Jump to content

Hursa

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Hursa

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България
  1. Благодаря! А рав - обновения модел ли беше? Излезе преди няколко седмици. (С пласмасови "вежди" на калниците.) Всъщност сте написали - "RAV4 2018" - извинявам се.
  2. Дават, че има три нива на оборудване, в които се предлагат, както 2WD, така и AWD. А вместо "среден" диференциал - какво има при хибрида?
  3. Здравейте, Честито и безаварийна експлоатация! С хибридния рав ли я сравнявате? А да сте търсили и намерили по-подробна техническа информация за хибридната система?
  4. Благодаря. За съжаление клиповете практически не показват нито трансмисията, нито какви са електродвигател/генераторите, не показват и нищо за ДВГ. Как е реализирано задвижването на 4те колела при хибрида също не се разбира. Другата информация я прочетох на сайта и в брошурите, дори я покарах малко. Но за съжаление не мога да намеря по подробна информация - специално за хибридната система. Обещаха да изпратят схема, надявам се да не забравят.
  5. Hursa

    CR-V Hybrid

    Здравейте, Ако някой се е интересувал - дайте, моля, повече информация за трансмисията, електродвигателите/генератори и двигателя на хибридния CR-V. Ако някой се е интересувал, как е реализирано AWD при хибрида (на Хонда).
  6. Аз мисля, че поради по високото октаново число на газта може да се позволи по високо налягане след компресора. А ако впръскването е в течна фаза, заради бързото изпарение на газта и в резултат на това известно охлаждането подгретия от компресора въздух, може да се подобри допълнително пълненето. В резултат може да се окаже, че на газ дава по голяма мощност отколкото на бензин. Но също съм любопитен какво мислят специалистите. Незнам дали и на газ не може да се постигне и по голямо преобогатяване на сместа в сравнение с бензина – 9,6% към 7,6 в обемни проценти.
  7. Честно казано, незнам . Колегата с присадено турбо ли е? Ако е така може на газ да работи по добре отколкото на бензин.
  8. Оффтоп. Темата е конкретно за изпарител. Но не е ли по добре в случая да се постави газов инжекцион на течна фаза? По стабилни настройки, по безпроблемен, чувствително по добра динамика особено за двигатели с турбо, по добра мощност и икономичност. При мощен автомобил едва ли единствената идея е само да е евтино. Не се правя на специалист, просто темата за турбиниран двигател на пропан бутан ми е любопитна.
  9. До колкото разбрах от http://automobiles.honda.com/news/press-releases-article.aspx?Article=6249-en , действително промените включват клапаните и леглата им, буталата дори биелите и коляновия вал. Предполагам, че и главата и горивните камери са съвсем различни за двигателя на Civic Natural Gas. „The Civic Natural Gas engine incorporates unique features to operate exclusively on compressed natural gas. The compression ratio is increased to 12.7:1, compared to 10.6:1 in the Civic Sedan's gasoline-powered engine. Exclusive fuel injectors, intake and exhaust valves, and valve seats are designed to accommodate the unique properties of natural gas. Stronger connecting rods and crankshaft as well as special pistons are used to accommodate both the higher compression ratio of the engine and octane rating of the fuel.” Явно двигателя е основно преработен и модифициран за работа на метан. Като се добави и горивната система на CNG разработена и оптимизирана за конкретния двигател това си е CNG двигател. Надявам се в скоро време да нямаме основания да наричаме двигателя на Ото, само бензинов и да не делим двигателите само на дизелови и бензинови . За съжаление много съм зле с английския - от http://en.wikipedia..../Honda_Civic_GX и от препратките към статията в уйкипедията не намерих много технически данни. И за съжаление не разбирам какво е влиянието на метана върху клапаните и леглата им когато има сравнително бързо изгаряне около ГМТ поради високата степен на сгъстяване. И пак поради високата степен на сгъстяване има и висока степен на разширение което охлажда достатъчно изгорелите газове. По какво се различава работата на клапаните при този двигател от работата на клапаните при двигателите с директно впръскване на бензин в цилиндрите.
  10. Благодаря, има доста интересна информация от сандо, и не само за автомобила му. За съжаление няма характеристики на двигателя. Но няма ли хонда с двигател само на пропан бутан?
  11. Благодаря, peterk! Макар, че търсех информация за хонда с двигател на пропан-бутан това е нещо повече. Предлагат автомобил на алтернативно гориво на такъв консервативен пазар като американския, поне аз го мислех за такъв. Не мисля, че промените по двигателя са малки. До колкото мога да преценя това е изцяло адаптиран двигател за работа на метан – вижте степента на сгъстяване – чувствително по висока е от бензиновия аналог. Този двигател на обикновен бензин няма да може да работи нормално. Доста по икономичен ще е и по мощен от обикновен бензинов работещ на метан, с изцяло по добри показатели от двугоривен двигател. Вероятно главата на двигателя е друга. Не очаквах, че на американският пазар ще се търси подобен автомобил, браво на американците и на хонда за смелостта да не следва закостенялостта на автобизнеса. Къде е Европа с нейния „най-напредничав” автопазар. Корейците, японците и американците могат да си позволят да предлагат на собствените пазари автомобили на газ и метан, а „напредничавият” пазар на Европа трябва да се задоволява със съмнителните като качество и надеждност газови инжекциони и метанови уредби разработени от трети страни за някакви хипотетични усреднени бензинови двигатели, монтирани от съмнителни фирми. Преди няколко години някой марки предлагаха автомобили на бензин и газ, но фирмена разработка за конкретен двигател, сега и тези алтернативи се загубиха. А уж Европа толкова се бори за екология, правим зелена ел енергия, ще забраняват пушенето. Въвеждат Евро 5, Евро 6, а не предлагат нещо действително толкова екологично.
  12. Благодаря за експресния отговор. Зле съм с английския, в дадения линк не става ли въпрос за двигател адаптиран за работа на газ и бензин – това Fuel – Hybrid, не го разбрах. До колкото помня автомобила с газов двигател (мисля, че беше сивик) – се предлагаше само за вътрешния пазар на Япония. Добре заварил! Попълних задължителният минимум информация. Все пак смятам, че въпросът ми не е свързан с местоживеенето ми. Притежавам тойота (единствен автомобил), но въпреки това смятам, че мога да се интересувам и от двигателите на хонда. Иначе газови автомобили има, поне доколкото знам аз, двигатели за автобуси, товарни автомобили и мотокари. Също газови двигатели имат и някой корейски марки, само за вътрешния пазар. Възможно е това да са бензинови двигатели, но адаптирани и оптимизирани за работа само на газ. Само за мотокарите двигателите май са изначално разработвани за работа единствено на газ. Не беше нещо толкова екзотично – беше сравнително бюджетен автомобил на LPG.
  13. Здравейте, Бях чел за модел на хонда с двигател на пропан-бутан. Къде мога да намеря повече информация за газовия двигател на хонда? Някой интересувал ли се е, може ли да помогне с източник на информация?
×
×
  • Създай нов...