Xs7yle 0 #1 Публикувано 14 Юли, 2014 Здравейте, колеги имам хонда сивик англичанка хечбек 1996г. 1.6 с мотор D16Y3. Въпросът ми е, откъде се обезвъздушава парното, къде се намира пробката. Защото възнамерявам да сменя термостата и антифриза. Следващият ми въпрос от какво е възможно да притриса цялото купе на колата след 90км/ч почва да тресе и става не управляема, а в нея возя сина ми, който е на 3 месеца и мене доста ме притеснява това. Сменил съм шарнири, сега ще сменя и кормилни накрайници. Колата беше цяла в кал отвън от потопа в кв. Аспарухово, защото живея там след като евакуирах съпругата и детето на следващия ден отидох на автомивка да я измият цялата от долу отгоре да махнат калта нямаше проблеми с притрисане, а сега тресе цялото купе. Благодаря за вниманието Ви предварително ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #2 Отговорено 14 Юли, 2014 Измии си джантите от вътре сигурно има доста натрупана кал ако трябва ги сваляи една по за да ги измиеш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #3 Отговорено 15 Юли, 2014 ...аз една зима джантите ми имаха много натрупан сняг и лед и също се бях ошашавил кво става голямо тресене,но след като ги очистих всичко се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Xs7yle 0 #4 Отговорено 25 Юли, 2014 Здравейте, свалих джантите 1 по 1 и ги изчистих, след това смених шарнира и кормилните накрайници, и като чели се оправи.Намерих от къде да си обезвъздуша системата макар /имало пробка отпред на блока над маркуча ама кой да види/, че разбрах че тя сама се обезвъздушава, но за всеки случай. Имам 1 малко въпросче малко извън темата как да си сваля рамото на задната чистачка, за да сменя моторчето, че беше клеасало вътре. Благодаря Ви за мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #5 Отговорено 25 Юли, 2014 Имаш капачка в края на рамото. Повдигаш я и там ще видиш болт, който трябва да се развие, след което издърпваш рамото право нагоре. После сваляш кората на капака на багажника и ще видиш откъде трябва да освободиш моторчето. Само ще ти кажа, че и моето моторче свиреше зверски, но след едно обилно смазване на всичките му въртящи детайли се оправи, без да се налага смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове