Jump to content
Tonji

Изчезна ми прекъсвача ?!?!?!

Recommended Posts

Здравейте колеги взех си кола преди г/д месец и мн и се радвам все още та още след като я взех исках да и чуя прекъсвача  и след няколко дена реших да пробвам и та да ... имаше  си и всичко беше точно, но....направих и обслужване смених ремъци, филтри, ролки, масла.. майстора не беше зацепил ремъка и беше спъната и твърди че нещо "не идвало на център"  и пак му я дадох пак я мъчи и пак не успя да я центрова, кказа че единия белег не съвпадал каквото и да направи.. и преди няколко дена реших пак да и чуя прекъсвача ноооооо нямаше.. дадох газ до край като стигна високките обороти просто заглъхна и това е .. няма нито прекъсване нито нищо... и искам да попитам на какво може да се дължи тази аномалия.. колата е Сивик 5та ген Хеч 1.5 бензин.. няма и не е карана на газ.. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"

 

майстора не беше зацепил ремъка и беше спъната и твърди че нещо "не идвало на център"  и пак му я дадох пак я мъчи и пак не успя да я центрова, кказа че единия белег не съвпадал каквото и да направи.. и преди няколко дена реших пак да и чуя прекъсвача ноооооо нямаше.. дадох газ до край като стигна високките обороти просто заглъхна и това е .. няма нито прекъсване нито нищо... и искам да попитам на какво може да се дължи тази аномалия.. колата е Сивик 5та ген Хеч 1.5 бензин.. няма и не е карана на газ.. "Колега, зарежи го тоз майстор щом не може дори да свали стария ремък и да сложи новият, независимо дали знае кои белези трябва да гледа горе и долу на валовете при този мотор на твойта хонда!1- вариант майстора ти не може да направи центровката както си е била.2- Взели сте ремък с повече или по-малко зъби ! Твоя ремък трябва да е 106 зъба ако мотора ти е 1,5 - 90 коня !3- Може майстора и ролката да не е сложил както трябва! Понякога от едната страна на самата вилка на ролката където има дупка и трябва да влезе във водача на самият блок, някои се заблуждават и не я правят така тая работа ами вилката стои по-надолу и от там и положението на ролката...За друго не се сещам да е възможно, ако майстора ти е правил само това по-колата и не е пипал друго!Поздрави ;)п.с  Недей да я караш във високите и да я шпориш докато не я оправите. А то тва е проблем дето трябва да го правите час по-скоро... 

Редактирано от sound_master
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле, не е твоя работа да търсиш  информация на някой, на който си доверил колата. Платил си за нещо, което не е свършено. Който и да е решил, че ще ти направи обслужването си е негова работа да си търси начини за едно скапано правилно зацепване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега .. за ремъка съм сигурен, защото номера написан на самия ремък съвпадаше и с двата ..явно пак ще я водя на майстор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди да смениш ремъка до последно всичко наред ли беше?Ако всичко е станало след смяната проблема вероятно е изцяло на човека правил смяната,Ако всичко е точно- зъби на ремъка,правилно поставена ролка и т.н. и пак да не се центрова,теоретически има възможност за прескачане  и леко изместване шайбата на коляновия вал,което знаем че се е случвало на доста Хонди.Поправете ме ако греша и дано да не е това,а просто поредния учещ се на нашите коли.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди да сменя всичко си беше наред! и ако има изместване на шайбата на коляновия вал? На какво се дължи и нещо много лошо ли е и скъпо за поправка? не съм много в час за това питам директно!  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво иде реч, комби?!?

...

"прескачане  и леко изместване шайбата на коляновия вал"...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Здравейте отново колеги... колата ми вече е със зацепен ремък и работи чудесно.. не играят обороти върви повече от добре за D15Bзле странното е че няма прекъсвач... все още... има една букса изключена ми виси от жабката да не би да е изключена .. нали се намира там компюттъра... и да не му дава някаква си информация . дали е възможно??? когато стигна 7 хиляди оборота просто се връщат оборотите и не прекъсва... е гати случая :D за сега ще си я карам така, но просто информативно някой колега ако има идея от какво може да се губи... ! :) Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...