Jump to content
jikencio

Губи единия цилиндър или глъхне

Recommended Posts

Колеги,

 

Не бях карал колата 4 дни и като я запалих много трудно мина на газ (5 минути работеше на три цилиндъра и светеше лампата опитвайки се да премине. След като премина, работеха четирите, но като тръгнах да и давам газ е пълен мъртвец. Май си работят 4те цилиндъра но нещо заглъхва и дори почти не се усеща в-тека. Сложих едни други свещи (Бриск, който са на около 4 5 хил километра), както и пробвах с Денсо пак на толко километри. Като цяло са малко по-добре нещата, но пак си има едно глъхнене, придръпване и въобще не върви както беше (не е внушение). Обвинявах газовата, но се оказа, че същия проблем, но в по-малка степен го има и на бензин. Капачка и палец смених лятото. Дайте съвет какво евентуално да е- бобина, кабели, нови свещи ли? Всеки съвет е добре дошъл.

 

Мерси

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто давам предположение за запушена генерация.Миналата седмица имаше подобен проблем с едно Браво.Ватата от средното гърне беше отишла почти до крайното и беше във тръбите...!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

възможно е, но едвали ще изчезва единия цилиндър от запушена генерация :( От бобина може ли да е, ако не дава добър ток на моменти и да глъхне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабели, капачка, палец

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем така и не го оправих. Днес се прибирам от Пловдив и почти през цялото време колата беша на 3 цилиндъра. С много зор успявам да я вкарам в 8000 и някъде около 7000 и дойдат и 4те цилинтъра. След товаоколо 10 минути си работи нормално и на ниски обороти и пак почва придърпването. На бензин към помента работи перфектно. Незнм какво да я правя - купих и дори нови нжк свещи, пробвах и с денсо -никакво подобрение. Ако някой им някакви други прдложения, моля да сподели. На диагноатика на газовата няма никакви грешки. Нямам идея какво да я правя, но ми къса нервите. Накравя ще хвана бобината и комутатора да сменя е така на сляпо, но това едва ли ще оправи проблема. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен,кабели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще е по-добре преди да се хвърляш на бобина и комутатор да локализираш кой точно цилиндър не ти работи, като вадиш кабелите един по един, на запален двигател, а и свещта на неработещ цилиндър ще е мокра или опушена и черна. Освен това, не е зле да си провериш лулите на кабелите там където влизат в капачката на делкото. Според мен също е от кабел, но щом казваш че на бензин колата е перфектна, значи е възможно да имаш проблем с някой от газовите инжектори.

  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би ще е по-добре преди да се хвърляш на бобина и комутатор да локализираш кой точно цилиндър не ти работи, като вадиш кабелите един по един, на запален двигател...

И ще  сменя бобина със сигурност!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Свещите са абсолютно сухи и изглежда са работили перфектно - може би, защото не винаги изчезва цилиндъра. Говорих с един колега, който има б18ка и ще размним кабелите поне да покарам два три дни с неговите. Интересното е, че преди да сменя капачката и палеца правеше същото и накравя преди да изгасне напълно, беше започнала и на бензин да го прави. Някъдеси е по тоците. Аз дори сутрин ако не я запаля принудително на газ не може да мине сама на газ, а дори да мине отнема понякога 15 20 минути :(

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Засмуква от някаде въздух след дросела - възможно е и да е от клапана на сервото на спирачките.

Редактирано от Х.Ставрев

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако смуче от там въздух,дали няма да са му високи оборотите на празен ход ?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Засмуква от някаде въздух след дросела - възможно е и да е от клапана на сервото на спирачките.

Ставрев ти пак почна да пишеш вместо да четеш ! Нали няма да има и контри и както е писал Мартата оборотите каде ше са?

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм със колегата fenabg , грешката е моя , никав шанс да  е от предходно засмукаване на въздух,както казаха колегите по-нагоре или кабели или дистрибуторна капачка или палеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата fenabg е в празнично настроение днес и по-малко критикува хората от нормалното. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-интересното е, че днес и на бензин трудно запали и пак работеше като на три цилиндъра. Рискувах и вадих лулите от страната на делкото и на всички работата на мотора се променя. Странно, след като със сигурност работи като на три цилиндъра - може някой да не работи като хората просто. Освен да проверявам ватата на гърнетата - тук имаше предложение и за още един случай чух, при който точно същите симптоми е имало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика от запушени гърнета да губиш само един цилиндър. Виждам че си сменял капачка и палец, ама читави ли са? Да не са някаква тайванска измишльотина? По принцип, както ти казах, добър показател за неработещ цилиндър е картината на свещта, но имах случай с една Мазда която прекъсваше в ниските, а свещите бяха с перфектен цвят. Една сутрин, точно в дъждовно време запали на 3 цилиндъра и аз - право в магазина. Комплект нови кабели и работата заспа. Освен това, не знам каква ти е газовата, но ако е обикновенна с емулатор на дюзите, понякога буксите на емулатора правят проблем и се случва да губиш цилиндър. Не е зле между другото да помислиш и за горивен филтър, както и за филтъра на газовата, ако има такъв. Ако си с газ-инжекцион, нека да ти погледнат и температурния датчик на изпарителя, щом ти прехвърля много бавно на газ. Ключа на газовата също не е за подценяване. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги,

 

Тотално тази сутрин умря хондата. Тръгнах да я паля дирекно на газ, както винаги го правя след като стана по-топло. Запали два пъти и изгасна и след това няма никакви признаци нито на газ нито на безнин. В началото на безни припука два пъти но вече не иска въобще. Видях, че дори изпуска газ от маркуча след газовия филтър. Спрях газта от бутилката и дори и откачих компютъра. Проверих:

- ток на свещите има (поне на два, които проверих - другите не ги виждам като въртя на стартера)

- свещите не изглеждат много зацапани, но сложих старите, с които работеше

- помпата работи

- махах клемата на акумулатора

 

Върти на стартер и не дава никакви признаци на бензин. Ако някой има идея какво може да е, моля помогнете. Може ли нещо да е умешала газ с бензин? Едва ли, но след толко въртене трябваше да запали :(

 

Мерси

Редактирано от jikencio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А смесителя на газовото ? Може ли мембраната да е заминала ? На мой познат колата имаше подобни симптоми и се оказа че мембраната се е разпаднала .. и се чудеше на какво да работи колата .. Пробвай и кабели ако имаш от някой колега да вземеш да пробваш ... успех :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ще е или комутатора или бубината .....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

играх си с газовата и ресетвах компютъра. Незнам какво стана, но явно нещо се е бъгнал и може би е спирал захранването на бензиновите инжектори. Запали накрая, но този проблем с придърпването още си стои. Пробвах и с кабелите от Д серията и пак е същото, а те са почти нови. Явно е нещо я газов инжектор, я рейка и ще я карам да я гладат пак...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е газов инжектор на бензин няма да имаш проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Залагам на бобина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих на газаджия, въртя човека, настройва и каза, че нищо и няма. Оправи се и не губи единия цилиндър, обаче пак не е както трябва. Лошото е, че и на безин нещо не работи равномерно... Незнам вече какво да я правя. Някой колего от софия няма ли да услужи с едно делко да го сменим само да видим дали ще се оправят нещата? Друго не се сещам какво може да е вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...