Jump to content
Николай Димитров

Тресене при спиране Сивик 6 ген.

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,колеги!Още откакто си взех колата забелязах едно претрисане на кормилото и предницата при спиране.Беше изчезнало и рядко се проявяваше в града,но пак се появи.Колкото по-висока е скоростта толкова повече започва да тресе.Няма значение дали натискам рязко педала на спирачката или плавно.Според вас какъв може да е проблема,за да се ориентирам долу-горе какво да очаквам откъм финансовия въпрос!Автомобила е Хонда Сивик 6ген. 98 година!Благодаря ви предварително!

Редактирано от Николай Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го нямаше това с изчезването и пак появяването на проблема бих казал, че прилича на спирачни дискове. С това допълнение и имайки в предвид, че може би скоро си минал на летни гуми първо джанти и гуми бих погледнал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви дискове ,наскоро правих една 6та със същият проблем.Сменихме дисковете с нови марка Ashika и за сега колата е без проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно е от стари и криви гуми - имам същия проблем и с 2те коли с летните гуми и джанти, при зимните колата заспива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегите Bobo5, Nile, asas

 

На мен ми се е случвало от скъсан вътрешен тел на гума.

Провери си първо гумите и джантите (може да са криви или със скъсани телове). Размени гумите на "X" и така или иначе ще ги сваляш, направи баланс на всички гуми ! 

Ако проблема остане, провери спирачните дискове и самите накладки.

 

 

Поздрави

:plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Още откакто си взех колата забелязах едно претрисане на кормилото и предницата при спиране.Беше изчезнало и рядко се проявяваше в града,но пак се появи.Колкото по-висока е скоростта толкова повече започва да тресе.Няма значение дали натискам рязко педала на спирачката или плавно.Според вас какъв може да е проблема,за да се ориентирам долу-горе какво да очаквам откъм финансовия въпрос!Автомобила е Хонда Сивик 6ген. 98 година!Благодаря ви предварително!

 

Като не изключвам гумите, които обаче ми струват малко вероятен причинител, подчертаното в цитата май изяснява питанката.

Дисковете вероятно са с порядъчен ръб и задръстено от ръжда вентилиране. Спирачните апарати най-вероятно задържат леко. И тук идва интригата - по-висока скорост, по-интензивно триене, по-силно загряване и по-голямо изкривяване, което е започнало още преди време, в някоя локва.

 

Колега, ако съм прав за състоянието на дисковете, просто ги сменяй бързо, преди да си строшил някой от тях. Че тогава главоболието може да е бая голямо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не е от гумите,понеже и със зимните и с летните го имам този проблем!Баланс имам на всички гуми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е гума или джанти/липса на баланс - тресенето ще се усеща и без да се натиска педала на спирачките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да,и аз знам,че ако е от гума или джанта ще тресе и без натискане на спирачките,а при мен се усеща само при натискане на педала на спирачките!

Редактирано от Николай Димитров

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си и спирачните апарати, при мен положението е същото. След баланс, извесно време няма проблем и в някакъв момент се появява пак.Имам познат който смени накладките и се оправиха нещата. Пиши как си решил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Криви дискове. Нови барабар с накладките ти решават проблема. При мен го имаше абослютно същия проблем. При градско почти не се усещаше, но при малко по-ентусиазирано каране да позагреят дисковете и проблема беше на лице.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на баща ми втори комплект дискове с накладки нови слагаме и след 500 км отново почва да играе волана при спиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко познати със същия автомобил ми казаха,че при тях проблема е бил в цилиндърчетата...били запушени или нещо от сорта.Някой да е имал подобен проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на баща ми втори комплект дискове с накладки нови слагаме и след 500 км отново почва да играе волана при спиране

 От мой много добър приятел автомонтйор знам че когато се купят нови дискове, с тях има едно упътване за пътрвоначално темпериране на диска, нещо от сорта на "карайте с 60 и намалете до 30....карайте със 100 и намалете до 50 плавно" и такива неща.От същия човек знам че много от майсторетата не го правят това, сигурно за да отидем пак за ремонт и за да кажат "казах ти да не купувиш от евтините дискове".Според мен проблема на колегата е 100 процента в криви дискове, и при мен е същото, загреят ли се почват да тресат, според зависи колко са криви и колко хляб има в тях може да ги даде на някой стругар да ги изправи, но несъм сигурен до колко е правилно това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблеми да се струговат. Баща ми и чичо ми вече 20 години ги правят тия работи, обаче трябва да се знае какви са допуските от производителя. Обикновено се свалят 1-2 десети. Моите от извевтно време тресат, а са като нови и нямат ръб. Скоро че ги свалям и хайде на струга.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оказа се,че проблемът наистина е в криви дискове!Тея дни най-вероятно ще ги сменям,че имам ходене до Варна не искам да съм с такива спирачки.Да попитам между другото за цената,която ми направи майстора за чисто нови дискове,накладки+майсторък-180лв.Добре ли е?Става въпрос за някакви английски дискове доколкото разбрах...Блупринт или нещо подобно не съм много сигурен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е че вероятно за майсторлък ще са 100лв, а за дискове и накладки останалите 80...тази смяна я правих два пъти с неоригинални дискове и резултата е същия след известно време...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...