eNigMa_ 4 #1 Публикувано 14 Март, 2014 Здравейте колеги, първо не знам темата да ли е за тука. Искам да попитам какви тръби ми трябват за направа на генерация. Тънко стенни ли трябва да са? Защото не искам да ми ги огъват на машина аз да е с колена. И какъв размер ще е подходящ за моята кола д16з6 ? Дали да е на фи 55. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #2 Отговорено 14 Март, 2014 50-52 max.ако не е згъстена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 14 Март, 2014 A ако е сгъстена ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #4 Отговорено 14 Март, 2014 (Редактирано) Предпочитам да е заваряна. А пък и до колкото знам при сгъването се намаля диаметъра на тръбата все пак се сплесква Може да не е много е пак . . . И да какви трябва да са тръбите колко дебели и хром никел ли да са Редактирано 14 Март, 2014 от eNigMa_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #5 Отговорено 14 Март, 2014 f60 Рано или късно ще направиш , тва е оптималното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 14 Март, 2014 A ако е сгъстена ? Става с двойна кубатура! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #7 Отговорено 17 Март, 2014 Ай сега двойна кубатура, значи 3200 ако мога да смятам . А иначе 50-52 е напълно достатъчно . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 17 Март, 2014 55/58 *1.5 алуминизирана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eNigMa_ 4 #9 Отговорено 18 Март, 2014 Мерси много за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rebo_Lude 27 #10 Отговорено 19 Март, 2014 Ако си я караш без да засилваш мотора занапред едно 55 външно е добре на 1.5 стена на тръбата , алуминизирани(както каза колегата),неръждавейка или обикновени метални. Но пък ако я направиш от Ф60 нагоре , то така няма да е ефективно и дори би било абсурдно на 1600куб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #11 Отговорено 19 Март, 2014 (Редактирано) Колеги, извинявам се че използвам темата, а и подозирам че повечето от вас искат да засилят звука вместо да го намалят, но все пак някой има ли опит с добавяне на т.нар. глухо/ затапено/ компесаторно гърне между средно и задно с цел намаляване на шума. Имам гаден резонанс и бучене на системата започващо след 3000об. и искам да го намаля тъй като на дълъг път е уморително. Редактирано 19 Март, 2014 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове