Моят данък е 110лв. за 125 к.с. за община Тунджа, област Ямбол. Сега за 105 к.с. не знам колко би могъл да е данъка, но ще се върти около 100лв. за 4 умрели коня, което е малко неоправдано. Аз лично съм на мнение, че ако ще се дават пари за голям данък, то поне колата да е 125 к.с. И все пак ако намериш кола 105 к.с. и ако имаш много твой човек в КАТ може да я пишеш 101 к.с. и да си на малкия данък. Колега, не ме разбирай погрешно относно данъците, но което и от 2-те купета да вземеш ще те радва адски много. При хеч. или купе гледай основно ламарините да са здрави, т.е. да нямат ръжди, мотора да не пуши, охладителната система да не надува маркучите и съответно да държи оптимална работна Т, огледай за течове на кормилната рейка, ослушай се и за шум от скоростите. Колега, виждам, че си мераклия за сивик купе и ще те посъветвам да не бързаш и съответно да посъбереш още малко парички, за да може да си вземеш читава Хонда, която да обслужиш добре и след това да й се радваш. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #10 Отговорено 22 Юли, 2014 Разбирам те колега. И аз съм на това мнение, че като ще се плаща голям данък по-добре да е в-теков, но там вече разхода играе и мисля, че намирането на 6ген купе с 125 коня ще си е зорно.Иначе не бърза работа немам . А пък за гледането на ламарини и други тънкажни истории най-вероятно ще си осигуря човек, който знае къде и как да погледне, че аз хал хабер си немам , но да се стигне до там па тогава ше мислим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #11 Отговорено 24 Юли, 2014 А точно това купе с двигател д16у8 има ли слаби места от страна на купето и двигателя или ходовата част, моля да ми кажете всичко каквото знаете, че мисля това да е колата. Също така ще е добре и да споделите какъв разход ви дава и ще понесе ли газифициране и дали всъщност има смисъл от газ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #12 Отговорено 24 Юли, 2014 Това е един добре издържан и надежден японски автомобил.Ако не е каран от пълен немърляч,ще си много доволен.Ако караш 10-15 000км. на година няма смисъл да слагаш газ,само ще му се кефиш,и без това е достатъчно икономичен и пъргав. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #13 Отговорено 24 Юли, 2014 Тука нещо не можах да те разбера колега, аз и да не ги навъртам тея 10-15 хил. километъра, ако се газифицирам за 1000лв примерно, мисля че все някога ще си избия парите, все пак не мисля да я търкалям 1 година и да й бия шута Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #14 Отговорено 25 Юли, 2014 Теоритически е така,практически като имаш газова имаш и доста допълнителни разходи покрай нея освен монтажа.Рядко се случва да сложиш и да забравиш.И като не караш много накрая нещата са на кантар.Ти си решаваш все пак.Аз карам на газ 15 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
t0rHaDo 2 #15 Отговорено 25 Юли, 2014 Да, но някакси по убеждаващо е да дадеш наведнъж пари за газова и след това да си я зареждаш по-евтинко. Ппц съм против газта, но при коравата цена на бензина.....иначе д/г какви разходи има след монтажа на газов инжекцион? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dinokoo1 0 #16 Отговорено 2 Август, 2014 Здравейте. Моля някой ако е наясно челно стъкло на Сивик 8-ма генерация от автомобил с десен волан дали ще пасне на същия с ляв волан. Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bobchoo 139 #17 Отговорено 17 Август, 2014 Да, логично е да пасне. Колите се различават външно по стъклата на фаровете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове