ivelina87 0 #1 Публикувано 8 Април, 2014 На изложението в Детройт тази година, бе представен бъдещия седан на Акура - TLX Prototype. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 8 Април, 2014 Прототипа го има показан от януари - http://www.themotorreport.com.au/58032/acura-tlx-revealed-is-this-the-new-euro Обнадеждаващото е, че има шанс да бъде новия европейски Акорд, вместо да спрат модела. Колата изглежда страхотно (разбира се с Хондовска решетка, не с безумната муцуна на Акура). Но тъжното е, че Европа обича дизел, всички немци, французи, италиянци и японци имат адекватни дизели за тази част на света, докато Хонда има 10 годишния 140/150кс 2.2 i-CTDi/i-DTEC и новият си 1.6 дизел, който е едва 120 кончета и не изглежда сериозно на фона на супер-икономичния маздовски дизел например. Но пък може да предложат някой икономичен хибриден вариант с 200 коня под капака? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valioturb 165 #3 Отговорено 8 Април, 2014 Страхотна кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #4 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Обнадеждаващото е, че има шанс да бъде новия европейски Акорд, вместо да спрат модела. Фейслифт за сегашната 8-ма генерация или 9-та ген за Европа, очертава ли се да има ? От 2008 год си стои този модел, а в щатите вече май пуснаха 9-та ген. Редактирано 8 Април, 2014 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Преди 2 години се появиха слухове, че ще спират модела за европа. През 2011та има фейслифт - ремап на двигателя, който леко подобрява икономията, леко пипнати кристални фарове и разни други дреболии. Или това ще е новият Акорд за Европа или такъв няма да има. Редактирано 8 Април, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #6 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Явно не са само слухове, ами наистина май са решили само за щатите да пуснат. Поразрових се малко в гугъл и основната причина, за която пишат е слабите продажби и високите цени. Което е нормално, но и тъпо, Поне според мен това им е най-добрият модел в цялата гама, a и сравнено с Авенсис и Мазда 6 цените са едни и същи. Но явно в Европа покрай тази криза се търсят по-различен клас коли - или премиум седан или по-нисък клас, очевидно този тип mid-size седан не са особено на почит. Не съм се возил в новия 1.6 дизел, но ми се струва грехота да се сложи в акорда. По-скоро ако пуснат някой хибрид би било интересно. Редактирано 8 Април, 2014 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #7 Отговорено 8 Април, 2014 Но тъжното е, че Европа обича дизел, всички немци, французи, италиянци и японци имат адекватни дизели за тази част на света, докато Хонда има 10 годишния 140/150кс 2.2 i-CTDi/i-DTEC и новият си 1.6 дизел, който е едва 120 кончета и не изглежда сериозно на фона на супер-икономичния маздовски дизел например. На японците хич не им е до дизели, но ги правят заради тъпата Европейската политика толерираща дизела, който е доказан причинител на смъртта на стотици хиляди европейци страдащи от респираторни заболявания всяка година.Тойота примерно не желаят да наливат пари в технология от преди 100 години и разработват хибриди и водородно задвижване като в същото време за Европа ще предлагат моделите си с дизели на БМВ.Хонда можеха вместо 1.6 да направят 6 цилиндров дизел, но не го направиха именно защото не вярват в този вид ДВГ бълващ канцерогенни съединения.Според мен никога няма да видим голям дизел от HONDA. Германците се късат да правят дизели въпреки, че не могат да покрият задаващите се нови еко норми защото леля Меркел яко лобира за тях в Евро парламента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #8 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Първо под голям модерен дизел имам предвид нещо по-модерно, около 2 литра, 150-200 коня. Отдавна Хонда се отказаха от 3-литровите дизели. А второ темата не е бензин срещу дизел, ток срещу водород и тн, по-скоро въпроса е, че Хонда и Тойота основно печелят от американския пазар, където дизела е по-скъп от бензина, а и двете горива са ужасно евтини и никой не го еня. Съответно и Тойота и Хонда не си дават много зор с дизела. Но въпроса тук е, че ако искаш японска кола - Мазда имат модерен мощен дизел, Тойота имат модерен мощен дизел, Хонда нямат. И че крайният резултат е, че CR-V & Accord ще загубят от това, пък нека Хонда са най-великите. ПП: Ако дизелът е технология от преди 100 години, то се чудя бензина технология от преди колко години е Не мисля, че германците ще имат проблем с дизелите си да минат ЕКО нормите - текущите им 3-литрови дизели с автоматик горят по-малко от 2.2-литровия на Хонда. Просто ни трябва нова негова версия - по-мощна и по-икономична. Редактирано 8 Април, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #9 Отговорено 8 Април, 2014 Но въпроса тук е, че ако искаш японска кола - Мазда имат модерен мощен дизел, Тойота имат модерен мощен дизел, Хонда нямат. И че крайният резултат е, че CR-V & Accord ще загубят от това Не мисля, че германците ще имат проблем с дизелите си да минат ЕКО нормите - текущите им 3-литрови дизели с автоматик горят по-малко от 2.2-литровия на Хонда. Просто ни трябва нова негова версия - по-мощна и по-икономична. Да, за първото си прав.Без да си кривя душата ако трябва да избирам м/у новата Мазда 6 и новия Акорд бих взел Маздата.И да на CR-V наистина му липсва 2.2 с поне 180коня. За второто не си го измислям и има доста статии как се затрудняват с новите изисквания и Меркел лобира за да отлага сроковете за влизане в сила за новите ЕКО норми.Плюс това отвсякъде разследват немските марки за корупция и оповестяване на неверни данни по отношение на разхода.БМВ ги хванаха, че лъжат с 29%. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #10 Отговорено 8 Април, 2014 ...И да на CR-V наистина му липсва 2.2 с поне 180коня..... Ми чипваш го и кеф ти 160кс., кеф ти 180кс. - ама за какво ти е, и така си върви прилично ? Ако ходиш да се състезаваш, има други модели, други коли - абе всичко си има предназначение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #11 Отговорено 8 Април, 2014 Това го написах, защото конкуренцията разполага с такива двигатели, а HONDA махнаха 2.2 дизела с 4х4 и го замениха с 1.6 на предно предаване, което за Европа е доста неадекватна постъпка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #12 Отговорено 8 Април, 2014 (Редактирано) Ми чипваш го и кеф ти 160кс., кеф ти 180кс. - ама за какво ти е, и така си върви прилично ? Ако ходиш да се състезаваш, има други модели, други коли - абе всичко си има предназначение. Както и Беселин писа, вече има само 120кс 1.6 дизел. Дори KIA Sportage има по-адекватен дизел (не говоря за качество и изпипаност, говоря за характеристики от към мощност и разход). А процента ремапнати/"чипнати" автомобили в световен мащаб е нищожен. А точно това е, че има други модели и коли, за по-малко или същите пари, с повече екстри и по-икономични двигатели. Заради което и Хонда губи пазарен дял в Европа, а ние феновете тъжим понеже след 5 години и втора ръка няма да има какво да караме като спрат всички модели ПП: @Беселин, колкото по-стриктни стават законите за автомобилите, толкова по-добри ще стават двигателите. Тъй като атмосферните дизели винаги са били бавни и непрактични за леки коли, а турбо дизелите са сравнително нова технология (рафинира се през последните 20 години), то дизела едва напоследък дръпна толкова. И предвид текущата ситуация в Европа, ще изтискват от дизела още много много потенциал. Може би след 15 години електрическите коли ще станат масови, но за сега ситуацията не оправдава Хонда да не инвестират в разработката на няколко модерни дизелови двигателя (малък, като въпросния 1.6, среден като остарелия 2.2 и някой 6-цилиндоров, 3-литров, с който Legend-а им щеше да се продава далеч повече). Редактирано 8 Април, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1842 #13 Отговорено 8 Април, 2014 ... А точно това е, че има други модели и коли, за по-малко или същите пари, с повече екстри и по-икономични двигатели. Заради което и Хонда губи пазарен дял в Европа, а ние феновете тъжим понеже след 5 години и втора ръка няма да има какво да караме като спрат всички модели ...... А тези от Хонда, ако мислиш, че ги интересува нашето мнение ... те не се интересуват от Европа, какво остава за България - иначе има логика в това което казваш. И на мен ми се иска, да имат в гамата си, един по-сериозен модел Офроуд джип, ама те думата "рама" или "шаси" са я забравили, какво остава за повече конски сили, или по-голяма кубатура двигатели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #14 Отговорено 8 Април, 2014 Те не се интересуват от Европа, обаче ако положението в Щатите се влоши умират прави, защото освен в Европа и в Китай са много слаби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове