Jump to content
scre

Изпарител за турбо

Recommended Posts

Здравейте колеги,интересува ме марка добри изпарители за турбо.Моля ако някой има наблюдения или ползва подобен да каже,до какви коне държи и как се представя като цяло.Четох и останах с впечатления че ЛОВАТО имат модел ТУРБО който не бил никак лош.Също позотивни мнения има и за Меджик.За Томасетото специално за подсиленият им изпарител не прочетох нито едно добро мнение.Колата ще се кара на около 0,5-0,8 налягане като предполагам няма да мине  170коня на гума.Меджика го дават до 250к.с и все пак се чудя дали ще ми върши работа.Има и подсилен модел който е за 350к.с,за него пък имам съмнения да не би да храни твърде богато дори и на минималното му налягане.Ще ви бъда благодарен ако някой по запознат даде някой акъл :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оффтоп. Темата е конкретно за изпарител. Но не е ли по добре в случая да се постави газов инжекцион на течна фаза? По стабилни настройки, по безпроблемен, чувствително по добра динамика особено за двигатели с турбо, по добра мощност и икономичност. При мощен автомобил едва ли единствената идея е само да е евтино. Не се правя на специалист, просто темата за турбиниран двигател на пропан бутан ми е любопитна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тая мръсна газ тоя ГИ на течна фаза нали знаеш на кво ще стане.Колегата дариус си кара с magic без проблеми ;) Май са му разпробити и инжекторите,но той трябва да се включи да каже ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, незнам :). Колегата с присадено турбо ли е? Ако е така може на газ да работи по добре отколкото на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата е със Jacson Racing SC .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той изпарителя не е кой знае какъв проблем. Кажи с каква система ще храниш колата, щото може да се вкараш в голям филм, независимо какъв изпарител сложиш, ако ще и за 500 коня да е.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чудя се какво ЕКУ да ползвам,някой има ли впечатления от Българските ФОБОС специално за електрониката...иначе останалото 8мм тръби.. бърза рейка....А и като цяло също ми се върти в главата дали да не направя така че икономично да си карам спокойно и като искам жега да минавам на бенз.. :)

 

П.С 

Не съм много наясно като цяло със газовите системи,за това по опитните да не ми се смеят ако пиша глупости :D

Редактирано от scre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че поради по високото октаново число на газта може да се позволи по високо налягане след компресора. А ако впръскването е в течна фаза, заради бързото изпарение на газта и в резултат на това известно охлаждането подгретия от компресора въздух, може да се подобри допълнително пълненето. В резултат може да се окаже, че на газ дава по голяма мощност отколкото на бензин. Но също съм любопитен какво мислят специалистите.

Незнам дали и на газ не може да се постигне и по голямо преобогатяване на сместа в сравнение с бензина – 9,6% към 7,6 в обемни проценти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...