Николай Димитров 8 #1 Публикувано 10 Юни, 2014 (Редактирано) Здравейте,колеги!Още откакто си взех колата забелязах едно претрисане на кормилото и предницата при спиране.Беше изчезнало и рядко се проявяваше в града,но пак се появи.Колкото по-висока е скоростта толкова повече започва да тресе.Няма значение дали натискам рязко педала на спирачката или плавно.Според вас какъв може да е проблема,за да се ориентирам долу-горе какво да очаквам откъм финансовия въпрос!Автомобила е Хонда Сивик 6ген. 98 година!Благодаря ви предварително! Редактирано 10 Юни, 2014 от Николай Димитров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bobo5 4 #2 Отговорено 10 Юни, 2014 Ако го нямаше това с изчезването и пак появяването на проблема бих казал, че прилича на спирачни дискове. С това допълнение и имайки в предвид, че може би скоро си минал на летни гуми първо джанти и гуми бих погледнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3 Отговорено 10 Юни, 2014 Криви дискове ,наскоро правих една 6та със същият проблем.Сменихме дисковете с нови марка Ashika и за сега колата е без проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asas 12 #4 Отговорено 10 Юни, 2014 Много вероятно е от стари и криви гуми - имам същия проблем и с 2те коли с летните гуми и джанти, при зимните колата заспива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VTEC 18 #5 Отговорено 11 Юни, 2014 Съгласен съм с колегите Bobo5, Nile, asas На мен ми се е случвало от скъсан вътрешен тел на гума. Провери си първо гумите и джантите (може да са криви или със скъсани телове). Размени гумите на "X" и така или иначе ще ги сваляш, направи баланс на всички гуми ! Ако проблема остане, провери спирачните дискове и самите накладки. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #6 Отговорено 11 Юни, 2014 Здравейте,колеги!Още откакто си взех колата забелязах едно претрисане на кормилото и предницата при спиране.Беше изчезнало и рядко се проявяваше в града,но пак се появи.Колкото по-висока е скоростта толкова повече започва да тресе.Няма значение дали натискам рязко педала на спирачката или плавно.Според вас какъв може да е проблема,за да се ориентирам долу-горе какво да очаквам откъм финансовия въпрос!Автомобила е Хонда Сивик 6ген. 98 година!Благодаря ви предварително! Като не изключвам гумите, които обаче ми струват малко вероятен причинител, подчертаното в цитата май изяснява питанката. Дисковете вероятно са с порядъчен ръб и задръстено от ръжда вентилиране. Спирачните апарати най-вероятно задържат леко. И тук идва интригата - по-висока скорост, по-интензивно триене, по-силно загряване и по-голямо изкривяване, което е започнало още преди време, в някоя локва. Колега, ако съм прав за състоянието на дисковете, просто ги сменяй бързо, преди да си строшил някой от тях. Че тогава главоболието може да е бая голямо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #7 Отговорено 11 Юни, 2014 Определено не е от гумите,понеже и със зимните и с летните го имам този проблем!Баланс имам на всички гуми! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #8 Отговорено 11 Юни, 2014 Ако е гума или джанти/липса на баланс - тресенето ще се усеща и без да се натиска педала на спирачките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #9 Отговорено 11 Юни, 2014 (Редактирано) Да,и аз знам,че ако е от гума или джанта ще тресе и без натискане на спирачките,а при мен се усеща само при натискане на педала на спирачките! Редактирано 11 Юни, 2014 от Николай Димитров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #10 Отговорено 12 Юни, 2014 Провери си и спирачните апарати, при мен положението е същото. След баланс, извесно време няма проблем и в някакъв момент се появява пак.Имам познат който смени накладките и се оправиха нещата. Пиши как си решил проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #11 Отговорено 12 Юни, 2014 Криви дискове. Нови барабар с накладките ти решават проблема. При мен го имаше абослютно същия проблем. При градско почти не се усещаше, но при малко по-ентусиазирано каране да позагреят дисковете и проблема беше на лице. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #12 Отговорено 14 Юни, 2014 Ами на баща ми втори комплект дискове с накладки нови слагаме и след 500 км отново почва да играе волана при спиране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #13 Отговорено 14 Юни, 2014 Няколко познати със същия автомобил ми казаха,че при тях проблема е бил в цилиндърчетата...били запушени или нещо от сорта.Някой да е имал подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
*AdDiCtEd* 6 #14 Отговорено 14 Юни, 2014 Ами на баща ми втори комплект дискове с накладки нови слагаме и след 500 км отново почва да играе волана при спиране От мой много добър приятел автомонтйор знам че когато се купят нови дискове, с тях има едно упътване за пътрвоначално темпериране на диска, нещо от сорта на "карайте с 60 и намалете до 30....карайте със 100 и намалете до 50 плавно" и такива неща.От същия човек знам че много от майсторетата не го правят това, сигурно за да отидем пак за ремонт и за да кажат "казах ти да не купувиш от евтините дискове".Според мен проблема на колегата е 100 процента в криви дискове, и при мен е същото, загреят ли се почват да тресат, според зависи колко са криви и колко хляб има в тях може да ги даде на някой стругар да ги изправи, но несъм сигурен до колко е правилно това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
danchovek 34 #15 Отговорено 15 Юни, 2014 Няма проблеми да се струговат. Баща ми и чичо ми вече 20 години ги правят тия работи, обаче трябва да се знае какви са допуските от производителя. Обикновено се свалят 1-2 десети. Моите от извевтно време тресат, а са като нови и нямат ръб. Скоро че ги свалям и хайде на струга. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #16 Отговорено 18 Юни, 2014 Оказа се,че проблемът наистина е в криви дискове!Тея дни най-вероятно ще ги сменям,че имам ходене до Варна не искам да съм с такива спирачки.Да попитам между другото за цената,която ми направи майстора за чисто нови дискове,накладки+майсторък-180лв.Добре ли е?Става въпрос за някакви английски дискове доколкото разбрах...Блупринт или нещо подобно не съм много сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JayR 77 #17 Отговорено 21 Юни, 2014 Лошото е че вероятно за майсторлък ще са 100лв, а за дискове и накладки останалите 80...тази смяна я правих два пъти с неоригинални дискове и резултата е същия след известно време... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #18 Отговорено 21 Юни, 2014 Материалите ми са 160лв. майсторлъка 20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове