DESO D15B2 0 #1 Публикувано 1 Май, 2014 Здравейте колеги, колата която карам е сивик д15б2 хеч 94г след основен ремонт на двигателя колата ми започна да работи като на 3 цилиндъра но само на звук, като вървене няма никакви проблеми, но звукът от гърнето е на кола работеща на 3 цилиндъра. вчера реших да откача кабела на 3-ти цилиндър и необяснимо защо нямаше никаква промяна в работата на двигателя,(при откачане на друг кабел колата започва да тресе и да си работи на 3 цилиндъра) , след което проверих компресията на всеки цилиндър , компресия има като следва 1-ви - 11,7 , 2-ри-11,4 , 3-ти-11,5 и 4-ти 11,5. смених кабели, свещи, капачка и палец промяна никаква. знам че имам някакви вакуми и предполагам че може нещо да са объркали маркучетата. някой ако е имал такъв проблем моля да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #2 Отговорено 1 Май, 2014 Колега, доста висока компресия... правено ли е нещо по главата или пък бутала да си слагал по-високи?Иначе, явно щом откачиш въпросния трети цилиндър и няма промяна => значи наистина не работи.. На високи обороти как е? Паленето как е - лесно ли пали? Нещо центровката да са ти объркали освен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #3 Отговорено 1 Май, 2014 Провери дали делкото е поставено правилно на вала, и дали кабелите са поставени правилно на делкото.... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tzetzotz 70 #4 Отговорено 2 Май, 2014 При делко завъртяно на 180 градуса не пали изобщо, виж кабелите и свеща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 2 Май, 2014 Да не сте объркали кой кой е цилиндър че ми се струва нереално на първи най висока коммпресия или много ниски обороти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #6 Отговорено 2 Май, 2014 И при мен е така, само че на Акорд купе с F20 мотор. Компресия има да те утрепе, свещи, кабели, капачка с палец, бобина и комутатор - всичко сменено, но мотора тресе и тресе. Вадя лулата на първи цилиндър и нищо не се променя, а и ми прави впечатление че свещта на въпросния цилиндър е винаги черна. Чекове не ми светят. Извинявай, че ти ползвам темата човече, ама и аз съм в този филм откакто съм купил колата и каквото и да направя, резултата е нулев. Ако имаш разрешение на проблема, ще се радвам да го споделиш. Поздрави!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venco83 1 #7 Отговорено 2 Май, 2014 И при мен е така, само че на Акорд купе с F20 мотор. Компресия има да те утрепе, свещи, кабели, капачка с палец, бобина и комутатор - всичко сменено, но мотора тресе и тресе. Вадя лулата на първи цилиндър и нищо не се променя, а и ми прави впечатление че свещта на въпросния цилиндър е винаги черна. Чекове не ми светят. Извинявай, че ти ползвам темата човече, ама и аз съм в този филм откакто съм купил колата и каквото и да направя, резултата е нулев. Ако имаш разрешение на проблема, ще се радвам да го споделиш. Поздрави!! колега чистил ли си впръсквачите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #8 Отговорено 2 Май, 2014 Чистил съм ги баце, чистих и дросела и IACV, регулирах клапани, светках я със стробоскоп и какво ли още не, ама все тая. Иначе пали от четвърт и си върви, проблема го прави само на празен ход, или поне аз не мога да го усетя във високите, но е факт че на дълъг път свещта на проблемния цилиндър се изчиства. Проблемът е еднакъв на газ и на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DESO D15B2 0 #9 Отговорено 4 Май, 2014 случайно тия дни ме срещна един гаражен майстор, каза че е някакъв вакум от сервото на спирачките, откачи ми някакъв маркуч от смукатела, в другия край влизаше във сервото на спирачките, по средата има една клапа, каза че изпускала (дръпна си от една цигара и наду маркуча и от клапичката леко излезе дим. кара ме да помпя педала на спирачката бързо и оборотите ми се вдигнаха, каза не трябва да е така. тези дни ще отида да я погледни и ако се оправи ще споделя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #10 Отговорено 5 Май, 2014 Ок, ще стискам палци да се оправи колицата, макар че не намирам логика въпросната клапа да влияе само на един определен цилиндър, но.....човек никога не знае . Ще съм ти задължен ако наистина споделиш резултата . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове