jikencio 46 #1 Публикувано 14 Март, 2014 (Редактирано) Колеги, Не бях карал колата 4 дни и като я запалих много трудно мина на газ (5 минути работеше на три цилиндъра и светеше лампата опитвайки се да премине. След като премина, работеха четирите, но като тръгнах да и давам газ е пълен мъртвец. Май си работят 4те цилиндъра но нещо заглъхва и дори почти не се усеща в-тека. Сложих едни други свещи (Бриск, който са на около 4 5 хил километра), както и пробвах с Денсо пак на толко километри. Като цяло са малко по-добре нещата, но пак си има едно глъхнене, придръпване и въобще не върви както беше (не е внушение). Обвинявах газовата, но се оказа, че същия проблем, но в по-малка степен го има и на бензин. Капачка и палец смених лятото. Дайте съвет какво евентуално да е- бобина, кабели, нови свещи ли? Всеки съвет е добре дошъл. Мерси Редактирано 14 Март, 2014 от jikencio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ивайло Йовчев 21 #2 Отговорено 14 Март, 2014 Просто давам предположение за запушена генерация.Миналата седмица имаше подобен проблем с едно Браво.Ватата от средното гърне беше отишла почти до крайното и беше във тръбите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #3 Отговорено 14 Март, 2014 възможно е, но едвали ще изчезва единия цилиндър от запушена генерация От бобина може ли да е, ако не дава добър ток на моменти и да глъхне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #4 Отговорено 14 Март, 2014 Кабели, капачка, палец Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #5 Отговорено 4 Май, 2014 Този проблем така и не го оправих. Днес се прибирам от Пловдив и почти през цялото време колата беша на 3 цилиндъра. С много зор успявам да я вкарам в 8000 и някъде около 7000 и дойдат и 4те цилинтъра. След товаоколо 10 минути си работи нормално и на ниски обороти и пак почва придърпването. На бензин към помента работи перфектно. Незнм какво да я правя - купих и дори нови нжк свещи, пробвах и с денсо -никакво подобрение. Ако някой им някакви други прдложения, моля да сподели. На диагноатика на газовата няма никакви грешки. Нямам идея какво да я правя, но ми къса нервите. Накравя ще хвана бобината и комутатора да сменя е така на сляпо, но това едва ли ще оправи проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #6 Отговорено 4 Май, 2014 Според мен,кабели... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #7 Отговорено 5 Май, 2014 Може би ще е по-добре преди да се хвърляш на бобина и комутатор да локализираш кой точно цилиндър не ти работи, като вадиш кабелите един по един, на запален двигател, а и свещта на неработещ цилиндър ще е мокра или опушена и черна. Освен това, не е зле да си провериш лулите на кабелите там където влизат в капачката на делкото. Според мен също е от кабел, но щом казваш че на бензин колата е перфектна, значи е възможно да имаш проблем с някой от газовите инжектори. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #8 Отговорено 5 Май, 2014 Може би ще е по-добре преди да се хвърляш на бобина и комутатор да локализираш кой точно цилиндър не ти работи, като вадиш кабелите един по един, на запален двигател... И ще сменя бобина със сигурност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #9 Отговорено 5 Май, 2014 (Редактирано) Свещите са абсолютно сухи и изглежда са работили перфектно - може би, защото не винаги изчезва цилиндъра. Говорих с един колега, който има б18ка и ще размним кабелите поне да покарам два три дни с неговите. Интересното е, че преди да сменя капачката и палеца правеше същото и накравя преди да изгасне напълно, беше започнала и на бензин да го прави. Някъдеси е по тоците. Аз дори сутрин ако не я запаля принудително на газ не може да мине сама на газ, а дори да мине отнема понякога 15 20 минути Редактирано 5 Май, 2014 от jikencio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #10 Отговорено 5 Май, 2014 (Редактирано) Засмуква от някаде въздух след дросела - възможно е и да е от клапана на сервото на спирачките. Редактирано 5 Май, 2014 от Х.Ставрев Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #11 Отговорено 5 Май, 2014 Ако смуче от там въздух,дали няма да са му високи оборотите на празен ход ? 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 5 Май, 2014 (Редактирано) Засмуква от някаде въздух след дросела - възможно е и да е от клапана на сервото на спирачките. Ставрев ти пак почна да пишеш вместо да четеш ! Нали няма да има и контри и както е писал Мартата оборотите каде ше са? Редактирано 5 Май, 2014 от fenabg 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #13 Отговорено 5 Май, 2014 Съгласен съм със колегата fenabg , грешката е моя , никав шанс да е от предходно засмукаване на въздух,както казаха колегите по-нагоре или кабели или дистрибуторна капачка или палеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #14 Отговорено 5 Май, 2014 Колегата fenabg е в празнично настроение днес и по-малко критикува хората от нормалното. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #15 Отговорено 6 Май, 2014 Най-интересното е, че днес и на бензин трудно запали и пак работеше като на три цилиндъра. Рискувах и вадих лулите от страната на делкото и на всички работата на мотора се променя. Странно, след като със сигурност работи като на три цилиндъра - може някой да не работи като хората просто. Освен да проверявам ватата на гърнетата - тук имаше предложение и за още един случай чух, при който точно същите симптоми е имало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #16 Отговорено 6 Май, 2014 Няма логика от запушени гърнета да губиш само един цилиндър. Виждам че си сменял капачка и палец, ама читави ли са? Да не са някаква тайванска измишльотина? По принцип, както ти казах, добър показател за неработещ цилиндър е картината на свещта, но имах случай с една Мазда която прекъсваше в ниските, а свещите бяха с перфектен цвят. Една сутрин, точно в дъждовно време запали на 3 цилиндъра и аз - право в магазина. Комплект нови кабели и работата заспа. Освен това, не знам каква ти е газовата, но ако е обикновенна с емулатор на дюзите, понякога буксите на емулатора правят проблем и се случва да губиш цилиндър. Не е зле между другото да помислиш и за горивен филтър, както и за филтъра на газовата, ако има такъв. Ако си с газ-инжекцион, нека да ти погледнат и температурния датчик на изпарителя, щом ти прехвърля много бавно на газ. Ключа на газовата също не е за подценяване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #17 Отговорено 9 Май, 2014 (Редактирано) Колеги, Тотално тази сутрин умря хондата. Тръгнах да я паля дирекно на газ, както винаги го правя след като стана по-топло. Запали два пъти и изгасна и след това няма никакви признаци нито на газ нито на безнин. В началото на безни припука два пъти но вече не иска въобще. Видях, че дори изпуска газ от маркуча след газовия филтър. Спрях газта от бутилката и дори и откачих компютъра. Проверих: - ток на свещите има (поне на два, които проверих - другите не ги виждам като въртя на стартера) - свещите не изглеждат много зацапани, но сложих старите, с които работеше - помпата работи - махах клемата на акумулатора Върти на стартер и не дава никакви признаци на бензин. Ако някой има идея какво може да е, моля помогнете. Може ли нещо да е умешала газ с бензин? Едва ли, но след толко въртене трябваше да запали Мерси Редактирано 9 Май, 2014 от jikencio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #18 Отговорено 9 Май, 2014 А смесителя на газовото ? Може ли мембраната да е заминала ? На мой познат колата имаше подобни симптоми и се оказа че мембраната се е разпаднала .. и се чудеше на какво да работи колата .. Пробвай и кабели ако имаш от някой колега да вземеш да пробваш ... успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Х.Ставрев 76 #19 Отговорено 10 Май, 2014 Според мен ще е или комутатора или бубината ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #20 Отговорено 11 Май, 2014 играх си с газовата и ресетвах компютъра. Незнам какво стана, но явно нещо се е бъгнал и може би е спирал захранването на бензиновите инжектори. Запали накрая, но този проблем с придърпването още си стои. Пробвах и с кабелите от Д серията и пак е същото, а те са почти нови. Явно е нещо я газов инжектор, я рейка и ще я карам да я гладат пак... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #21 Отговорено 11 Май, 2014 Ако е газов инжектор на бензин няма да имаш проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #22 Отговорено 11 Май, 2014 Залагам на бобина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #23 Отговорено 4 Юни, 2014 ходих на газаджия, въртя човека, настройва и каза, че нищо и няма. Оправи се и не губи единия цилиндър, обаче пак не е както трябва. Лошото е, че и на безин нещо не работи равномерно... Незнам вече какво да я правя. Някой колего от софия няма ли да услужи с едно делко да го сменим само да видим дали ще се оправят нещата? Друго не се сещам какво може да е вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове