ibarnev 11 #1 Публикувано 12 Април, 2014 Въпросът ми е колко хиляди могат да се изминат с това масло 0w30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #2 Отговорено 12 Април, 2014 Здравей, 15 000-20 000 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1856 #3 Отговорено 12 Април, 2014 От 15 до 20 х.км. - обаче при лек режим. Иначе при натоварен - от 10 до 15 х.км. Според мен, най-добре е да се смени около 12-13 х,км. / поне аз така го сменявам и говоря за оригинално на Хонда/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ibarnev 11 #4 Отговорено 12 Април, 2014 Благодаря,за отговорите!Всъщност аз питам защото вече съм около 13000 и се притеснявах дали вече не съм много над допустимото(10 000) .Да ,говорим за оригинално ,сменено и купено от Бултрако... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #5 Отговорено 14 Април, 2014 А за климата в България това ли е най-подходящото масло за дизела - 0W30? Има ли проблем да се кара с 5W30 например? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 14 Април, 2014 В България тия коли могат да се карат с всичко друго само не и с това което е дадено от производителя,щото на нас тука никой не мое ни дава акъл.Плюс това тука всички масла са ментета(без най-евтините и непознати) така че все тая....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #7 Отговорено 15 Април, 2014 Добре де, това, че евентуално маслата в БГ за нищо не стават е едно на ръка. Но все пак никой не си сипва М10Д в двигателя, нали? Поне вискозитета да се спазва по препоръка на производителя. Затова попитах има ли дали е проблем да се кара с 5W30 вместо с 0W30. ;-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AtsokOld 18 #8 Отговорено 15 Април, 2014 Може и с 15/W40. Производителят си го е написал в Ръководството за експлоатация. Зависи от външната температура. Пред мен е ръководството - Civic 3 Porte - По SAE: 0W-20, 0W-30, 0W-40 - за температури по-малко от минус 40С до над 40С градуса; 5W-30, 5W-40 - за температури по-малко от минус 40С до над 40С градуса; 10W-30, 10W-40 - за температури от минус 20С до над 40С градуса; 15W-40 - за температури от минус 15С до над 40С градуса. По API: SG, SH и SJ. И какво излиза? Трябва да се налива масло 10W/40 заради 2-3-4 дни с температури от минус 20С градуса в Севлиево, Кнежа и Плевен. Ама ... MIYAMOTO добре го каза, че "на нас тука никой немое ни дава акъл"! Тъй де ... кви са тез япончета дето ше ни кажат кво масло да наливаме в произведените (и конструирани) от тях коли! п.п. Сега видях, че мое и да съм се объркал, защото това е масло за 3 вратка. За 5 вратка мое и да е друго! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове