msi200 1 #1 Публикувано 7 Април, 2014 (Редактирано) Наскоро взех на жената едно HR-V 2003г и като цяло съм много доволен пък и колата е като нова. Много приятно за градско се оказа. Само че жената не щеше ръчка и естествено единственият бъг е ск. кутия Та, при тръгване от място има една вибрация/придърпване, която се усеща отчетливо в купето. Става само, ако се тръгне от около 2000оборота. Ако се даде повече или по-малко газ при потегляне, няма вибрацията. Маслото го сменихме - засега няма никакъв ефект. Усещането е подобно на когато колата загасне при неуспешен опит за потегляне с ръчни скорости. Иначе CVT-то си работи нормално ( макар и дразнещо за мен). Дайте идеи каква може да е причината, аз четох нещо за някакъв съединител, ама не съм сигурен... Редактирано 7 Април, 2014 от msi200 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #2 Отговорено 7 Април, 2014 Ами може да е съединителят за напред Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #3 Отговорено 7 Април, 2014 Принципно не съм някакъв разбирко , има няколко човека тук във форума които със сигурност знаят проблема, визирам Дидо и Омбре , но моето мнение е че щом го прави при тръгване е много вероятно да е стартов съединител (това е част от кутията ) мисля че беше 1000 и нещо лева. + сваляне и качване на кутията и + отваряне и ремонта на кутията ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #4 Отговорено 7 Април, 2014 Стартов съединител Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
msi200 1 #5 Отговорено 25 Април, 2014 Ъпдейт: след смяната на маслото на кутията, врътнах към 500 км градско и тресенето значително намаля. Оказа се, че са сменили само част от маслото, предполагам като направят същата процедура още 1-2 пъти и съвсем ще се оправи. А за CVT-то добре ли е да стои дълго време на D при спряла кола? Или при престой е по-добре да включва N (неутрална)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 25 Април, 2014 (Редактирано) Ако под престой разбираш светофар, или някой да слезе от колата, да стоиш си на "D", то затова има стартов съединител. Редактирано 25 Април, 2014 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #7 Отговорено 27 Април, 2014 И мойта има такива признаци..... при потегляне, ако дам повечко газ претриса леко все едно буксува, ако отпусна спирачката и подам мноого плавно газ, не го прави...... колко време може да го карам така и кога ремонта става наложителен? маслото е сменено преди няколко хил.км. трябва да погледна нивото как е..............възможно ли е от ниско ниво? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #8 Отговорено 28 Април, 2014 (Редактирано) Ъпдейт: след смяната на маслото на кутията, врътнах към 500 км градско и тресенето значително намаля. Оказа се, че са сменили само част от маслото, предполагам като направят същата процедура още 1-2 пъти и съвсем ще се оправи. А за CVT-то добре ли е да стои дълго време на D при спряла кола? Или при престой е по-добре да включва N (неутрална)? Колега не искам да те шашкам но и при мен стана така ,след смяна на маслото вибрациите само намаляха и след 2500 км вече радост и щастие разбрах ,че маслото което съм сложил е за автоматик , а не за вариатор .Последва нова смяна вече със CVT масло естественно пак от Хонда но от Бултрако-София ,промяна никаква ( първото беше от Бултрако -Пловдив ,именно те ме уверяваха за първото масло ,че нямало значение важно било само да е на Хонда) и въпреки 2-те сменявания за има няма 7000 км си тресе мъжката . Поздрави и пиши какво се случва защото явно доста от нас си го имаме този досаден проблем с CVT кутии които сме . Редактирано 28 Април, 2014 от change Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #9 Отговорено 28 Април, 2014 (Редактирано) Като ходиш на майстор за кутията гледай да не нацелиш някой Баш майстор ! Кажи от кой град си за начало. За твята кутия отваряш и четеш колко литра масло и какво се сменя - примерно тук.http://www.motul.com/bg/bg/products/recommendation Масла истински и на добра цена можеш да си поръчаш от тук http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=92717. Части от тук - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=92755 при това оригинални. По принцип при автоматичните кутии няма начин да смениш на 100 процента маслото през пробката освен ако не разглобяваш кутията ! Ама то и не се иска да се сменя на 100 процента ! Не се занимавай с неколкократно сменяне на маслото - видиш си сменил 12 литра за няма нищо както спомена един колега във форума. Автоматичната кутия си я карай -без много да я ръчкаш в смисъл цъкаш на D за напред и си пей сърце само газ и спирачка. До change - къде ходиш до Пловдив във Хонда. Като имаш най-добрия сервиз за автоматици във Варна ? От Технополис на Кръстовището надолу - 052 599530 , 08999891726. Цанко. По принцип офицялните сервизи на автомобилите ползват външи специализирани сервизи за автоматици ! При едно пътуване по морето преди доста години ми светна една лампа и влезе в авариен режим колата оправиха всичко за 1 час и за без пари. А други самозвани майстори в региона ми говореха за 1000 ....хиляди лева ит.н. Една специализирана диагностика на автоматична кутия в специализиран сервиз струва от 10 -30 лева ! ПП Стига го плашихте колегата с тези 1000 ....лева ! За 1000 лв. ще си купиш цяла работеща кутия, ако си я поръчаш от Англия може и 100 паунда да струва... Редактирано 28 Април, 2014 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
msi200 1 #10 Отговорено 29 Април, 2014 Благодаря за отговорите. От София съм. Колата я карам в сервиз, който се занимава само с Хонди и маслото е по спецификация. Засега проблема го водя за решен, защото симптомите значително намаляха и не съм ги усещал вече от 1 седмица. А и при потегляне 2000 оборота са прекалено много. Но причината е стартов съединител. Ще ви държа е течение и ако се влоши ще я отворим за ревизия. Това излезе мноооого сполучлива количка за градско и мисля да си го имам дълго време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #11 Отговорено 29 Април, 2014 Щом си от София - ако ще ремонтираш нещо по скоростите ходи при Омбре. Другите не са спецове по кутии от Хонда сервизите - ще я пратят на специализиран сервиз за автоматици и ще ти надуят излишно парите ! Много безаварийни км. Ще го харесаш автоматика и няма да ти се слиза когато усетиш всичките му предимства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #12 Отговорено 28 Ноември, 2014 Здравейте отново на всички ! Аз днес се прибрах от София бях на доктор при ОМБРЕ . Хондата ми е със сменен стартов съединител и нямам повече никакво тресене ,ромолене или каквото и да било .Искам да благодаря за експедитивната работа и организация на момчетата които работят при Омбре ,с когото за съжаление нямах удоволствието лично да се запозная ,но специално благодаря на Влади който ми обърна внимание и организира нещата да се случат бързо и качествено.Пожелавам на целия екип който работи там здраве ,късмет и само доволни клиенти като мен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #13 Отговорено 28 Ноември, 2014 Iso колко според теб струва труд за сваляне,отваряне на CVT кутия,нов стартов съединител,евентуално някоя гарнитура,маслото и качване на колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #14 Отговорено 30 Ноември, 2014 (Редактирано) change Направил си добре ! Кажи колко пари излезе ....и какъв съединител сложи и колко струва и той. Колко масло и какво сипа ....? Дано да нямаш повече проблеми. ПП Драгич - зависи от часовата ставка Батка ....ако ти е 100 лв.на час може и да прескочиш 1000 лв и ако смяташ 2 седмици часове . Цента на консумативите и частите са друга бира... Само ще вметна че наскоро на едната кола ми свалиха един двигател от катастрофиралата, после махнахме от другата стария и след това качихме този от катастрофиралата за баснословната сума от 280 лв. като колите бяха автоматици. Работата я върши един човек. Колите бяха 1997 -1998г. 1600 см3. Редактирано 30 Ноември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 30 Ноември, 2014 Няма какво да ми вмяташ за това което не е по темата Батюата!Би ли ми отговорил на конкретния въпрос?Ако искаш първо поразпитай кое колко струва.....За 100 паунда здрава CVT кутия в Англия може да купиш в шестък преди обяд! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #16 Отговорено 30 Ноември, 2014 (Редактирано) Мдаа за 100 паунда няма да е само кутия ...цели коли се вземат....е зависи каква е колата и годините и колко е смачкана ....да не приказваме наизус ! ППАма Хонда акорд 2005 automatic хидротрансворматор 5 скорости напълно здрава с кожен салон ...навигация ...1000 паунда....type R. Мноо бегачка е... Редактирано 30 Ноември, 2014 от iso_eu 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #17 Отговорено 30 Ноември, 2014 Абе аз пък искам да ги видя тези коли за по 100 паунда.Бил съм в Англия и сме пазарили коли оттам ам за такива цени....Май нещо са ти стари вестите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #18 Отговорено 30 Ноември, 2014 Iso,понеже видимо си перфекционист човек и когато става дума за сервизи не ходиш къде да е.....Цена за отваряне и ремонт без части и консумативи на cvt кутия от Hrv във Варна е 350-450 лв.Един от хората си го посочил по-горе,другият е преподавател в МЕИ и се казва Стефан(не му знам фамилията и се извинявам че го назовавеам на малко име). Това е цена при условие,че кутията беше свалена.Маслото по спомен излизаше 240 лв по цена в ebay(в бг нямаше налично по това време).И сега понеже се хващаш за цената 1000 лв,да продължавам ли за цената на частите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #19 Отговорено 1 Декември, 2014 Цената която платих за смяна на стартов съединител, който струва 640 лв от Бултрако ,гарнитура пак от там 120 лв и за труд 240 лв ,тотал 1000 лв .За сведение във Варна сервиза който е от първото кръстовище на дясно ме оферираха 1500 лв ,записах си час и след 1 месец чакане им звъннах да проверя дали не са ми изгубили телефона и ме зарадваха ,че са спрели да се занимават с такива кутии.Наистина беше ми по удобно до Варна но 500 лв надоло си струваше ходенето до София ,а и мойто HR V е газифицирано П.П. Маслото не съм сменял защото е на 4000 км и след смяната на съединителя го върнахме обратно! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #20 Отговорено 1 Декември, 2014 Само не ми стана ясно, как на автоматик се тръгва на 2000 оборота? Не тръгва ли колата сама като отпуснеш спирачката? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #21 Отговорено 1 Декември, 2014 msi 200 може би е искал да каже ,че когато е студена върви в с малка скорост но в по високи обороти , но само докато стигне оптимална температура,поне моята е така карам с 20, 30 км и е дори над 2000 оборота но като се постопли обортомера си идва на местото в смисъл автоматичния смукач може би е виновен или каквото му се казва там . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #22 Отговорено 1 Декември, 2014 Да студена и моята си върви сама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #23 Отговорено 1 Декември, 2014 Само не ми стана ясно, как на автоматик се тръгва на 2000 оборота? Не тръгва ли колата сама като отпуснеш спирачката? Да, колата тръгва (на равно и лек наклон нагоре), но ако искаш да стигнеш там където си тръгнал днес, а не другата седмица, трябва да вдигнеш малко обороти Карал съм CVT, но не съм обърнал внимание, какви са оборотите при потегляне и по време на движение. На моя степенен автомат му трябват поне 1500 за да тръгна преди да е светнало пак червено на светофара, грубо казано. Скоростите се сменят в диапазона 1500-2500, зависи дали тръгвам спокойно, или агресивно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #24 Отговорено 6 Декември, 2014 Малии какви са тези цени станали във Варна.....уж беше нормален град а сега е мноого по скъпо .... Драгич много пара за CVT кутия ви дерат....все пак не е хидро-трансформатор ... changeПравилно си направил като си дошъл при нашия Омбре - винаги съм оставал впечатлен от професионализма на този човек и колегите му. А относно оборотите на хидро-трансформатора на баир при читава кутия трябва да седи на место без да мръдне при отпускането на спирачката. Като е студена е така тръгва като отпуснеш спирачката щото си на смукач и си на високи обороти но при топла си седи на место на равно и при леко подаване на газ тръгва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #25 Отговорено 6 Декември, 2014 Не разбирам от СVТ кутии, но знам преди няколко години когато брат ми си взе Нисан Микра с такава и направи ремонта в хола. Цалата работа е един "ремък", обаче масления филтър за такава кутия бил с някакъв клапан и цената 400+ лева. Много исках Харвито ми да е с такава, но когато търсих нямаше предлагане. Просто няма друга такава безстепенна кутия при която оборотите на двиг. да стоят на едно място, а колата да ускорява... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #26 Отговорено 6 Декември, 2014 Новото харви ще е пак с CVT Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #27 Отговорено 7 Декември, 2014 (Редактирано) change А какъв е проблема на стартовия съединител ? Дисковете ли бяха износени ? Филтъра на кутията трябваше ли да се сменя и старото масло преди да смениш с новото как беше ? Ето ти я цялата кутия http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21120&cmodnamepc=HR-V&xcardr=5&dmodyr=2003&carea=KE&ctrsmtyp=CVT&xgrade=4WD&nplgrp=2 Смятам всички знаете но да кажа че за съжаление CVT кутиите не могат да носят голямо натоварване и се слагат на малки и леки коли. За теглене не се препоръчва много да се натоварят именно заради самия механизъм на предаване, който в случая е с ремъчна предавка. Та си пазете кутиите и не ги тормозете. Ето го прословутия ремък http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=21120&nplgrp=2&cmodnamepc=HR-V&xcardr=5&dmodyr=2003&carea=KE&ctrsmtyp=CVT&xgrade=4WD&nplblk=ATM0600. Редактирано 7 Декември, 2014 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #28 Отговорено 7 Декември, 2014 От схемата не се разбира,но ремъка всъщност представлява безброй метални пластини! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #29 Отговорено 7 Декември, 2014 Да! Аз за това като писах ремък, го сложих в кавички.Принципа на тая кутия, го е измислил навремето Леонардо Давинчи. Интересно защо не са толкова масови тези кутии, за разлика от разни тип и др. всякакви троници Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #30 Отговорено 8 Декември, 2014 iso_eu Незнам точно какъв беше проблема но ми смениха този съединител и онова кофти притрисане го няма вече.За филтърът който знам, че има вътре нищо не са ми казали или поне щях да съм го платил,а аз несъм ,което ме води на мисълта че явно ремонта не е толкова навътре.Маслото ми не беше старо на не повече от 4000 км и съответно Влади който ме пое в сервиза каза ,че няма смисъл да го сменяме с ново,за което съм се доверил на всяка казана дума и общо взето съм доволен ,колата върви прекрасно и наистина е удоволствие с този вид кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #31 Отговорено 8 Декември, 2014 Имам отворена Cvt кутия от Хрв,мога да снимам някои интересни чаркала ако някой го интересува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
change 1 #32 Отговорено 8 Декември, 2014 (Редактирано) Ремъка е доста скъп ,поне такава информация имам Редактирано 8 Декември, 2014 от change Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
msi200 1 #33 Отговорено 10 Март, 2015 Ъпдейт: Придърпването се оправи около 2000км след смяната на маслото(но не веднага). До момента е минала към 10х км без нито един дефект. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове