New-1 36 #1 Публикувано 12 Юли, 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,колата е 5 генерация сивик...Д15б2..ще преправям моното с пълна инжекция и всичко е накачено вече,но не мога да се справя с инсталацията.Взел съм комп и делко от Д16а6 с инжектори и колектор от Д16з6.Прекарах жици от новите два инжектора до компа и до колкото знам те са постоянен +,но не мога да схвана другите две жички от двата инжектора къде трябва да ги ръгна,също не мога да се справя с жиците от компа към делкото...чета в нета теми,но или са неточни,непълни или на англиски и не мога да се справя и тва си му е...моля за помощ за да мога да я зглобя напълно и да почвам да наказвам Също така свързах пиновете за новите инжектори от кома А1 и А5...разместих С1 към В10 и С2 към В12...и до там зациклих... Редактирано 12 Юли, 2014 от New-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #2 Отговорено 13 Юли, 2014 Днес се разбра че без резисторна кутия няма да стане,трябвало нискоомни инжектори, Също и с 7-жици от дистрибутора излизат затруднения,коя-къде? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #3 Отговорено 13 Юли, 2014 (Редактирано) ПМ6 не може да подкара високоомни инжектори...разбра се също че маркуча за бензина от Д15б2 няма да стане,защото тече и сиг е различен от този който трябва...ще ми трябва такъв от Д16з6...също така се разбра че няма да можем да я подкараме без баро сензор Редактирано 13 Юли, 2014 от New-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #4 Отговорено 15 Юли, 2014 PM6-цата си управлява без проблем високоомните инжектори,също така мотора може да си работи без Баро-то.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #5 Отговорено 15 Юли, 2014 Вчера и аз разбрах че няма да има проблеми с инжекторите,но ми казаха че без баро сензор ще мени оборотите на празен ход и смесите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 16 Юли, 2014 Хубаво е да го има,но и без него може.Настройват се смесите,забраняваш грешката и става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 16 Юли, 2014 http://www.d-series.org/forums/diy-forum/39133-diy-dpfi-mpfi-swap.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Колега 203 #8 Отговорено 16 Юли, 2014 Фен митака каза че тва са схиеми за 4ген. И цветовете са различни,от еку то нищо не се размества,Ся ще въртим и ще мъчим кабелите на деокото... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #9 Отговорено 16 Юли, 2014 И днес никаква не я свършихме...Накупих си опръстенчета и дифтунги и най накрая зглобихме всичко и дойде време за проба..да ама не запали ами само припукваше... И диодчето на компа светеше постояно.Извадихме там един бушон и изтрихме грешките и хоп спря да свети...дойде време за още една проба и запали на 2 цлиндъра и изгасна...компа изкара грешка 4 и 16...за датчик в делкото и за инжекторите нещо...и след това ми падна акомулатора Уж всичко трябва да е наред..пуснах жици за 1 и 3 инжектор(А1 и А5) другите два 2 и 4 (А3 и А7)са си тия от моното...свързах масата(жилтите жички)на новите инжектори към жълтите на старите...изкарах две жички от Б10 и Б12 за датчиците в делкото,но там не съм сигърен че са свързани правилно,но не пали пущината... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #10 Отговорено 22 Юли, 2014 Тя стана една една грешна информация и биелата излезна през блока,картера...разходи се на воля 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #11 Отговорено 26 Юли, 2014 Как се случи това ? Другата седмица на 4-ката и аз ще я правя тази манипулация... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #12 Отговорено 9 Август, 2014 не зная точно,но от неправилно свързани жици мисля че беше всичко...обратна детонация...както и да е биелата се счупи при опитите да я запалим при неправилно свързани жици и компа вадеше грешки за кранк шафт сензор 8 и 4 грешка...свързахме жиците както трябва,спря да вади каквито и да е грешки,но отново не искаше да запали...и от незнание какво да пробваме решихме да сменяме буксите на инжекторите и оп запали на 2 цилиндъра...извадихме една букса,вкарахме я отново и запали на 3 ..