Tonji 458 #1 Публикувано 9 Юли, 2014 Здравейте колеги взех си кола преди г/д месец и мн и се радвам все още та още след като я взех исках да и чуя прекъсвача и след няколко дена реших да пробвам и та да ... имаше си и всичко беше точно, но....направих и обслужване смених ремъци, филтри, ролки, масла.. майстора не беше зацепил ремъка и беше спъната и твърди че нещо "не идвало на център" и пак му я дадох пак я мъчи и пак не успя да я центрова, кказа че единия белег не съвпадал каквото и да направи.. и преди няколко дена реших пак да и чуя прекъсвача ноооооо нямаше.. дадох газ до край като стигна високките обороти просто заглъхна и това е .. няма нито прекъсване нито нищо... и искам да попитам на какво може да се дължи тази аномалия.. колата е Сивик 5та ген Хеч 1.5 бензин.. няма и не е карана на газ.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 9 Юли, 2014 Колега,то ако не е зацепена колата както трябва,това с прекъсвача ще ти е най-малкия проблем.Чудя се какви са тея майстори които без да е отварян мотора при една профилактика не могат да зацепят един ремък?Пази боже и аз така да си върша работата! 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sound_master 11 #3 Отговорено 9 Юли, 2014 (Редактирано) " майстора не беше зацепил ремъка и беше спъната и твърди че нещо "не идвало на център" и пак му я дадох пак я мъчи и пак не успя да я центрова, кказа че единия белег не съвпадал каквото и да направи.. и преди няколко дена реших пак да и чуя прекъсвача ноооооо нямаше.. дадох газ до край като стигна високките обороти просто заглъхна и това е .. няма нито прекъсване нито нищо... и искам да попитам на какво може да се дължи тази аномалия.. колата е Сивик 5та ген Хеч 1.5 бензин.. няма и не е карана на газ.. "Колега, зарежи го тоз майстор щом не може дори да свали стария ремък и да сложи новият, независимо дали знае кои белези трябва да гледа горе и долу на валовете при този мотор на твойта хонда!1- вариант майстора ти не може да направи центровката както си е била.2- Взели сте ремък с повече или по-малко зъби ! Твоя ремък трябва да е 106 зъба ако мотора ти е 1,5 - 90 коня !3- Може майстора и ролката да не е сложил както трябва! Понякога от едната страна на самата вилка на ролката където има дупка и трябва да влезе във водача на самият блок, някои се заблуждават и не я правят така тая работа ами вилката стои по-надолу и от там и положението на ролката...За друго не се сещам да е възможно, ако майстора ти е правил само това по-колата и не е пипал друго!Поздрави п.с Недей да я караш във високите и да я шпориш докато не я оправите. А то тва е проблем дето трябва да го правите час по-скоро... Редактирано 9 Юли, 2014 от sound_master 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 9 Юли, 2014 Братле, не е твоя работа да търсиш информация на някой, на който си доверил колата. Платил си за нещо, което не е свършено. Който и да е решил, че ще ти направи обслужването си е негова работа да си търси начини за едно скапано правилно зацепване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonji 458 #5 Отговорено 9 Юли, 2014 Мерси колега .. за ремъка съм сигурен, защото номера написан на самия ремък съвпадаше и с двата ..явно пак ще я водя на майстор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #6 Отговорено 9 Юли, 2014 (Редактирано) Преди да смениш ремъка до последно всичко наред ли беше?Ако всичко е станало след смяната проблема вероятно е изцяло на човека правил смяната,Ако всичко е точно- зъби на ремъка,правилно поставена ролка и т.н. и пак да не се центрова,теоретически има възможност за прескачане и леко изместване шайбата на коляновия вал,което знаем че се е случвало на доста Хонди.Поправете ме ако греша и дано да не е това,а просто поредния учещ се на нашите коли. Редактирано 9 Юли, 2014 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonji 458 #7 Отговорено 2 Август, 2014 преди да сменя всичко си беше наред! и ако има изместване на шайбата на коляновия вал? На какво се дължи и нещо много лошо ли е и скъпо за поправка? не съм много в час за това питам директно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #8 Отговорено 2 Август, 2014 За какво иде реч, комби?!? ... "прескачане и леко изместване шайбата на коляновия вал"... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonji 458 #9 Отговорено 23 Август, 2014 Здравейте отново колеги... колата ми вече е със зацепен ремък и работи чудесно.. не играят обороти върви повече от добре за D15Bзле странното е че няма прекъсвач... все още... има една букса изключена ми виси от жабката да не би да е изключена .. нали се намира там компюттъра... и да не му дава някаква си информация . дали е възможно??? когато стигна 7 хиляди оборота просто се връщат оборотите и не прекъсва... е гати случая за сега ще си я карам така, но просто информативно някой колега ако има идея от какво може да се губи... ! Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове