Jump to content
igniter

Некоректно отношение от страна на Globul

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Много е добре че сте се заяли - адвокатите са хитри. Но по принцип сте нарушили договора едностранно.Обхвата е ясен - щом на определено место ти трябва обхват търсиш кой оператор го покрива и отиваш при него.За интернета не си прав съвсем -всички имат сривове . Аз ползвам мобилен от мтел и глобул и в големите градове е ок. Естествено това е по скоро за имейл .Естествено за да работи добре трябва да има 3G клетка. ПОсле всяка клетка има лимит за едновременно свързване на клиенти с нея, после има лимит самата връзка Само че няма как всички базови станции за един ден да станат ЗG.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е добре че сте се заяли - адвокатите са хитри. Но по принцип сте нарушили договора едностранно.Обхвата е ясен - щом на определено место ти трябва обхват търсиш кой оператор го покрива и отиваш при него.За интернета не си прав съвсем -всички имат сривове . Аз ползвам мобилен от мтел и глобул и в големите градове е ок. Естествено това е по скоро за имейл .Естествено за да работи добре трябва да има 3G клетка.ПОсле всяка клетка има лимит за едновременно свързване на клиенти с нея, после има лимит самата връзкаСамо че няма как всички базови станции за един ден да станат ЗG.

Това дето му викат 3G тук работи по съвсем друг начин в чужбина. Имам познати в чужбина и са ми разказвали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ново 20!

Точно когато човек си мисли че нещата не могат да станат по-зле ... пристига фактура от глобул за останалите 4 сим карти от групата, които не са прехвърлени.

Имаше доста разговори с консултанти и оператори по телефон и изрично питах дали има активни услуги към мрежата им и то не за друго ами с цел евентуално да продължим някакви услуги за да отпаднат неусторйките, беше ми отговорено че няма такива и то от няколко места.

Всъщност се оказва че имало 4 активни но те били със спрени изходящи повиквания, но иначе си били активни :)

А по-интересното е че за да се деактивират задължително условие е да се платят измислените неустойки, които всъщност се дължат за цели 3 дни - Globul са претърпяли загуби в размер на1200 лв за 3 дни!!!

Нямам думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф -как така имаш 4 карти със спрени изходящи ? Ти не си ли знаеш картите и не плащаш ли за тях месечна такса ?

В договора трябва да са ти описани и картите и номерата !

Накарай ги да ти докажат сумата за неустойките !!!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При прехвърлянето не прехвърлихме всички сим карти към Виваком, това са останалите, които не са прехвърлени и за които ме увериха че не са активни от няколко места.

Просто са си останали активни, но с ограничени изходящи.

Никой не може да напуска Глобул туку така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой какво и от колко места са ти потвърдили - ама как си представяш да имаш активни карти със спрени изходящи разговори и да не плащаш месечна  такса за тях ? 

Ако си плащал такса значи са били активни , ако не си значи не са активни. И не мога да разбера защо не си знаете картите ?! АКо тези карти сте ги ползвали преди то те също най-вероятно са били със договор и със срок - и ако е било така то няма как да се спрат изходящите разговори и да не плащаш за тях такси и неустойки.

Нещо не казваш цялата информация ми се струва или положението при Вас е пълен батак ? Намери си договора в който са ти описани тези последните карти и виж хубаво дали са били за определен минимален срок или са били безсрочни и кога за последно сте им плащали таксите на тези карти !

 

Освен при Глобул в случая и при Вас има май някакъв проблем ! Не може да не знаеш колко карти имаш и колко такси плащаш и дали са с безсрочен договор или не !

 

При положение ако скоро не си плащал такси за тези карти - то те няма начин да са активни пък било и с ограничени изходящи !!!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батакът се създава от Глобул най-вече. Както казах тръгнеш ли да напускаш или плащаш неустойки или те принуждават да останеш.

Когато прехвърляш телефонни номера не е необходимо да се занимаваш със сегашния ти оператор, подаваш заявление в новия и нещата се случват.

Това е с цел да се избегнат всякакви драми около напускането на оператора.

След като договорът реално е изтекъл и аз съм отишъл да проверя на място има ли останали услуги след прехвърлянето на картите ми е отговорено, че останалите карти са спрени, за мен въпросът е приключен.

Възможно е да не са били активни, а в последствие да са ги активирали на по-късен етап, с тях човек никога не знае.

 

Според мен е редно да положиш малко усилия и да прочетеш цялата история за да се информираш правилно преди да изразиш гледна точка на базата на последните 2-3 поста.

Драмата с Глобул е достатъчно заплетена.

 

iso_eu, дано не ти се налага да изпаднеш в подобна ситуация, но ако ти се случи ще разбереш за какво говоря.

Редактирано от igniter

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батакът е пълен и от него страдаме ние - простосмъртните.

 

Колега извинявай ,че намесвам в темата ти друг оператор, но в пост # 32, ви споменах да моя пресен случай с "Ментел" и понеже има развръзка реших да я споделя:

Понеже не получих обаждане по телефона от тях, отидох до офиса им и си подадох писмена жалба.Днес получих смешен  писмен отговор от който ще ви цитирам няколко реда за да видите за какво става въпрос:

 

...От извършената проверка се потвърди, че на 27.01.2014г. достъпът на услугата "Високоскоростен интернет" е бил преустановен, поради забавено плащане на дължимата сума по фактура хххххх от 26.12.2013г.

След заплащането и, на същата дата, достъпът е възстановен.Във фактура хххххх от 26.02.2014г. е начислена "такса свързване до 1 месец от издаване на неплатената фактура" - 1.90лв.(с ДДС).

Тази такса се начислява винаги, след активирането на услуга, която е била спряна за просрочени задължения.

Независимо от изложеното обаче, за да компенсираме заплатената от Вас такса, следващата фактура по договор хххххх ще бъде с отстъпка, в размер на 2.40лв. (с ДДС).

Благодаря Ви че сте клиент на Мтел!

 

Та така, колко благородно от тяхна страна - нали?

Само че  на жалбата ми, не са отговорили по същество - точно кой член,алинея или точка им дава право да ми начисляват тази такса, защото нито в договора ,нито в общите им условия такава клауза няма и не съм подписвал! 

Измъкват се по бели гащи, но нещата за мен приключиха и не смятам да се разправям повече.

А им благодаря, че вече НЕ СЪМ техен клиент / подадох им 1-месечно предизвестие за прекратяване на и без това скапаната им услуга/ .

 

П.П.В момента вече съм с друг доставчик, на по-изгодни финансови условия, с 2 пъти по-бавна скорост по документ, но 5 пъти по-бърз в действителност интернет от техния който ползвах.

Успех на всички, в неравната борба с монополите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ignite - според мен, нито Вие сте знаели с колко карти разполагате, нито сте се обърнали към правилния човек в съответния оператор да Ви даде коректен отговор. И двата посочени оператора имат call center в който разговорите се записват и служителите не си позволяват да казват неща различни от самата истина. Ако бяхте се информирали до кога Ви е договор и колко карти имате към момента на името на фирмата щяхте да получите правилата информация, а също така може би имате и личен консултант който може да ви даде тази информация.

Относно преноса - задължително условие на всички оператори е да е изтекъл договора Ви за да направите преноса без да дължите неустойки. Самата дума неустойка в закона е описана като конкретна сума, която се прилага при едностранно прекратяване или неспазване на договора, във вашия случай е 200 лв на мобилен номер.

Съжалявам за това което Ви се е случило, но това го пише и в общите Ви условия, а не в това малко поле което е в договора. Успех с обжалването и дано успеете да спечелите, на никой не са му излишни тези пари, за да се дават заради незнанието или дезинформираността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

JunkieXL какво говориш човече?

Отишъл съм да попитам в офис на Глобул не в Германос или някъде другаде, също така съм звънял в Глобул на 123, и от там са ме прехвърлили към правилният отдел. Факт е че никой не ми е предоставил адекватна информация.

Към настоящия момент тогава, не сме имали кий акаунт мениджър, понеже уж сме нямали активни услуги към тях и съответно не мога да се обадя на такъв и да изискам от него каквато и да е информация.

От къде аджеба да получа такава информация ако не от самите тях?

Както ида го дъвчем 1200 неустойка за 3 дни може да изглежда законно, но не е морално, нито пък етично.

Безмълвното съгласие с такова нещо е доказателство за онаследената ни робска психика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове , четете какво подписвате.Договора затова е договор , защото има ясно написани правила.Преди да го подпишеш четеш , ако не те кефи просто не си слагаш парафа и точка.И да пускаш теми и да не пускаш , кофти е но това е дереджето.Не искам да оправдавам безумните ни условия по които говорим всички но това е дереджето , мислиш и гледаш преди да подпишеш къде е най-оферта а ако не те кефи има ваучар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че сме се напъвали да четем, но опитай да прочетеш ти в пост #3 :)

(в червеното квадратче)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфф - имал съм си разправии и аз !

 

Кофти е положението наистина и трябва да се внимава! Тези като са ти отговорили че нямаш  усулги дали са ти написали нещо или само устно са ти отговорили.

 Но дори и да са ти отговорили устно пусни си жалба до КЗП - те ще изискат справки и ако наистина са ти активирали картите след като си се отказал ще стане и ще отнесат глобата. Те ако не те защитят за тези пари веднага заведи едно дело !

 

И не на последно место масово операторите послъгват

че няма да имаш проблеми при преноса на номера и толкова !!! Нито те съветват какво да провериш нито нищо - просто те зарибяват с уж изгодната оферта при тях - а истината е една на който и да си оператор ЛЪЖАТ ЗДРАВО . Кой повече кой по-малко няма значение.Просто "ЗАКОНИТЕ" в БГ защитават офицялния рекет.

 Лично са се пробвали от ВИВАКОМ  да ме метнат по подобен начин но не им мина номера !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За огромно съжаление КЗП, КРС и всякакви други трибуквени организации не се занимават с корпоративни клиенти (за КЗП съм 100% сигурен).

Единственият орган където можем да си отнесем проблема това е съда.

Но пък ако гледаме от добрата страна на нещата ... сега вече реално погледнато имаме активни услуги и ни се полага кий акаунт мениджър :)

Работи се по въпроса за споразумение, пак е свързано с даване на пари и взимане на бонуси, но са по-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...