вдигна оборот(предполагам преди да запали биелата си е стояла в цилиндъра и се е мятала там и затова не сме я усетили,но след като запали е излязла) и биелата почна да троши.Както и да е вече мотора е ревизиран и на ново сглобен,но отново не иска да запали.Компа не вади грешки...опитвам се пак да разменям букси на инжекторите но не пали а само препуква...На свещите има ток,компа не дава грешки,дюзите пръскат бензин,но не пали както запали миналия път а само препуква...дайте съвет какво да предприема или ще я карам на някъв майстор вече че ми писна.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #13 Отговорено 23 Август, 2014 (Редактирано) колата запали,но трудно и след като даде грешка 9 и 5 цилиндър сензор и мап сензор...малар че жиците уж бяха наред..исках да си я прибера от майстора на ход и когато вкарах на скорост и се опитах да тръгна колата изгасна и лампата на чека взе да свети постоянно и не искаше да пали повече...както и да е взех друго делко от д16а6 а не такова като старото от з2 защото има разлика в жиците и отново свързах жиците по диаграмите в нета,но чека още продължава да свети постоянно...изгорял ли е компа или е в някакъв авариен режим?мерси!пробвахсклемата и с бушона...няма разлика Редактирано 23 Август, 2014 от New-1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #14 Отговорено 23 Август, 2014 Мотора заедно с всички движещи се части в него си е чиста механика..От неправилно вързани жици неможе да ти се счупи биела, бутало, да ти удари клапани и разни други такива...Друг е въпроса колко кадърно е сглобен мотораОт неправилното свързване може да е изгоряло нещо в компа ако да речем си подал някъде 12волта, където не трябва... Това лесно ще го установиш като му махнеш капака и го помиришеш /Изгорялата платка мирише доста особено и неможе да го сбъркаш/Провери мап сензора - при мен той се оказа повреден ама по принцип ако има ток на свещите и има бензин трябва да запали освен ако не си разменил нещо инжекторите или делкото не е вързано погрешно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #15 Отговорено 23 Август, 2014 със счупения мотор бях изкарал 13 000 без да го жаля! едва ли от малко повече въртене да стане фал...помирисах компа и си мирише навсякъде еднакво,но чека свети постоянно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #16 Отговорено 25 Август, 2014 Едва ли някой ще ти каже точно къде си сбъркал в жиците.. най-добре хвани ги отначало и провери всеки един кабел - и не ги гледай само по цвят, а гледай реално къде отиват - при мен имаше разминаване в цветовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #17 Отговорено 25 Август, 2014 справих се с светещия постоянно чек...но не мога да си обясня с тоя мап кво става...тръгвам да паля колатаи препуква но не пали и след малко по продължително въртене вади грешка 5 и пали....гася и вадя буксата на мапа...въртя и пали от първия път без да вади грешки,но не работи нормално..прекъсва и т.н...сложа ли мапа докато мотора работи веднага гасне.най сътанното е че пробвах и с друг мап..няма разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #18 Отговорено 25 Август, 2014 Сигурен ли си, че другия мап е бил работещ? Провери дали си го свързал правилно - 3 жици са ама ако си объркал позициите няма как да работи.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #19 Отговорено 25 Август, 2014 не съм ги пипал воабще трите жици..бях я карал на един майстор и той каза че е пробвал с друг мап и е нямало разлика..аз се опитах да приспособя моя външния от моното да стане вътрешен но пак не стана..а по принцип съм с мап от д15з1 и е работел до последно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #20 Отговорено 25 Август, 2014 Аз известно време карах с външен мап от моното, като го бях приспособил и нямаше проблем.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
New-1 36 #21 Отговорено 25 Август, 2014 и аз намерих една тръбичка която на единия краи имаше няква гума под конус и в нея сложих една голяма пластина и с болчетата я стегнах..нз дали е оплатнило но и с двата мапа не щеше да пали нормално..бяз тях пали и не вади грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове