Jump to content
DESO D15B2

странен проблем Сивик Д15Б2

Recommended Posts

Здравейте колеги, колата която карам е сивик д15б2 хеч 94г  след основен ремонт на двигателя колата ми започна да работи като на 3 цилиндъра но само на звук, като вървене няма никакви проблеми, но звукът от гърнето е на кола работеща на 3 цилиндъра. вчера реших да откача кабела на 3-ти цилиндър и необяснимо защо нямаше никаква промяна в работата на двигателя,(при откачане на друг кабел колата започва да тресе и да си работи на 3 цилиндъра) , след което проверих компресията на всеки цилиндър , компресия има като следва 1-ви - 11,7  , 2-ри-11,4  , 3-ти-11,5  и  4-ти 11,5.

смених кабели, свещи, капачка и палец промяна никаква.

знам че имам някакви вакуми  и предполагам че може нещо да са объркали маркучетата.

някой ако е имал такъв проблем моля да сподели :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, доста висока компресия... правено ли е нещо по главата или пък бутала да си слагал по-високи?Иначе, явно щом откачиш въпросния трети цилиндър и няма промяна => значи наистина не работи.. На високи обороти как е? Паленето как е - лесно ли пали? Нещо центровката да са ти объркали освен? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали делкото е поставено правилно на вала, и дали кабелите са поставени правилно на делкото....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При делко завъртяно на 180 градуса не пали изобщо, виж кабелите и свеща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не сте объркали кой кой е цилиндър че ми се струва нереално на първи най висока коммпресия или много ниски обороти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, само че на Акорд купе с F20 мотор. Компресия има да те утрепе, свещи, кабели, капачка с палец, бобина и комутатор - всичко сменено, но мотора тресе и тресе. Вадя лулата на първи цилиндър и нищо не се променя, а и ми прави впечатление че свещта на въпросния цилиндър е винаги черна. Чекове не ми светят. Извинявай, че ти ползвам темата човече, ама и аз съм в този филм откакто съм купил колата и каквото и да направя, резултата е нулев. Ако имаш разрешение на проблема, ще се радвам да го споделиш. Поздрави!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така, само че на Акорд купе с F20 мотор. Компресия има да те утрепе, свещи, кабели, капачка с палец, бобина и комутатор - всичко сменено, но мотора тресе и тресе. Вадя лулата на първи цилиндър и нищо не се променя, а и ми прави впечатление че свещта на въпросния цилиндър е винаги черна. Чекове не ми светят. Извинявай, че ти ползвам темата човече, ама и аз съм в този филм откакто съм купил колата и каквото и да направя, резултата е нулев. Ако имаш разрешение на проблема, ще се радвам да го споделиш. Поздрави!!

колега чистил ли си впръсквачите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистил съм ги баце, чистих и дросела и IACV, регулирах клапани, светках я със стробоскоп и какво ли още не, ама все тая. Иначе пали от четвърт и си върви, проблема го прави само на празен ход, или поне аз не мога да го усетя във високите, но е факт че на дълъг път свещта на проблемния цилиндър се изчиства. Проблемът е еднакъв на газ и на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случайно тия дни ме срещна един гаражен майстор, каза че е някакъв вакум от сервото на спирачките, откачи ми някакъв маркуч от смукатела, в другия край влизаше във сервото на спирачките, по средата има една клапа, каза че изпускала (дръпна си от една цигара и наду маркуча и от клапичката леко излезе дим. кара ме да помпя педала на спирачката бързо и оборотите ми се вдигнаха, каза не трябва да е така. тези дни ще отида да я погледни и ако се оправи ще споделя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, ще стискам палци да се оправи колицата, макар че не намирам логика въпросната клапа да влияе само на един определен цилиндър, но.....човек никога не знае :yes: . Ще съм ти задължен ако наистина споделиш резултата  :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...